Приватна “податкова” більше не контролер ГО «Самоврядна громада»

           В роботі нашої конституційної команди величезна кількість напрацювань по захисту конституційних, цивільних прав громадян України. Одним з них була дослідницька робота по вивченню підстав діяльності такої державної структури як податкова служба: ДФС та податкова інспекція. Виявляється не маємо ми ще з вами того органу, який би мав право контролювати податкову діяльність підприємців. Однак контролює. Підприємці продовжують нести на собі податковий тягар, а від цього життя в Україні не стає кращим. І лише одиниці наважуються себе захистити, сказати досить бути лохом в країні злодіїв.

       Тим вони зупиняють своє обкрадання, чим підштовхують податківців чухати потилицю і ще раз нагадувати собі про те , що скільки мотузці не витись ,а кінець обов’язково буде. В інтернет мережі зваляються групи громадян, що удосконалюють відкриття зроблені відомою нам ГО «Правовий простір».( Заслуговує на увагу відкриття, які є доказом приреченості на кардинальні зміни політичної системи http://lelekasicheslav.blogspot.com/2016/12/blog-post_89.html)

               Просто захополює дух позиція справжінх чоловіків по всій УКраїні як то є

на Луганщині

https://www.youtube.com/watch?v=ZCBIW4ygfzk

https://www.youtube.com/watch?v=ik6_0V9jaRE

https://www.youtube.com/watch?v=qEW17cejnEM

На Миколаївщині

https://www.youtube.com/watch?v=1MiEONi6WfI&feature=youtu.be
До цього кола свідомих громадян приєдналась і наша ГО «Самоврядна громада».

Терпець увірвався, коли посилаючись на підпункт 133.4 статті 133 37203862 Податкового кодексу України прийшло повідомлення Державної податкової інспекції у Дніпровському районі р-ні ГУ ДФС у м. Києві підписане заступником начальника ДПІ у Дніпровському районі м. Києва Подзігун К.В. про рішення № 1726534601037 від 19.07.2017р. про скасування неприбутковості нашої ГО «Самоврядна громада».
Стало зрозуміло , що злочинно створені органи зазіхнули на правовий простір наших членів, який був обраний свідомо громадянами України під час захисту 4 га паркової екологічно захисної зони по вул А. Малишка від забудови. Набігає вже сім років, як ми усвідомили значення конституційного захисту. Нажаль не всі витримали напругу обраного шляху. Дехто з місцевих будинкових лідерів відійшли від єдино правомірних методик і стратегій встановлення конституційної законності, при грілись при переляканих політичних партіях, готових за будь що як рятувальну соломину тримати поруч старечий електорат, для чого запускають в нього красномовних, матеріально мотивованих агітаторів, які кришуючись забудовниками не гидують вдаватись навіть до кримінальних звинувачень на адресу відданих справі, щоб зупинити самоорганізацію.… Дякувати Богові, організація підсилена конституційними діями нових прихильників по всій Україні, набирає популярності і продовжує діяти за свідомо обраною програмою.
На часі поставити крапки над і в справі відносин з податковою інспекцією, яка самочинно взяла на себе повноваження, які їй ніхто не доручав.
Тому 18.09.2017 р. рівно через місяць після отриманого рішення ми зареєстрували наступне повідомлення. Сподіваємось , що ті громадські організації ,які увійшли і в їх злочинний простір, погодившись на їх нововведення, добре подумають про наслідки таких рішень. Закон про Об’єднання громадян має всі ознаки грабіжницького характеру. Погодитись на зміни в структурі своїх ГО це значить стати підневільними юридичними особами, отримати ризик втрати своїх матеріальних статків і позбавитись самостійності і свободи прийнятих рішень, тотально контролюватись не в конституційно створеними органами. Такі нормативні закони могли прийняти лише вороги народу України. Тому ми ігноруємо дані дії і, усвідомлюючи не передбачуваність їх реакції на дане повідомлення – заяву, готові навіть закрити ГО , як юридичну особу приватного права , що зареєстрована в реєстрі приватних юридичних осіб, що легалізувати її знову шляхом повідомлення і не більше. Тим самими ми підсилимо значення статусу ГРОМАЯДЯНИНА України, що є набагато значимим ніж юридична особа в злочинній і корупційній системі України.
Тож ділимось позицією. Сподіваємось, що багато хто з читачів перейме дану стратегію і використає в своїй діяльності як і всі інші наші рекомендації. Ми з задоволенням поділимось всіма наробітками і формою запитів з новачками конституційних дій по даній темі. Звертайтесь і пишіть за контактами на даному сайті. Всі доводи позиція підкріплені відповідними документами.

№ 103
від «07» вересня 2017 р.
до вих 01.09.16
№ 10974 126-53-12-05-08
рішення № 1726534601037 від 19.07.2017р. Державна податкова інспекція у Дніпровському районі р-ні ГУ ДФС у м. Києві
вул. Бульвар Верховної ради, 24

Повідомлення – заява

Я, громадянка України, правозахисниця з суспільствознавчою та правничою освітою, голова правління громадської організації «САМОВРЯДНА ГРОМАДА», повноваження якої до листопада 2018 року згідно статуту подовжені рішенням зборів членів громадської організації на чотири роки, отримала від Державної податкової інспекції у Дніпровському районі р-ні ГУ ДФС у м. Києві рішення № 1726534601037 від 19.07.2017р. посилаючись на підпункт 133.4 статті 133 37203862 Податкового кодексу України, підписане заступником начальника ДПІ у Дніпровському районі м. Києва Подзігун К.В. про скасування неприбутковості нашої ГО «Самоврядна громада».
Дослідивши реальні підстави даного нелегітимного рішення по відношенню до громадян України, членів організації, разом з секретарем організації офіційно заявляємо про те, що ніякої реєстраційної заяви, щодо зміни виду статутної діяльності ми не надсилали, оскільки члени організації такого рішення не приймали, в статуті чітко зазначено про неприбутковість організації, протоколами зборів прийнято рішення про відсутність навіть членських внесків; основне завдання організації є освітня робота про засади місцевого самоврядування, методику самоорганізації населення і конституційні методи правового захисту. Правки в статут громадської організації щодо неприбутковості, які вимагає зміна податкового кодексу на погляд членів організації не є доцільними, оскільки в статуті 2.4. чітко визначено, що «Організація здійснює свою діяльність без мети одержання прибутку». За п.2.9. зборами прийнято формулювання «Втручання державних органів та службових осіб у діяльність Організації, так само як і втручання Організації у діяльність державних органів, службових осіб та у діяльність інших об’єднань громадян, не допускається, крім випадків, передбачених Законом.» що відповідає нормі нового Закону «Про громадські об’єднання» ст3. п. 3 Тому вимога стосовно будь яких змін поза волею членів організації в статуті є неправомірною і навіть неприпустимою. Наша Громадська організація створювалась як організація і зміни її в статус «об’єднання» для членів організації не є доцільними. Засновники організації були і є громадянами України, що реалізовували своє публічне право на об’єднання і тому створення «об’єднання» приватного права, в які нас втягують нелегітимні органи державної влади, самі не маючи конституційних установчих документів, є ЗЛОЧИНом ПРОТИ ОСНОВ НАЦІОНАЛЬНОЇ БЕЗПЕКИ УКРАЇНИ ( Стаття 109. Дії, спрямовані на насильницьку зміну чи повалення конституційного ладу або на захоплення державної влади, а також змова про вчинення таких дій) Члени організації усвідомлюють це і на це не підписуються.
Окрім цього, провівши у відповідності до статуту ГО «Самоврядна громада» п 2.5 перевірку рішення № 1726534601037 від 19.07.2017р. Державної податкової інспекції у Дніпровському р-ні ГУ ДФС у м. Києві на відповідність Конституції України та через запити та відповіді в дану установу перевірку діяльності (№ 5342/П/26-53-10 від 02.08.2017р., яку я нарочно отримала лише 18.08.2017р.) Управління Державної казначейської служби України у Дніпровському районі м. Києва ( № 01-13151 від 03.02.2016р на №129 від 29.01.2016р. ), відділу з питань державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців Шевченківської районної в м. Києві державної адміністрації, як контролюючих та господарюючих органів державної влади, ми дізнались
– про те, що Державна податкова інспекція у Дніпровському р-ні ГУ ДФС у м. Києві не могла бути утворена як юридична особа публічного права, оскільки в даній установі відсутнє подання голови відповідної державної податкової адміністрації про призначення Начальника ДПІу Дніпровському районі ГУ ДФС у м. Києві, чому є підтвердження у вищенаведених відповідях на запити;
– про те, що вся запитувана нами публічна інформація вами не визнається публічною і скривається від громадян України не випадково, а з метою покриття злочинів і унеможливлення відповідальності посадових осіб за порушення конституційного законодавства;
– про те, що ви користуєтесь приміщеннями територіальної громади Дніпровського району м. Києва за адресою. М Київ, вул Бульвар Верховної Ради ( корп.1 такорп.2) без договору оперативного управління майном, який мав бути наданий територіальною громадою Дніпровського району м. Києва , а за рішенням Київської міської ради ( від 29.05.2003р. № 504664 , яка діє ( згідно відповіді відділу з питань державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців Шевченківської районної в м. Києві державної адміністрації на запит громадянина України Бяльского В. О. (№39-22-456 від 13.02.17р), не маючи конституційних документів про реєстрацію, що перетворює всі їх рішення не в конституційні, а самочинні, що підпадають під ознаки злочину в якому ви є співучасники ( адже відомо ст 19. Конституції України «Правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов’язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України».;
– що відсутня завірена належним чином копія документу, що надає повноваження головній посадовій особі – Начальнику Державної податкової інспекції у Дніпровському районі Головного управління ДФС у м. Києві Кіяшко Наталії Володимирівні, а саме, подання голови відповідної державної податкової адміністрації про призначення на дану посаду;
– що відсутнє посвідчення державного службовця Начальника Державної податкової інспекції у Дніпровському районі Головного управління ДФС у м. Києві- Кіяшко Наталії Володимирівні, що має за собою певні наслідки – відсутність відповідальності ;
– про відсутність конституційних рахунків для сплати податку на доходи фізичних осіб, що сплачуються за результатами річного декларування, як власності територіальної громади міста, тобто нашої публічної власності громадян України та членів територіальної громади Дніпровського району міста Києва.

Місцеві податки і збори є джерелом фінансування місцевого бюджету, який є власністю Територіальної громади міста Києва та його районів відповідно до ст. 142 Конституції України. МИ, члени організації як і всі громадяни України є публічними власниками місцевого бюджету за ст.142 Конституції України та ст.2 та 316-318 Цивільного кодексу України. У зв’язку з цим, до Головного Управління Державної Казначейської Служби України у м. Києві нами було зроблено запит про те чи належить місцевий бюджетний рахунок № 33118341700005, Рахунки місцевого бюджету для платників, зареєстрованих в ДПІ у Дніпровському районі Банк одержувача: ГУ ДКСУ у м. Києві, код банку МФО 820019 Одержувач: УДКСУ у Дніпровському районі ГУ ДКСУ у м. Києві, код ЄДРПОУ 38012871 з кодом бюджетної класифікації 11010500, що вказаний для сплати податку з доходів фізичних осіб, ,що сплачується фізичними особами за результатами річного декларування публічної власності Територіальній громаді м. Києва ( у тому числі Дніпровського району) за ст.142 Конституції України та ст.2 та 316-318 Цивільного кодексу України.
З відповіді № 01-13/151 від 03.02.2016р. на мій запит на Управління Державної Казначейської Служби у Дніпровському районі м. Києва за №129 від 29.01.2016р., довготривалої уточнюючої переписки з посадовцями Управління Державного казначейства України у м. Києві з січня 2014р.стає зрозумілим, що рахунки власності Територіальної громади Дніпровського району м. Києва не відкривались, а «рахунки для зарахування доходів бюджетів відкриті на ім’я Управління державної казначейської служби України у Дніпровському районі м. Києва», що є неправомірним.(!!!)
Вищенаведені відповіді свідчать про істотні факти юридичної неузгодженості з Основним Законом України – Конституцією України, а саме:

1. Територіальна громада м. Києві, як первинний суб’єкт місцевого самоврядування, носій функцій і повноважень і власник місцевого бюджету за ст.142 Конституції України , не є власником місцевого бюджетного рахунку № 33113341700005 (одержувач УК у Дніпровському р-ні м.Києва , МФО 820019 ) з кодом класифікації доходів бюджету 11010500 – податок на доходи фізичних осіб, ,що сплачується фізичними особами за результатами річного декларування
2. Державна податкова інспекція у Дніпровському р-ні ГУ ДФС у м. Києві у незаконний спосіб перераховує кошти, які є власністю місцевого бюджету Територіальної громади м. Києва (у тому числі Дніпровського району м. Києва) на інші рахунки інших юридичних осіб, що є фактично пограбуванням Територіальної громади м. Києва і районних територіальних громад міста.
3. Закон України «Про громадські об’єднання» та правки «Податкового кодексу», що перетворюють громадські організації громадян як носіїв публічного права поза їх розумінням наслідків у фізичних осіб приватного права, чим позбавляють їх права власності на об’єкти державної і публічної власності, чим порушують норми Конституції України, 13,14 ст. Конституції України, ст. 19. ст.. 140-143, тому виконанню не підлягають.
4. Вищезазначені факти є втручанням у внутрішню діяльність громадських організацій, права яких захищені Конституцією України, і виконані бути членами організації не можуть;
На підставі вищенаведеного, керуючись Хартією місцевого самоврядуванні ст.142 Конституцією України та ст.2 та 316-318 Цивільного кодексу України , ст. 3, 4, 5, 19, 20 Законом України “Про доступ до публічної інформації”, ст. 5, 9, 28, 29, 32, 33 Закону України “ Про інформацію” ,
Наполягаємо:
1. НЕГАЙНО припинити незаконний перерахунок коштів місцевого бюджету, які є власністю Територіальної громади м. Києва( у т. ч. Дніпровського р-ну м. Києва), на інші рахунки, не передбачені Конституцією України .
2. Забезпечити повернення вже перерахованих коштів на рахунки інших осіб та належне зберігання майбутніх надходжень місцевого бюджету, які є власністю Територіальної громади м. Києва( у т. ч. Дніпровського р-ну);
3. ТЕРМІНОВО забезпечити перерахування коштів місцевого бюджету, які є власністю Територіальної громади м. Києва( у т. ч. Дніпровського р-ну м. Києва) виключно на рахунки публічної власності Територіальної громади м. Києва, відкриті у відповідних органах Державної Казначейської Служби України у порядку встановленому законом;
4. Відмінити рішення № 1726534601037 від 19.07.2017р. Державної податкової інспекції у Дніпровському р-ні ГУ ДФС у м. Києві про скасування ознак неприбутковості з причини відсутності рішення на це членів організації , про що повідомити нас письмово. Звіти про свою неприбуткову діяльність будемо надавати так як і надавали раніше: один раз на рік, оскільки в нас є єдина витрата – це фінансове забезпечення послуги обслуговування освітнього сайту на Хостингу, про що є відповідні фінансові документи. ( На перспективу звітності перед створеною в конституційний спосіб територіальною громадою Дніпровського району м. Києва)
Про відкриття рахунків місцевого бюджету публічної власності територіальної громади міста Києва (у т.ч. Дніпровського р-ну) для сплати податку на доходи громадян – підприємців поінформувати членів ГО «Самоврядна громада» для створення можливості перераховувати в законний спосіб податки, у тому числі суми за Податковими повідомленнями ДПІ у Дніпровськму р-ні Головного управління Міндоходів у м. Києві.
Перерахування на рахунки, які не належать нам, громадянам України особисто, як публічним власникам в законному порядку нами, так само як і податкові звіти на вашу установу буде припинено до оформлення конституційних рахунків, передбачених ст. 142 Конституції України, та створення відповідних господарюючих та контролюючих державних органів, як в Києві так і в цілому по Україні.
В разі невиконання наших вимог і залишення рішення без змін будемо змушені подавати скаргу до суду на перевищення службових обов’язків заступником начальника ДПІ у Дніпровському районі м. Києва Подзігун К.В. та порушення ст 19. Конституції України з причини неконституційного та самоправного рішення про переведення ГО «Самоврядна громада» в розділ прибуткових організацій.

Голова правління _______________ І Плотнікова

Секретар ГО «Самоврядна громада» _______________ А. Івохіна

******* Стаття має продовження. http://vyhid-e.org.ua/?p=4478

2 коментарі до “Приватна “податкова” більше не контролер ГО «Самоврядна громада»

Залишити відповідь до Інна Плотнікова Скасувати відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *