Волонтерську роботу членів ГО "Самоврядна громада" можна фінансово підтримати через карту Приват банку 4149 6258 0986 9652

Таємниця діяльності Пенсійного ФОНДУ за дверима його Управління у Дніпровському районі столиці.

Дата публікації: Серпень 6, 2013

dsc04935

.

 

Відеозвіт самочинства та безконтрольності

чиновниці  під час особистого прийому.  Опікуючись зеленими насадженнями, турбуючись про чисте повітря, створюючи собі екологічний захист, думаючи про те, як будемо жити найближчі 5 років,  ми, активісти, так  ображаємось, що ці проблеми хвилюють малу чисельність населення  Києва.  Спробуйте не засуджуючи замислитись над причинами.   Ми  зрозуміли:    більшості   байдуже до життєвого простору, бо не відчувають себе його власниками  тому  і  користі від того. Національне багатство  країни розкрадене от і  мають рацію, що найважливішим є:   як і де  провести старість, щоб не опинитись у  злиднях, жебракуючи біля безробітних дітей. І все життя покладено на те, щоб заробити копійчину. А тому не має кінця. А чи на довго ще вистачить?  Тому сьогоднішня наша тема про причини нашої незахищеності в старості.  Як сталося , що надія людей похилого віку   – Пенсійний Фонд  тріщить по швах і знаходиться на грані банкрутства?    Де ті підводні течії, які змивають фінансові потоки у державній установі?  Для узагальнення проблем   помандруємо,  як завжди,  інтернет мережею  і дізнаємось  про складності Пенсійного фонду, що були озвучені на центральних державних каналах. Пропонуємо  відео що  насторожує і  підштовхує нас громадян зайти в кабінет будь – якого управління і знайти сліди порушень. Ну то пізніше, а поки що це.  https://www.youtube.com/watch?v=OzC3yVfFd60

          І на кого надія? Лише на себе і колектив однодумців!  Перспектив покращення не помічається, депутати переймаються власними бізнес проектами і тому ми, в пошуках стратегій відновлення людських стосунків та прав  звернулись  до правозахисниці  з м. Сєверодонецька,  Луганської області, Голови ГО «Правовий простір» Римми Миколаївни Білоцерківської. Нам стало відомо, що маючи досвід підприємницької діяльності, юридичну освіту, вона  15 років  аналізувала та моніторила   діяльність державних органів та установ Луганської області.   Отримавши відповіді на інформаційні запити, вона  з’ясувала  чому ці органи  не працюють на громадян України. Висновок був жахливий як для демократичної країни, корінням якого була радянська система. «Кожен ОРГАН ВЛАДИ України – це приватний бізнес ( юридично і фактично)»  – зазначила вона ,   про що повідомляє  на освітньо-правових семінарах для різних соціальних та вікових груп. А саме основне, що на відміну від інших  правозахисників, вона дає не лише консультації, а сміливо  заходить в кабінети до посадовців і «відкриває їм очі» на навмисне   порушення  законодавства, державних інструкцій і розпоряджень.  ( Про один із таких рейдів ми розповідали у попередній статті.  http://vyhid-e.org.ua/article/gromadskiy-reyd-u-pravoviy-prostir-diyalnosti-mvs-ukrayini  Усвідомили для себе про тотальну безграмотність службовців МВС різних рівнів. Зрозуміли, що необхідно робити щоб успішно захищатись від міліціонерів і поступово створювати нову міліцію. )

Цікавимось у Р. Білоцерківської   яким чином вона доводить бізнес інтереси державних установ? Цю тезу вона обґрунтовує так.

«  Відповідно до ст.3 Господарського Кодексу України ми знаємо,  господарська діяльність це   діяльність суб’єктів господарювання у сфері суспільного виробництва, спрямована на виготовлення та реалізацію продукції, виконання робіт чи надання послуг вартісного характеру, що мають цінову визначеність. Господарська діяльність, що здійснюється для досягнення економічних і соціальних результатів та з метою одержання прибутку, є підприємництвом, а суб’єкти підприємництва -підприємцями. Господарська діяльність може здійснюватись і без мети одержання прибутку (некомерційна господарська діяльність). За статтею 8. Господарського Кодексу держава, органи державної влади та органи місцевого самоврядування не є суб’єктами господарювання. Таким чино органи державної влади та місцевого самоврядування не є суб’єктами господарювання. Але у дійсності всі органи державної влади та місцевого самоврядування є суб’єктами господарювання – приватним бізнесом , що ЗАБОРОНЕНО .»

За роки громадської роботи на своїй шкірі ми провірили: Київ – наймогутніший  бастіон  правового безчинства України.  Його державні органи та установи на корупційних зв’язках міцно утримують тотальне  колективне  правопорушення киян.  Але цьому кінець не за горами, бо з  майданів все більше активістів роблять рейди в кабінети з метою не знімати з посад, а переводити всіх у площину його величності ЗАКОНУ.

Така саме мета була і у нас під час візиту на особистий прийом до керівництва  Управління пенсійного фонду Дніпровського району, який проходив 29 липня за адресою Мініна ,4., що у Дніпровському районі. Що з цього вийшло, дивіться самі. На відео  стає зрозумілим що чиновник, що проводила прийом: Перший заступник начальника управління зазначеної установи  Шушкова Ольга Василівна не бажає давати відповіді на юридично фахово поставлені питання. Посилаючись на вказівку свого начальника Божок Людмилу Борисівну не дозволяти  відео зйомку,  нас виставляють з кабінету, а її помічниці до кінця прийому вдало  проводять з нами організовану сварку.  В ході дискусії Р. Білоцерківська намагається довести з чим прийшли та що хотіли сказати, але даремно. Захисниці корупційних схем в пенсійному фонді навчені методам опору інакомислячих.

Прийом громадян в Управлінні пенсійного фонду Дніпровського району столиці.1 ч.

http://www.youtube.com/watch?v=f3qdSTft0Jc

Прийом громадян в Управлінні пенсійного фонду Дніпровського району столиці. 2ч.

http://www.youtube.com/watch?v=9CE8DiehCsE

Прийом громадян в Управлінні пенсійного фонду Дніпровського району столиці. 3ч

Прийом громадян в Управлінні пенсійного фонду Дніпровського району столиці. 4ч

Прийом громадян в Управлінні пенсійного фонду Дніпровського району столиці. 5ч

Прийом громадян в Управлінні пенсійного фонду Дніпровського району столиці. 6ч.

Прийом громадян в Управлінні пенсійного фонду Дніпровського району столиці. 7ч.

Прийом громадян в Управлінні пенсійного фонду Дніпровського району столиці. 8ч.

Мета візиту була ще й та, щоб дати зрозуміти чиновникам, що не завжди так буде. І до відповідальності будуть притягнуті саме ті, що знали суть порушень і не відмовлялись від них. То користуючись вашим знайомством з нами 29 липня, працівники Головного управління пенсійного фонду Дніпровського району, а через вас і до всіх  хто причетний до його  беззаконного функціонування  в м. Києві і в країні, ми просимо зрозуміти одну таку просту річ: ДОСИТЬ!  У вас є нагода першими розібратись  в основах своєї діяльності і  відмовитись від злочинних дій.

Оскільки діалогу не вдалося,  вам не дали почути засади формування вашої установи, Р. Білоцерківська   обґрунтувала засади  свавілля пенсійного фонду і причини нашої і доречи вашої незахищеності на старості. Пропонуємо його на вивчення та пояснення своєї позиції в будь – якій формі. Чи то за столом переговорів у старому складі, чи то в письмовій формі через наш славнозвісний і такий розкручений подіями та креативними діями сайт.

Р. М. Білоцерківська обґрунтовує стан пенсійного фонду так:

« Що для нас українців готує теперішня команда при органах влади, зробившиу  1998- 2001р.р (ще у попереднє  своє правління) всі соціальні фондисамоврядними неприбутковими організаціями, тобто кредитними спілками, а з2004р. Пенсійний фонд  просто орган.  Хоча такого не може бути у відповідностідо норм Конституції України .

Конституцією України (ст.46)  встановлено , що «Громадяни мають право насоціальний захист, що включає право на забезпечення їх у разі повної, частковоїабо тимчасової втрати працездатності, втрати годувальника, безробіття знезалежних від них обставин, а також у старості та в інших випадках,передбачених законом.» Це право гарантується загальнообов’язковимдержавним соціальним страхуванням за рахунок страхових внесків громадян,підприємств, установ і організацій, а також бюджетних та інших джерелсоціального забезпечення.

Конституцією України встановлено (ст 3), що “ забезпечення прав і свободлюдини є головним обов’язком держави. статтею 5 (пп 3 та 4). КонституціїУкраїни  передбачено: Право визначати і змінювати конституційний лад вУкраїні належить виключно народові і не може бути узурповане державою, їїорганами або посадовими особами..

Нормами ст. 3  та 46 Конституції України  встановлено  такийконституційний лад, що  право на пенсійне та соціальне забезпечення громадян України   повинно бути виключно державним  і так, як  єдине джерело влади вУкраїні — народ  не  визначав та не змінював  конституційний лад в Україні заяким би пенсійні та соціальні  фонди  були би не державними, то під часприйняття законів України : “Основ законодавства України прозагальнообов’язкове державне соціальне страхування” від  14 січня 1998 року N16/98-ВР ,  “Про загальнообов’язкове державне соціальне страхування віднещасного випадку на виробництві та професійного захворювання, якіспричинили втрату працездатності” 23 вересня 1999 року  N 1105-XIV ;”Прозагальнообов’язкове державне соціальне страхування на випадок безробіття” 2березня 2000 року N 1533-III , “Про загальнообов’язкове державне соціальнестрахування у зв’язку з тимчасовою втратою працездатності та витратами,зумовленими похованням” 18 січня 2001 року  N 2240-III , “Про загальнообов’язковедержавне пенсійне страхування” 9 липня 2003 року  N 1058-IV  Верховною радоюбуло узурповано владу та змінено конституційний лад і створено не державнісоціальні фонди  ( кредитні спілки ) та Пенсійний фонд, орган не державноївлади   для  всіх  громадян України  за виключенням  : прокурорів , міліціонерів ,державних  службовців   та службовців у органах державної влади та місцевогосамоврядування  для  забезпечення пенсією цієї категорії  білих людей залишився  державний орган , Пенсійний фонд  України .

Відповідно до того, що  Конституцією  України (ст. 5) встановлено ,що носіємсуверенітету і єдиним джерелом влади в Україні є народякий здійснює владубезпосередньо і через органи державної влади та органи місцевогосамоврядуванняст.6 Конституції України   визначила, що державна влада вУкраїні здійснюється на засадах її поділу на законодавчу, виконавчу та судову.

Згідно ст.5 та 6 Конституції України    та  Указу Президента України від  1березня 2001 року N 121/2001 N  Про Положення про Пенсійний фонд України  (далі Указ №121 ), Пенсійний фонд України є центральним органом виконавчоївлади, що здійснює керівництво та управління солідарною системоюзагальнообов’язкового державного пенсійного страхування, провадить збір,акумуляцію та облік страхових внесків, призначає пенсії та готує документи дляїх виплати, забезпечує своєчасне і в повному обсязі фінансування та виплатупенсій, допомоги на поховання, інших соціальних виплат, які згідно іззаконодавством здійснюються за рахунок коштів Пенсійного фонду України,здійснює контроль за цільовим використанням коштів Пенсійного фонду України.Діяльність Пенсійного фонду України спрямовується та координується КабінетомМіністрів України через Міністра праці та соціальної політики України та коштиПенсійного фонду України зараховуються на єдиний рахунок Пенсійного фондуУкраїни і зберігаються на окремих рахунках його органів в уповноваженомубанку, який визначається Кабінетом Міністрів України.

І таким чином в Україні є   два пенсійні фонди : перший   Пенсійний фондУкраїни , орган державної влади та  другий  Пенсійний фонд , просто орган.

Відповідно до  ЗУ “Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування” 9липня 2003 року  N 1058-IV ( Закону №1058 ) :

  “1.Пенсійний фонд є органом, який здійснює керівництво та управліннясолідарною системою, провадить збір, акумуляцію та облік страхових внесків,призначає пенсії та підготовляє документи для її виплати, забезпечує своєчасне ів повному обсязі фінансування та виплату пенсій, допомоги на поховання,здійснює контроль за цільовим використанням коштів Пенсійного фонду, вирішуєпитання, пов’язані з веденням обліку пенсійних активів застрахованих осіб нанакопичувальних пенсійних рахунках, здійснює адміністративне управлінняНакопичувальним фондом та інші функції, передбачені цим Законом і статутомПенсійного фонду” ( п.1 ст.58 Закону №1058 ) ;

    нормами п.12. Прикінцевих положень  Закону №1058 до 01.01.2011р. буловстановлено, що до  перетворення Пенсійного фонду в неприбуткову самовряднуорганізацію здійснюється відповідно до окремо прийнятого спеціального Закону.До прийняття відповідного рішення функції виконавчої дирекції Пенсійного фонду,її територіальних органів виконують відповідно Пенсійний фонд України таголовні управління Пенсійного фонду в Автономній Республіці Крим, областях,містах Києві та Севастополі і управління Пенсійного фонду України в районах,містах, районах у містах. У період до перетворення Пенсійного фонду України внеприбуткову самоврядну організацію він функціонує як центральний органвиконавчої влади на підставі норм цього Закону (крім норм, зазначених в абзацішостому пункту 1 цього розділу) та Положення про Пенсійний фонд України, якезатверджує Президент України. Бюджет Пенсійного фонду України в зазначенийперіод затверджує Кабінет Міністрів України;

 нормами.п.12. Прикінцевих положень  Закону №1058 після  01.01.2011р. встановлено ,що Пенсійний фонд є правонаступником Пенсійного фонду України іпротягом п’яти років із дня набрання чинності цим Законом функції виконавчоїдирекції Пенсійного фонду, її територіальних органів виконують відповідноПенсійний фонд України та головні управління Пенсійного фонду в АвтономнійРеспубліці Крим, областях, містах Києві, Севастополі та управління Пенсійногофонду України в районах, містах, районах у містах. У період до перетворенняПенсійного фонду України в неприбуткову самоврядну організацію він функціонуєяк центральний орган виконавчої влади на підставі норм цього Закону (крімнорм, зазначених в абзаці шостому пункту 1 цього розділу) та Положення проПенсійний фонд України, яке затверджує Президент України. Бюджет Пенсійногофонду України в зазначений період затверджує Кабінет Міністрів України;

  нормами п.2 ст 76  Закону №1058 Стаття 76  встановлено ,що коштиПенсійного фонду зараховуються на єдиний рахунок Пенсійного фонду ізберігаються на окремих рахунках територіальних органів Пенсійного фонду вуповноваженому банку;

 нормами п.12 Прикінцевих положень  Закону №1058 від  9 липня 2003 року   таксамо  визначено ,що Кабінету Міністрів України протягом трьох місяців із днянабрання чинності цим Законом: визначити уповноважений банк. Уповноваженийбанк  банк, який здійснює свою діяльність відповідно до законодавства про банкиі банківську діяльність та провадить розрахунково-касові операції з коштамиПенсійного фонду ( ст.1 Закону №1058 );

  розпорядженням  КМУ  від 21 січня 2004 р. N 25-р  “Про визначенняуповноваженого банку, який провадить розрахунково-касові операції з коштамиПенсійного фонду України

На виконання пункту 12 Прикінцевих положень Закону України “Прозагальнообов’язкове державне пенсійне страхування” визначити ВАТ “Ощадбанк”уповноваженим банком, який провадить розрахунково-касові операції з коштамиПенсійного фонду України” і таким чином відбулась маніпуляціязамість  уповноваженого банку для Пенсійного фонду  було визначено уповноважений банкдля Пенсійного фонду України, державного органу, який  вже має рахунок уєдиний рахунок Пенсійного фонду України у Держказначействі України  відповіднодо  Указу №121 і таким чином державний орган Пенсійний фонд  України з  21січня 2004 р.  має  наряду  з єдиним рахунком ПФУ, ще й  другий  рахунок уОщадбанку, чого не може бути, бо єдиний рахунок ПФУ стає не єдиним, а одним здвох, а рахунок  у Ощадбанку ще й ї  один на двох  для ПФУ та   Пенсійнимфондом, просто органом  (доречи, це розпорядження підписане В. Януковичем.);

І таким чином,  з 21.01.2004р.    з Пенсійного фонду України, державногооргану  та Пенсійного фонду (просто органу)  з’явився сіамський близнюк  зодним на двох  “органом “ – розрахунковим рахунком  у Ощадбанку.

А далі ще краще!   Пенсійний фонд України, державний орган перетворено в  унедержавний Пенсійний фонд, просто орган  ЗУ “Про збір та облік єдиного внескуна загальнообов’язкове державне соціальне страхування” п.1 ст.1 якого визначено, що Пенсійний фонд України (далі  Пенсійний фонд)  орган,уповноважений відповідно до цього Закону вести облік платників єдиноговнеску, забезпечувати збір та ведення обліку страхових коштів,контролювати повноту та своєчасність їх сплати, вести Державний реєстрзагальнообов’язкового державного соціального страхування та виконувати іншіфункції, передбачені законом.

А далі  здогадайтесь самі хто і з якого Пенсійного фонду України  Пенсійногофонду отримує пенсію.

1. відповідно до ст.10 Органи, які здійснюють пенсійне забезпечення ЗАКОНУКРАЇНИ Про міліцію “Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військовоїслужби, та деяких інших осіб призначення і виплата пенсій особам, зазначеним устатті 12 цього Закону, здійснюються органами Пенсійного фонду України  ;

2. відповідно ст.50-1 Пенсійне забезпечення прокурорів і слідчих Закон УкраїниПро прокуратуру” пенсії за вислугу років відповідно до цієї статтіпризначаються органами Пенсійного фонду України і виплачуються в частині, щоне перевищує розміру пенсії із солідарної системи, що призначається відповіднодо Закону України “Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування”, зарахунок коштів Пенсійного фонду України. Частина пенсії, що перевищує цейрозмір, виплачується за рахунок коштів Державного бюджету України;

3. відповідно до ст.37  Пенсійне забезпечення і грошова допомога державнимслужбовцям ЗАКОН УКРАЇНИ “Про державну службу” пенсія державним службовцяму частині, що не перевищує розміру пенсії із солідарної системи, щопризначається відповідно до Закону України “Про загальнообов’язкове державнепенсійне страхування”, виплачується за рахунок коштів Пенсійного фондуУкраїни. Частина пенсії, що перевищує цей розмір, виплачується за рахуноккоштів Державного бюджету України;

4. відповідно до ст.21 Оплата праці, відпустки та пенсійне забезпечення ЗАКОНУКРАЇНИ “Про службу в органах місцевого самоврядування” пенсійне забезпеченняпосадових осіб місцевого самоврядування, які мають стаж служби в органахмісцевого самоврядування та/або державної служби не менше 10 років,здійснюється у порядку, визначеному законодавством України про державнуслужбу. Пенсія в частині, що не перевищує розміру пенсії із солідарної системи,що призначається відповідно до Закону України “Про загальнообов’язковедержавне пенсійне страхування”, виплачується за рахунок коштів Пенсійногофонду України. Частина пенсії, що перевищує цей розмір, виплачується зарахунок коштів Державного бюджету України.

А ми з вами (!!!) відповідно до преамбули ЗАКОНу УКРАЇНИ “Прозагальнообов’язкове державне пенсійне страхування” №1058, який, як вонипишуть, розроблений відповідно до Конституції України та Основ законодавстваУкраїни про загальнообов’язкове державне соціальне страхування, визначаєпринципи, засади і механізми функціонування системи загальнообов’язковогодержавного пенсійного страхування, призначення, перерахунку і виплати пенсій,надання соціальних послуг з коштів Пенсійного фонду…(!!!)

Отже у нас здається  Конституція України одна, але пенсійних страхуваннядва :

 одне  для білих людей забезпечений  , Пенсійним фондом України , органомдержавної влади ;

 друге  для рабів не забезпечений державою у вигляді майбутньої кредитноїспілки , а теперішнього Пенсійного фонду,  просто органу.

Які наслідки для білих та рабівПерші – будуть забезпечені державноюпенсією назавжди , а другі —  отримають як у Туркменістані два роки тому вибачте ваша кредитна спілка , Пенсійний фонд , просто орган збанкрутів пенсії не буде , вас годують ваші діти  держава тут не причому.

Добре, якщо у наших дітей буде робота, а якщо її як у нас зараз, заберуть?

І ще одне питання залишилось не вирішеним.

Чому так терміново намагаються знищити єдиний та фіксований податок?

А тому, щоби не добавлять  до рангу білих  ротів з наших з вами рабських прошарків, яким прийдеться “їхній державі Україна“ платити державну пенсіюнам наряду з ними  із   державного органу, Пенсійного фонду України, бовідповідно до пп. В та Г  п.1 ст.3 ЗУ “Про пенсійне забезпечення”  ми платникиєдиного та фіксованого податку, що сплачуємо  42 відсотки та 10 відсотківвідповідно до Пенсійного фонду України , державного органу  маємо право натрудову пенсію, як  особи, які підлягають державному соціальномустрахуваннюабо які  займаються підприємницькою діяльністю, заснованою наособистій власності фізичної особи та виключно її праці,  за умови сплатистрахових внесків до Пенсійного фонду України.

Не пропозіхати би  нам з вами, коли будуть змінювати Конституцію України,  як ми  проспали  наші заводи та інше державне майно. 

А ознаки  банкрутства Пенсійного органу, (просто органу) вже у жовтні 2011р.почали  відчувати на собі чорнобильці  і афганці.  Їм зараз  не виплачують   пенсії   у повному обсязі, бо вони разом з нами  є заручниками  кредитної  спілки під назвою Пенсійний фонд ( просто органу з 13.12.2005р.)  Чому? Тому, що звступом у законну силу  частини  7 Закону України  Про внесення змін до деяких законодавчих актів України у зв’язку з прийняттям Закону України “Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування”, № 3108    до  закону України  “Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи”,  якою внесено зміни у ч. 3  ст. 52, 54 і 55 слова“Закону України “Про пенсійне забезпечення”  і  замінено  слова  і у  “Законі України “Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування”  та  у ст. 57: у частині першій слова “Закону України “Про пенсійне забезпечення”  і вони стали забезпечуватись пенсією  за рахунок Пенсійного фонду  самоврядної організації  ( зверніть увагу у  чорнобильців , як і у державних органів  було державне забезпечення до 13.12.2005р.) .

А у афганців  Законом України  “Про внесення змін до Закону України “Простатус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту”  від 18 листопада 2004 року N 2212-IV, який діє з 01.01.2005р.  ст. 12  15 ч. 4 та п. 1 ст.16  після слів“довічне грошове утримання”, “довічного грошового утримання” доповнили відповідно словами “чи державна соціальна допомога”, “чи державної соціальноїдопомоги”.

Відчуваєте різницю між довічне грошове утримання, що не можна змінити бо  призначається один раз і платиться довічно,  почали  надавати  державну соціальну допомогу, розмір якої злочинно змінюють кожного дня.

От такі наперстки !!! У кого наступного заберуть пенсію можна тільки здогадуватись.»

Є привід службовцям  пенсійного забезпечення народу України замислитись над почутим.  Тож чекаємо висновків та дій. А для  громадськості, підводячи підсумок сказаного, хочу зазначити основне та практичне. Всі  зміни та реформи ми, свідома громадськість пов’язуємо з утворенням територіальної громади, як власника. Лише через цей механізм можливо провести всі реформи,  про які так амбіційно заявляє гарант Конституції. Адже лише територіальна громада  – конституційний первинний суб’єкт місцевого самоврядування та ВЛАСНИК рухомого, нерухомого, землі, природніх ресурсів, місцевого бюджету. І як би була громада, то управління Пенсійних фондів України на місцях, районні відділки міліції не були би приватними бізнесами з приватними рахунками у “Ощадбанку” та не бюджетними у державній казначейській службі, що ЗАБОРОНЕНО ЗУ “Про джерела фінансування органів державної влади”. А то нескладно здогадатись, що вони з тими приватними і не бюджетними рахунками роблять? Захочуть 30 відсотків вкрадуть , захочуть 70 відсотків вкрадуть , а захочуть і 100 відсотків. Одже, без територіальних громад – гаранту прав народу  на території зрушень не досягнути.

Тому  не чекайте депутата на вирішення проблем, він недоторканий та ще і незацікавлений, а створюйте комітети громадських представників через обрання довірених осіб від будинків, щоб стати справжніми власниками не лише будинку, а і території його розташування.  Ми продовжуємо працювати над цим і найближчим часом  разом з ГО «Правовий простір» запропонуємо покроковий алгоритм створення того чудо – човна, сівши в який залишимо країну  правового невігластва, аморального зухвальства та життя по поняттях. Ставайте поруч  з нами і гуртом  збудуємо гідні  цивілізованої людини  стандарти життя, бо лише за умови  існування територіальних громад країною буде керувати краща ідея, народжена  колективною   громадською думкою.

Член координаційної ради Дніпровського району

по захисту конституційних прав і свобод ,

Голова правління

ГО «Самоврядна громада»

І. Плотнікова dsc04932

Дата публікації: Серпень 6, 2013

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *