АЛГОРИТМ захисту від ОСББ, керуючих компаній і рейдерів землі

23Тех документи нам віддайте

І майнові права наші не чіпайте!

Ремонти то не поробили,

Тому й на ОСББ ми всі забили!

        Хотілося б щоб такі радикальні висновки, підкріплені конкретними діями, зробили загнані  до зубожіння тарифним геноцидом і квартирними аферами громадяни України.  Прийде час так і станеться, але до того ще нам всім потрібно попрацювати в своїх будинках, заради чого надає вам поради відома вам команда по встановленню конституційного устрою.

        Для новачків встановлення конституційного процесу – у  власному будинку радимо ознайомитись з попередньою статтею «ДОРОГОВКАЗ»  Для тих, хто  сумнівається в доцільності самоорганізації, а вірить в щедрість товстосумів і благодійників запрошуємо у відчинені двері КОНЦЕРНУ  , що вивісив таблички на наших спільних приміщеннях ЖЕКІВ в Києві, щоб розпочати свою колекторну роботу по вибиванню боргів. ( і Мирпільска 39 в будинку в якому я живу справно підготовлений членами правління до господарювались як зразкове ОСББ. )

      Ну а тих, кого умовляти не потрібно в довірі до наших висновків без зайвої писанини знайомимо з нашими новими юридичними відкриттями і пропонуємо усвідомити хід наших практичних рекомендацій, що вписались в наступний АЛГОРИТМ – ІНСТРУКЦІЮ ПОСЛІДОВНИХ ДІЙ:

  1. Створюємо ОСН – будинковий комітет через збори мешканців .( ЗБОРИ по обранню будкому. Читати ДОРОГОВКАЗ.  Кінцевий результат –  повідомлення  ( розміщене в ДОРОГОВКАЗІ про створення будкому на адресу місцевих адміністрацій та керівництво ЖЕКУ, яке унеможливить нав’язування вам будь – якої обслуговуючої компанії ( ОСББ) без вашого відому)
  2. Силою будкому (з можливістю залученням інших жителів в допомогу)  через інформаційні запити (в ЖЕК, державну адміністрацію, місцеву РАДУ) знайти попереднього власника багатоповерхівки  і розшукати договір оперативного управління  у  балансоутримувача, комунального підприємства.  Обґрунтований ЗАПИТ для вас  наша об’єднана Конституцією УКраїни група підготувала Зап про балансоутримувача і ремонти  ( посилання на ст 24.п2. Закону України про житлово комунальні послуги  на обов’язок утримання та проведення капітальних ремонтів будинків http://zakon5.rada.gov.ua/laws/show/1875-15/page21 )

    2. Балансоутримувач зобов’язаний:

    1) укладати договір з власником (співвласниками) на утримання на балансі відповідного майна;

    2) утримувати на балансі майно, визначене договором з власником (співвласниками);

    3) вести бухгалтерську, статистичну та іншу, передбачену законодавством, звітність відповідно до законодавства;

    4) забезпечувати управління майном власними силами або укладати договір з юридичною особою на управління майном;

    5) забезпечити умови для своєчасного проведення капітального і поточного ремонтів відповідно до встановлених стандартів, нормативів, норм та правил;

    6) забезпечити належні експлуатацію та утримання майна, що перебуває на його балансі. ”   Важливо активу будинку знати  Правила управління будинком для будкомів

  3. Після отриманих відповідей з причини:

–  невиконаних  капітальних ремонтів  в багатоквартирному будинку ( а ви про це дізнались з даного запиту ЗАП про рем. шаблон )

відсутності

  • технічної документації  на будинок №__________ розташованого за адресою   ___________________;

–  свідоцтва про право  публічної власності конституційної  територіальної громади ;

–  балансоутримувача , комунального підприємства  власності територіальної громади ;

 Проводимо загальні збори і протокольно приймаємо рішення  прямої дії ОСН  ( як частини  публічних власників територіальної громади )

А саме:  ОСНом  за  договором     оперативного управління   взяти будинок  не можемо, тому зобов’язуємо  МІСЦЕВУ раду   внести зміни в місцевий бюджет і передбачити кошти на утримання  будинку №__________ розташованого за адресою  ___________________та  прибудинкової території.

В разі якщо документи будуть знайдені, то багатоквартирний будинок ОСН (ом) беремо в управління по договору оперативного управління  і звертаємось до місцевої ради з тим, щоб   частину коштів на його утримання компенсувати із  місцевого бюджету.

Протокол зборів має включати наступне формулювання.

По питанню слухали  _______________________________________  інформацію про необхідність взяття  в оперативне управління багатоповерхового будинку № _________ розташованого за адресою :___________________

_____________________________________________________________________ до проведення капітального  ремонту багатоповерхового  будинку № _________ розташованого за адресою :_____________

Даними зборами зобов’язуємо  МІСЦЕВУ раду   внести зміни в місцевий бюджет і передбачити кошти на утримання  будинку №__________ розташованого за адресою  ___________________та  прибудинкової території  в зв’язку з тим, що    місцевою радою не оформлене  публічне право власності  територіальної громади   на багатоповерховий будинок №________   що розташований за адресою ________________________________

Вирішили : прийняти директивне  рішення  прямої  дії  до проведення капітального ремонту багатоповерхового будинку № _________ розташованого за адресою :__________________________________________________________________про оформлення договору   оперативного управління   власності територіальної громади     багатоповерхового будинку № _________ розташованого за адресою :_________________________________________________________.

Детальне обґрунтування даної позиції узагальнено під час скайп конференції яку проводила дослідник даної проблематики член оргкомітету по встановленню конституційного устрою , юрист Лариса Лисюк9 м. Олександрія Кіровоградської області) .

Вкрай важливо знати деталі підготовки даних висновків, щоб кваліфіковано змогти пояснити своїм сусідам причину винесення саме такого рішення.

Тож до справи свідомі, солідарні та відповідальні. Пам’ятайте самі і передайте то іншим: без збереження публічної власності захистити приватне не можливо. (!!!!)  Для наглядовості  фінансового банкрутства такої форми як ОСББ знайомлю вас з власним будинком ОСББ 2003 року здачі в експлуатацію.

Борг 3 ОСББ 39 001
Борг ОСБ 2
Борг 1осбб1

 Але не впадаємо у відчай. Україна відновиться з успішних публічних власників. Учасники оргкомітету по встановленню конституційного устрою впевнені, що  ви, як читач методично освітнього сайту покажете практичний  приклад своїм сусідам.

Демонструємо як приходить усвідомлення причин і наслідків проблеми створення ОСББ в окремому будинку, який потрапив під рейдерство землі. Прибудинкова територія зухвало відібрана у мешканців і вони одурені чиновниками стоять перед дилемою або створювати ОСББ щоб узаконити землю, що є обман, або повідомити про створення будкому , який давно створений, але блокує чомусь конституційну вимогу повідомлення. Думайте самі.

Усвідомлюйте реальний стан своїх майнових прав. Не від права на владу( яка в нас є за Конституцією ), а в першу чергу права на власність залежить економічний стан народу України.

І інший будинок в  Печерському районі, в якому є будком, легалізований шляхом повідомлення, проходить процес випробування бажаючими зареєструвати його у вигляді ОСББ. http://vyhid-e.org.ua/?p=2771  (відео в кінці зазначеної статті) .

Також застерігаємо кооперативи від того щоб борони вас Боже погодились на перереєстрацію їх в ОСББ. Вже є плачевний досвід в Києві, порятунком від якого були і залишається збори всіх мешканці жителів будинку,  якими маємо скористатись на користь кардинальних змін,  як зборів локальної громади , що передують зборам територіальної громади – власника і суб’єкта публічного права.

З повагою і шаною до відповідальних громадян

Інна Плотнікова

Один з таких громадян, познайомившись з нашою діяльністю почав публікувати свої висновки щодо комунальної сфери (посилання на статтю). Цікаво буде почерпнути багато масштабну  інформацію тим хто прочитав практичні поради нічого робити в будинку не збирається.

 

 

15 коментарів до “АЛГОРИТМ захисту від ОСББ, керуючих компаній і рейдерів землі

  • 4 Травня, 2016 о 07:52
    Permalink

    Молодцы , вот только власти плевали, плюют на наши действия.
    НЕ ЗНАЮ что их остановит

    Відповідь
    • 9 Травня, 2016 о 22:56
      Permalink

      Ви такий активний громадський діяч і не розумієте що ми те все здійснюємо не для того кого ви називаєте властями. В нашому просторі їх не існує. Ми пишемо для тих хто собібажає збезпечити повноцінне життя.Бачу ви не з таких. Вам доброго царя давай…

      Відповідь
    • 26 Травня, 2016 о 13:15
      Permalink

      як тільки станете громадянином

      Відповідь
    • 6 Вересня, 2017 о 00:45
      Permalink

      економічний тиск

      Відповідь
    • 2 Вересня, 2021 о 22:04
      Permalink

      ви , ми разом

      Відповідь
  • 17 Квітня, 2016 о 00:31
    Permalink

    Молодці, вірна справа і документи до ладу.

    Відповідь
    • 9 Травня, 2016 о 23:07
      Permalink

      то у вас вже будком іконтроль від нього?

      Відповідь
    • 2 Вересня, 2021 о 22:13
      Permalink

      дякую, скористались ?

      Відповідь
  • 16 Квітня, 2016 о 08:44
    Permalink

    ну і вийшли вже підрахунки за оформлення документації за будинки. читайте і усвідомлюйте. http://lbc.com.ua/%D0%BF%D0%B5%D1%80%D0%B5%D1%85%D0%BE%D0%B4-%D0%BD%D0%B0-%D0%BE%D1%81%D0%BC%D0%B4-%D0%B2-%D1%83%D0%BA%D1%80%D0%B0%D0%B8%D0%BD%D0%B5-%D0%B6%D0%B8%D0%BB%D1%8C%D1%86%D0%B0%D0%BC-%D0%BC%D0%BD%D0%BE%D0%B3/

    Відповідь
  • 24 Березня, 2016 о 22:40
    Permalink

    Ліквідація Унітарних підприємств можливо для наслідку не Унітарна держава? Комунальне унітарне підприємство утворюється одним засновником – органом місцевого самоврядування і входить до сфери його управління. Орган місцевого самоврядування виділяє необхідне для того майно. Можливо це зворотній наслідок комусь вигідний припускаю у Швейцарії, щоб Україна відмовилась від самоврядування. Тоді ст.5 конституції уже небуде потрібна, де сказано, що джерелом влади є народ! Адже приватне лише кажеться солодким і матеріально не є таким ! Тож до справи, свідомі, солідарні та відповідальні. Пам’ятайте самі і передайте то іншим: без збереження публічної власності захистити приватне не можливо. (!!!!) Для наглядовості фінансового банкрутства такої форми як ОСББ знайомлю вас з власним ОСББ будинком ОСББ 2003 року здачі в експлуатацію. Читайте вище. В Києві досвід підтвердження, що комусь вигідно, щоб ми борг землею віддавали і для цего урядовці уже майже готові. Мають банк землі.

    Відповідь
  • 21 Березня, 2016 о 19:17
    Permalink

    Инна, а скажите чем же вам лично ОССБ на Миропольской 39 не нравится???? Я там бываю каждый день. Ремонт в подъездах отличный сделан. ухоженая зеленая территория…
    Если жильцы не платят квартплату чтоуправляющий или члены Правления могут сделать???

    Відповідь
    • 17 Квітня, 2016 о 00:51
      Permalink

      а так … пристаю … нечего делать.)))

      Відповідь
  • 20 Березня, 2016 о 11:54
    Permalink

    Далі оскільки ми орієнтуємось на перспективу свтореня комунальних підприємств, то беремо до уваги
    Особливості сторення та функціонування підприємств комунальної власності http://pidruchniki.com/1847122754512/finansi/osoblivosti_funktsionuvannya_pidpriyemstv_komunalnoyi_vlasnosti
    Однією зі складових системи місцевих фінансів є фінанси підприємств комунальної власності.

    Згідно з Господарським кодексом України, суб’єктами господарювання комунального сектора економіки визнаються суб’єкти, які діють на основі лише комунальної власності, а також суб’єкти, у статутному капіталі яких частка комунальної власності перевищує п’ятдесят відсотків чи становить величину, яка забезпечує органам місцевого самоврядування право вирішального впливу на господарську діяльність цих суб’єктів.

    Порядок створення комунального підприємства складається з таких кроків:

    1. На сесії місцевої ради ухвалюється рішення про створення комунального підприємства, затверджується його статутний фонд, виділяються грошові кошти на реєстрацію підприємства, виготовляється печатка та відкривається рахунок у банку. Крім того, на сесії місцевої ради мають визначитися з кандидатурою директора підприємства.

    Статутний фонд комунального підприємства утворюється органом, до сфери управління якого воно входить, до реєстрації його як суб’єкта господарювання. Мінімальний розмір статутного фонду комунального підприємства встановлюється відповідною місцевою радою.

    2. Статут комунального підприємства має містити основні положення відповідно до чинного законодавства, а саме: загальні положення, мету та предмет діяльності підприємства, його права та обов’язки, структуру та механізми управління підприємством, майно, особливості господарської діяльності підприємства та порядок розподілу доходу, умови припинення діяльності підприємства та ін.

    3. Найменування такої юридичної особи має містити відомості про його організаційно-правову форму та назву. В найменуванні юридичної особи забороняється використання повних чи скорочених найменувань органів державної влади, органів місцевого самоврядування.

    Українське законодавство залежно від способу утворення (заснування) та формування статутного фонду виокремлює такі види підприємств комунальної власності, як унітарні та корпоративні (рис. 7.1).

    Види підприємств комунальної власності

    Рис. 7.1. Види підприємств комунальної власності

    Комунальне унітарне підприємство утворюється одним засновником – органом місцевого самоврядування і входить до сфери його управління. Орган місцевого самоврядування виділяє необхідне для того майно, формує відповідно до закону статутний фонд, не поділений на частки (паї), затверджує статут, розподіляє доходи, безпосередньо або через керівника, який ним призначається, керує підприємством і формує його трудовий колектив на засадах трудового найму, розв’язує питання реорганізації та ліквідації підприємства.

    Корпоративне підприємство утворюється, як правило, двома або більше засновниками за їх спільним рішенням (договором), діє на основі об’єднання майна та/або підприємницької чи трудової діяльності засновників (учасників), їх спільного управління справами, на основі корпоративних прав, у тому числі через органи, що ними створюються, участі засновників (учасників) у розподілі доходів та ризиків підприємства.

    Комунальні підприємства можуть бути корпоративного типу з використанням форми акціонерного товариства (що зазвичай пов’язане з корпоратизацією комунальних підприємств) чи товариства з обмеженою відповідальністю (можливість створення однією особою такого товариства передбачається Цивільним кодексом України (ч.2 ст.114; ч.1 ст.140) і Господарським кодексом України (ч. 1 ст. 79)) [2, 9].

    У комунальному акціонерному товаристві статутний фонд поділений на певну кількість часток однакової номінальної вартості, корпоративні права за якими посвідчуються акціями. Акціонерне товариство несе відповідальність за зобов’язаннями лише майном товариства. Акціонери відповідають за зобов’язаннями товариства лише в межах належних їм акцій. Комунальним акціонерним товариством вважається товариство, у статутному капіталі якого частка акцій, що нею володіє орган місцевого самоврядування, складає 50 % або становить величину, яка забезпечує органам місцевого самоврядування право вирішального впливу. Органи місцевого самоврядування можуть бути засновниками (співзасновниками) як публічних, так і приватних акціонерних товариств.

    Комунальним товариством з обмеженою відповідальністю вважається підприємство, статутний фонд якого розподілений на частки (паї), розмір яких визначається установчими документами. Органи місцевого самоврядування можуть володіти статутним фондом товариства з обмеженою відповідальністю повністю або частково. Комунальним вважається товариство з обмеженою відповідальністю, якщо частка органу місцевого самоврядування складає більше, ніж 50 % його статутного фонду чи становить величину, яка забезпечує органам місцевого самоврядування право вирішального впливу. Орган місцевого самоврядування несе відповідальність за зобов’язаннями товариства в межах його внеску до статутного фонду.

    Відносини комунальних підприємств з органами місцевого самоврядування будуються на засадах підпорядкованості, підзвітності та підконтрольності останнім. До повноважень виконавчих органів сільських, селищних і міських рад щодо управління комунальною власністю належить установлення порядку та здійснення контролю за використанням прибутків комунальних підприємств, а також заслуховування звітів про роботу їхніх керівників.

    Майно комунального унітарного підприємства перебуває у комунальній власності і закріплюється за підприємством на праві господарського відання (комунальне комерційне підприємство – тепломережі, водоканали, бюро технічної інвентаризації, позашкільні навчальні заклади спортивного профілю тощо) або на праві оперативного управління (комунальне некоме-рційне підприємство – центри первинної медичної допомоги, дошкільні навчальні заклади, загальноосвітні школи та ін.).

    Майно підприємств комунальної власності складається з основних фондів, оборотних коштів, товарів, а також інших цінностей, вартість яких відображається в самостійному балансі комунального підприємства.

    Оборотні кошти закріплюються у межах затвердженого підприємством нормативу (плану, кошторису) та коригуються шляхом їхнього поповнення або вилучення залежно від результатів фінансово-господарської діяльності та потреби підприємства в цілому.

    Джерелом формування майна комунального підприємства є:

    – майно, надане засновником – місцевою (обласною, районною, міською) радою;

    – кошти, отримані за договором про закупівлю послуг з відповідного бюджету;

    – доходи, отримані від реалізації послуг, а також інших видів фінансово-господарської діяльності;

    – доходи від цінних паперів;

    – кредити банків та інших кредиторів;

    – капітальні вкладення, бюджетні кошти та інші види цільового фінансування;

    – придбання майна іншого підприємства, організації;

    – благодійні внески, пожертвування організацій, підприємств, громадян;

    – інші джерела, не заборонені законодавством.

    Відповідь
  • 20 Березня, 2016 о 11:51
    Permalink

    ПРошу взяти до уваги положення норм законів УКраїни.
    4. У разі встановлення органом місцевого самоврядування тарифів на житлово-комунальні послуги на рівні, що унеможливлює отримання прибутку, орган, який їх затвердив, зобов’язаний відшкодувати з відповідного місцевого бюджету виконавцям/виробникам різницю між встановленим розміром цін/тарифів та економічно обґрунтованими витратами на виробництво цих послуг.

    {Частина четверта статті 31 в редакції Закону № 2479-VI від 09.07.2010}

    Відповідь

Залишити відповідь до Інна Плотнікова Скасувати відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *