Волонтерську роботу членів ГО "Самоврядна громада" можна фінансово підтримати через карту Приват банку 5168 7422 1182 5942

Школи стають рейдерами, оскільки освіта загрузла в омані

Дата публікації: Серпень 8, 2015

паркан 3На прикладі захоплення громадської землі

гімназією «Домінанта»  в м. Києві

проведемо відео семінар для освітян,

щоб зупинити свавілля посадовців.

        Підняти проблему освіти на даному сайті громадського самоврядування примусив факт неконтрольованої громадою діяльності директора школи гімназії Навчально виховного закладу «Домінанта» – Уфімцевої С. В. в справі захоплення землі територіальної громади Дніпровського району м. Києва, який відбувся в розпал літніх канікул та відпусток, коли пустими та тихими, без дітлахів стали обмежені Київрадою та КМДА прибудинкові подвір’я. уфимцеваВона, як сотні рейдерів громадської землі Києва, зазіхнула на ділянку в 5 га. 24 тисячного масиву, голос боротьби якого з забудовами лунає за межами столиці. Досвід активістів вивчається багатьма протестними групами України. Жадібна до об’єктів національного багатства, вона з кожним роком прибирає до рук нові і нові приміщення закладів, які їй ніколи не передавались в управління територіальною громадою. В протистоянні з обкраденими батьками та вихованцями колишньої державної загальноосвітньої спортивної школи №204, в якій навчались безкоштовно дітки – інваліди, з бійкою в кабінеті з колишнім директором ( що демонстрували на всю Україна канали телебачення, вона отримала перемогу і право на управління ( зазначаємо, а не на розпорядження) закладом освіти. Мовчки, не без преференцій вона разом з директоркою сусідньою школи № 183 гімназії «Фортуна» Мінько Т.М. , вона без суперечок погодила рішення колишнього віце-прем’єра з Євро-2012 Бориса Колеснікова з команди «Партії регіонів» в 2010 році забудову єдиного на три школи шкільного стадіону, після чого в холодні дні в спортивній залі займається по три класи дітей, танцюючи на головах один в одного.
Що дає їй таку впевненість в правомірності своїх дій? Все просто. Розбещена не малими коштами благодійних внесків батьками своїх вихованців дитячого садка та школи в фонд освітнього закладу вона, так сталось, відірвалась від грішної землі. Батьки і самі не помітили як виростили нового місцевого олігарха, яка заволоділа начеб то по рішенню Київради 5 га землі масиву, про що законодавчого підтвердження ми ще так досі і не отримали. Суха, без документів погоджувальна відповідь посадовців системи освіти КМДА ще не є доказом законності дій Уфімцевої С. В. Ми розраховуємо на те, що вони все ж таки нададуть нам весь пакет відповідей на задані на їх і директора школи адресу разом з копією, завіреною печаткою договору на оперативне управління майном та приміщеннями 204 школи, які вона огородила в декілька кіл парканів по периметру, як режимні приміщення, чим закрила всі можливі альтернативні проходи для місцевих мешканців. Як бачимо, цього їй стало не достатньо і вона почала моніторити пильність місцевих активістів: а чи проковтнуть люди факт захоплення нових ділянок землі скверу і повільно огороджувала її ще починаючи  з весни.
Для довідки. Ця ділянка була і є єдиним місцем рухливих ігор для дітей прилеглих до скверу будинків у вечірній час, занять спортом на тренажерах молоді і тих, хто в похилому віці рятується від старечих хвороб.

паркан 4 паркан 1

Вони з «щедрої благодійності» Колеснікова старі та пошарпані залишились в якості компенсації за викрадений у нас та у спортивної школи спортивний стадіон, на місці якого зведена Льодова споруда для олімпійського резерву хокеїстів держави, доступу до якого не мають наші дітки.
( Нещодавно вона рішенням Київради була виведена з об’єктів державної власності і переведена в комунальну власність, що доводить не спроможність держави опікуватись об’єктами державного призначення з-за елементарної нездатності урядовців відкривати виробничі підприємства, щоб забезпечити потреби держави і суспільства. Відома нам конфліктна забудова, перенесена з центру міста стоїть на межі закриття https://www.youtube.com ( Деталі будівництва та відкриття www.wm-ukraine.com.ua і передачі в комунальну власність міста www.mournhockey.com.ua/page продажу, що спланований на вересень 2015 року )
Стан справ в країні, судячи з усього, її не бентежать, вона добре замурувалась за електронною пропускною системою в захопленому новому приміщенні, під охороною охоронної фірми і на цю ганебну справу огорожі скверу підштовхує свою колегу – Мінько Т.М, директора Навчально-виховного комплексу № 183 “Фортуна”, що знаходиться поруч за адресую вул. Юності 5. Ні то добровільно, ні то під примусом, але вона солідарно погоджується продовжити огорожу і звести її від батьків ввірених їй дітей, мотивуючи це тим, що в столиці висока криміногенна обстановка. Це говорить керівник школи, яка проігнорувала наданий в руки її заступника інформаційний запит від місцевої громади. Це говорить адміністратор – вихователь всього колективу вчителів і дітей, де навчався патріот, катами вбитий на сході України, 18- річний Юрій Поправка, що приймав участі в захисті держави від загарбників. Перед входом в його рідну школу, яку він закінчував, встановлений пам’ятник на честь світлої його пам’яті.

Мінько Т.М. Памятна дошка памятик

Невже є потреба відгороджувати  цей обеліск  від людей, закрити можливість вільно  підійти до його стели відпочиваючим в тіні дерев молодим мамам  з колясками .

Яким дорогоцінним і пам’ятним для нас має бути коротке життя тих юнаків, що поклали свої голови за нас з вами, а після цього, забувши про свої добрі слова на його честь директори так зверхньо ставляться до нас живих, заради кого воїни віддавали своє життя. І це так вчиняють ті, що мають нести добре світле та вічне. Невже не відчувають посадовці, що думають про них їх вихованці, коли стають свідками деградації людяності, законності і порядності самих вчителів. Чи не усвідомлюють вони небезпеки від того, що молодь робить висновки про те, що таку державу разом з вчителями більше захищати не варто?
Але в тому що відбувається є наша з вами провина, власників доведеної до жебракування держави. Вина то наша байдужість і незнання законів України. Провина в тому, що ми всі бачили хто на себе без нашого погодження за гречку та олію взяв відповідальність в будинках представляти нібито наші інтереси перед посадовцями. Вони і нині пригодовані, дещо омоложені формують наше злиденне життя.

            Щоб зрозуміти яким боком нам виходить відсутність контролю громади за місцевими посадовцями – запрошуємо стати свідками нашого спілкування з директором НАК «Домінанта» – Уфімцевою С.В. та її підлеглими.
«Паркан протистояння “Домінанти” і громади»

Не зразу була відкрита кримінальна справа працівниками міліції на нашу заяву (сторінки якої розміщені в https://www.facebook.com/photo, та в
https://www.facebook.com/photo2 ) і нам прийшлось телефонувати зі скаргою на МВС на гарячу лінію Кабінету міністрів, після чого лише на початку серпня ми отримали відповідь від слідчого про порушення кримінальної справи і початок слідчих дій, оскільки документів погоджувальних директор не надала.
Далі ми надіслали необхідні запити на КИЇВРАДУ по діяльності і по управлінню майном всіх шкіл
https://www.facebook.com/photo3
і отримали відповідь на запити лише від «Домінанти». https://www.facebook.com/photo4

               Всі інші дві школи №183 та №258 відпочивають і тому їм не до громади. Однак мусимо нагадати, що згідно Н А К А З У 23.03.2005 N 178 «Про затвердження Примірного положення про порядок звітування керівників дошкільних, загальноосвітніх та професійно-технічних навчальних закладів перед педагогічним колективом та громадськістю» директор щорічно в кінці року персонально звітує на загальних зборах (конференції) педагогічного колективу, батьківського комітету, ради, піклувальної ради та громадськості за пророблену роботу. ( повна папка  документів з запитами та відповідями розміщена в кінці статті ) Цю справу потрібно зробити систематичною і обов’язковою і тому ми цей процес на масиві починаємо з цього злочинного рейдерського факту. Запрошуємо до експертної групи громадськості громадян, які розуміють значення якісного виховання нашого майбутнього покоління. Ми, громадськість, маємо стати замовниками корисних суспільству навчальних програм для міністерства освіти, щоб в школах по зразку цивілізованих країн Європи надавати знання відповідальних господарів багатства держави України.
Для участі в допомозі та контролі за діяльністю освітніх закладів масиву, що відповідає нормам вище згаданого положення про перевірки, ми розпочали роботу по вивченню об’єктивного стану справ в школах. Бажаючі увійти в склад експертної групи громадськості по дитячих садках ми запрошуємо в вечірній час щочетверга в приміщення клубу ЖЕКУ № 411 за адресою вул А. Малишка, 25 для знайомства і діалогу. (до відому, що і це приміщення власності територіальної громади Дніпровського району м Києва в супереч нашій вимозі стоїть на черзі приватизації, як і приміщення ЖЕКУ, що є небезпечним.) Група на Фб стосовно піднятих проблем ведеться за адресою «Парк ім. А. Малишка і Комсомольський масив» знаходиться на сторінці, де розміщуються всі фото документи. https://www.facebook.com/media )
Щодо стану справи з парканом на масиві то на запити нам вже прийшла відповідь, (ФОТО МВС https://www.facebook.com/photo ) що свідчить про відсутність необхідних дозвільних документів на його встановлення. З тією метою щоб ви глибше усвідомили порушення норм законодавства України про освіту директорами не лише наших шкіл, ми надаємо семінар для вчителів – новаторів та громадських діячів, який проходив в м. Олександрія Кіровоградської області за участі правозахисників. Досвідом діяльності ділиться вчитель історії, методист, Олександрійського колегіуму, юрист Лариса Лисюк . ( Вона, як і ми є членом ініціативної групи по формуванню територіальної громади в м. Олесандрія зміст чого вбачає в наступних кроках. http://rid.kr.ua/?p=2012 )

«В системі освіти обман»

Після оприлюднення наших висновків про порушення в освіті, оперативно відреагував А. Яценюк і присвятив цій галузі традиційні 10 урядових хвилин. Висновки здатен зробити кожний

Тому ми, громадяни, самі,  у відповідності до наших з вами конституційних прав, мусимо взяти на себе відповідальність контролю за дотриманням законів України в освітніх закладах і ге допустити щоб в Україні стала недоступною середня освіта. Не за те наша земля всі 100 років вимивається кров’ю патріотів і захисників Вітчизни. Не для злодіїв – олігархів та нелегітимних політиків – лузерів, довівших країну до війни створювались всім народом України наші багатства.
Ми і надалі будемо відстоювати свої права, тим більше , що в нашому колі є вже вчителі України, які взялись за реформу в освіті починаючи з її основ. Вони, переломивши хребет місцевої корупційної системи нині є практики оновлення освіти через реалізацію норм законодавства. Вони просто і доступно пояснюють засади локальної самоорганізації вчительського колективу заради якісної освіти і виховання ввірених їм дітей та підлітків.
Для цього вони школу формують, як міні територіальну громаду, здатну виносити спільні з громадянами рішення по облаштуванню та благоустрою без шкоди для всіх місцевості. Ми сподіваємось на порозуміння вчительського колективу названих вище закладів, який усвідомить свою відповідальність і залучиться до процесів місцевого самоврядування за Конституцією України. Ми разом об’єднаємо зусилля на самоорганізацію населення масиву в життя, чим без зайвих затрат в школах і на нашій спільній території масиву забезпечимо громадський правопорядок і розпочнемо справи по відновленню всієї необхідної і корисної для людини інфраструктури.
Для розуміння суті процесів, які вимагає від нас час, ми просимо дослідити механізм співпраці, знайти мирний і безконфліктний вихід із ситуації і в подальшому гуртом змінювати життя у відповідності до обраних урядом європейських стандартів з використанням найкращих національних традицій самоврядування і магдебурзького права, яких отримуються далеко не всі цивілізовані країни.
Доповідач – вчитель початкових класів Олександрійського колегіуму Ірина Татарченко.
Школа – це територіальна громада в мініатюрі. Частина 1

Школа – це територіальна громада в мініатюрі. Частина 2

Школа – це територіальна громада в мініатюрі. Частина 3

заява про злочин на В.Чайку 1ст Заява про злочини 2 стор Запит на юр особу НВК  Домінанта
Запит про право власності 1ст Запит про право власності 2 ст Запит про право власності 3 ст
висновок міліції 001 Департ освіти 1 стор 001 департ освіти 2 стор 001
ПРокурат. відпові 1 Прокуат відп 2 стор 002 Уфімцева на запит. 1
деп зем ресурсів 1 стор деп зем ресурсів 2 стор 001

Нажаль розуміти справедливі претензії та заяви  місцевих мешканців ні директор “Домінанти”,  ні її колектив не збираються і тому зорганізували пікет місцевої громади в суботній день,  щоб зрозуміти яка кльікість місцевих мешканів стоїть проти паркану та їх землевласницьких потреб.  Так 15. 08.2015 року в суботній день під парканом був організований пікет з вічителів і батьків, які окремою групою стояли судячи з усього для масовки , не відаючи що стоїть за цими діями.

Після його проведення ми змушені були надіслати листи заяви та запити в районний відділок міліції та в департамент освіти КМДА, зміст яких оприлюднюємо на сайті і детально повідомляємо хід цього зібрання у відео.

В момент надання звернення в Дніпровське РУ ГУ МВС нам стало відомо , що кримніальне провадження закрито, однак лист з нашим зверненням був зареєстрований з зазанченням долучення до вказаної раніше справи. Сподіваємось, що справа таки буде продовжуватись.

заява 2МВС 3 стор заява 2Мвс 2 стор Заява 2 в мвс 1 стор

Окрім цього ми надіслали заяву – запит на Київраду та на департамент освіти на науки з повідомленням про поглиблення конфлікту між пед колективом і місцевими мешканцями. Нам нічого не залишається робити як категорично вимагати уваги у посадовців до інтересів та прав місцевої громади і домагатись правового урегулювання земельного питання.

Заява запит деп освіти 2 ст Заява - запит деп освіти 1ст

Просимо повідомляти всім мешканцям про порушення законоавства заначеними особами і самоорганізуватись в будинках так , що мати право виносити рішення прямої дії і діяти за правами наданими нам Конституцією України, Хартією місцевого саморвядування та Законом про ОСН, що надає нам всім право самостінйо вирішувати місцеві проблеми. Адже децентралізація влади і реформа місцевого саморвядування саме такі можлиовсті надає територіальним громадам , тільки чомусь ЗМІ та посадовці про це мовчать в Києві, а от селі і малі міста вже давно проснулись і домагються таки свого.

ОСН КМК “Пробудження” має всі підстави стати взірцем рішення місцевих проблем. Всі від того будемо у виіграші.

Суспільствознавець, голова правління
ГО «Самоврядна громада»,
Голова ОСН КМК «Пробудження»
І. Плотнікова.

Дата публікації: Серпень 8, 2015

One Response to Школи стають рейдерами, оскільки освіта загрузла в омані

Дата публікації: Серпень 8, 2015

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *