Волонтерську роботу членів ГО "Самоврядна громада" можна фінансово підтримати через карту Приват банку 5168 7422 1182 5942

Від безладдя до ладу містком нам стане Конституція незмінна.

Дата публікації: Червень 28, 2016

       Моя конституія 20 років минуло з тієї доленосної чарівної ночі , коли наша молода на той час багатюща і ще не розграбована  держава отримала державницький засновницькій документ, що затвердив вибір самостійності, незалежності і демократичності. Комуністи, соціалістами і Народний Рух України досягли порозуміння голосуванням. Доповідач по тексту Конституції Михайло Сирота був справжнім героєм тієї ночі. Інтернет має в арсеналі факти її обговорення і прийняття. http://www.istpravda.com.ua/columns

         Конституція для нашої держави і для суспільства надзвичайно важливий політико-правовий документ, який зафіксував відповідний стан розвитку нашої держави, суспільства та правову систему в цілому, який містить взаємопов’язані між собою норми, що створюють основу, необхідну для регулювання найважливіших суспільних відносин, забезпечення прав і свобод людини та подальшого розвитку нашої держави. І саме в цьому полягає соціальна цінність Конституції, що надає можливість нам розглядати її значення і роль як у політичному, так і в юридичному аспектах. Важливість прийняття Основного Закону України для розвитку публічного права як науки не можна применшити, адже саме конституція постає основним джерелом останнього, і законодавче закріплення основних принципів публічного права тільки посприяє його входженню в життя суспільства.

Але чому цей документ протягом 20 років став лише декларативним?

            Тому що не було політичної волі у ПРЕЗИДЕНТІВ грабіжників і нашого з вами бажання своєчасно розібратись в тому і  вимагати її виконання за місцем свого проживання. Майдан підштовхнув до того патріотів, а війна примусила  населення України побачити в ній порятунок.

        Зміни  Заяви про зміни до Конституції України, що звучать з трибуни Верховної Ради, Кабінету Міністрів  налаштували нас всіх на її пропагування серед широких кіл громадськості з метою заборони її змін. В Україні діють науковці, юристи, правозахисники проводять плідну роботу по консолідації суспільства саме навколо даної проблеми – всіми силами реалізувати а не змінити її статті.

     http://terhromady.info/planovani-zminy-do-konstytutsiyi-tse-zlochyn-ta-uzurpatsiya-vlady/

This handout picture taken and released by the Presidential press service on June 7, 2014 displays Petro Poroshenko displaying his presidential identity card during a ceremony of his oath in the parliament in Kiev. Poroshenko, a 48-year-old billionaire, was sworn in as Ukraine's fifth post-Soviet president today, vowing to maintain the unity of his country amid a continuing crisis with Russia. Poroshenko won the presidential election on May 25 with 54.7 percent of the vote. AFP PHOTO / PRESIDENTIAL PRESS-SERVICE /ANASTASIYA SYROTKYNA == RESTRICTED TO EDITORIAL USE - MANDATORY CREDIT "AFP PHOTO / PRESIDENTIAL PRESS-SERVICE /ANASTASIYA SYROTKYNA " - NO MARKETING NO ADVERTISING CAMPAIGNS - DISTRIBUTED AS A SERVICE TO CLIENTS ==

Плановані зміни до Конституції – це злочин та узурпація влади –

Звернення і пояснення

 Чинна Конституція України на момент її прийняття, за твердженням численних ЗМІ, була визнана Європейською комісією однією з кращих конституцій Європи, зокрема в частині основних свобод та захисту прав людини. З моменту прийняття Конституції багато її положень не виконувались. Зокрема, це стосується статусу територіальних громад як структурних одиниць власника національного багатства країни – українського народу.

     Власне територіальні громади, згідно з чинною Конституцією України та Європейською хартією місцевого самоврядування, є власниками рухомого й нерухомого майна, доходів місцевих бюджетів, інших коштів, а також землі та природніх ресурсів в межах адміністративно-територіальних одиниці.

Органи місцевого самоврядування мали бути утворені та наділені відповідними повноваженнями саме територіальними громадами. Цього не відбулося.

Саме дотримання чинної Конституції в частині функціонування територіальних громад-власників було би справжньою децентралізацією, оскільки формування органів влади та бюджету в цьому випадку відбувалося би знизу догори.

У так званій децентралізації за пропонованою “новою” (зміненою) Конституцією суть територіальних громад вихолощується. Громада стає територією. Згадується прописане на стінах сучасного Львова гасло: що для тебе Україна: батьківщина чи територія?!

Так в існуючій Конституції Стаття 143 гласить:

“Територіальні громади села, селища, міста безпосередньо або через утворені ними органи місцевого самоврядування управляють майном, що є в комунальній власності…”

Натомість її пропонують викласти в наступній редакції:

“Територіальна громада безпосередньо або через органи місцевого самоврядування громади відповідно до закону: 1) управляє майном, що є в комунальній власності; …”

Це означає дві засадничі речі:

  1. Узаконюється існуючий розрив між громадами та “радянськими” органами місцевого самоврядування, оскільки в новій редакції “щезає” вимога створення їх територіальними громадами.
  2. Закріплене Конституцією України право безпосереднього управління територіальними громадами своїм майном підміняється на управління “відповідно до закону” якого ніхто не бачив. Фактично відміняється положення: дозволено те, що не заборонено законом.

Згідно зі Ст. 157:

“Конституція України не може бути змінена, якщо зміни передбачають скасування чи обмеження прав і свобод людини і громадянина або якщо вони спрямовані на ліквідацію незалежності чи на порушення територіальної цілісності України.

Конституція України не може бути змінена в умовах воєнного або надзвичайного стану.”

Конституція має найвищу юридичну силу, а її норми є нормами прямої дії. Отже, заміна права управляти своїм майном безпосередньо, як норми прямої дії на таке ж право, але обумовлене невідомим законом, суттєво обмежує права і свободи кожного громадянина України!  Більше того, зміна Конституції під час фактичної анексії Криму та окупації частини Донбасу де-факто узаконює порушення територіальної цілісності, оскільки апріорі не може виконуватися на територіях, де фактично не діє законодавство України.

Першим Указом тимчасово виконуючого (після втечі Януковича) чи згодом новообраного Президента України мав би стати Указ про введення воєнного стану. “Воєнний стан – це особливий правовий режим, що вводиться в Україні або в окремих її місцевостях у разі збройної агресії чи загрози нападу, небезпеки державній незалежності України, її територіальній цілісності…”

Підстави для введення воєнного стану настільки очевидні, зокрема анексія Криму, що аргументувати ОБОВ’ЯЗКОВІСТЬ його введення немає потреби.

В умовах воєнного стану забороняються: зміна Конституції України; зміна Конституції Автономної Республіки Крим; проведення виборів Президента України, а також виборів до Верховної Ради України, Верховної Ради Автономної Республіки Крим та органів місцевого самоврядування.

Отже, з вищенаведеного очевидно, що зміна Конституції в умовах фактичної війни є двічі незаконною: як сама по собі, так і через те, що проголосована парламентом, вибори якого суперечили духу чинних Конституції та законів України.

В результаті ми маємо ситуацію, за якої Президент і Парламент намагаються, в числі іншого, узаконити фактичну відсутність муніципальної влади у країні шляхом незаконних змін Конституції України. Такі дії Президента та Парламенту свідчать про узурпацію влади, фіксацію тоталітарної олігархії як суспільно-політичного ладу в Україні.

Нинішні органи державної влади замість виконання чинної Конституції та Європейської Хартії і встановлення у цей спосіб у державі конституційного ладу, переведення протистояння в суспільстві у русло державотворення на основі реальної децентралізації, консолідації народу України на боротьбу з агресором та відновлення територіальної цілісності, намагаються змінити у незаконний спосіб Конституцію.

Зміна Конституції України на виконання неіснуючих “мінських домовленостей” – це повний абсурд, оскільки жодного письмового варіанту домовленостей не існує. “Відомий лише текст комплексу заходів на виконання цих угод, який 12 лютого 2015 року підписали учасники “Трьохсторонньої Контактної Групи”: екс-президент України Кучма (вигнаний Майданом), посол Росії Зурабов, незрозумілого в рамках законодавства статусу панове Плотницькій та Захарченко, а також спостерігаюча пані Тальявіні. А так звані члени “нормандської четвірки” – Порошенко, Путін, Меркель та Орланд, ці заходи схвалили спільною Декларацією.

Наслідки незаконної зміни Конституції України можуть бути катастрофічними – фактично український народ перестає бути навіть номінальним сувереном у власній державі, а його діалог з державою-узурпатором має всі перспективи до переходу в категорію національно-визвольного руху.

Просимо всіх, хто здатен мислити і розуміє рівень загрози, долучитися до нашої ініціативи та застерегти народних депутатів щодо ймовірних наслідків наруги над правами українського народу та повної узурпації влади у державі.

Позиція Теодора Дяківа, Ігора Гурняка, Юрія Ситника, Володимира Ткачука, Олександра Вуйцика була підтвердженя вимогою і до Конституційного Суді про злочинність запропонваних Президентом змін. http://www.ccu.gov.ua

Дивіться також запис зустрічі авторів звернення, в якій детальніше пояснюється, чому не можна змінювати Конституцію України і в чому коріння нинішніх проблем:

Віримо. що і ви тепер будете в курсі конституційних тенденцій і відстоїте свої права за місцем проживання реалізувавши дане вам право на низову будинкову самоорганізацію. Ми за потребою будем вам у допомогу.

заборонаОргкомітет

по встановленню конституційного устрою

тримає руку на пульсі України.

Спитаємо з кожного,  хто торкнеться її

і з політиків, і з журналістів – ведучих шоу програм, а особливо з аналітиків.  http://tyzhden.ua/Politics/168052

Дата публікації: Червень 28, 2016

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *