Волонтерську роботу членів ГО "Самоврядна громада" можна фінансово підтримати через карту Приват банку 4149 6258 0986 9652

Не бути прийнятому новому Генеральному плану 2025 у столиці, бо провалено і у Дніпровському її районі.

Дата публікації: Червень 21, 2012

Будьте впевнені, громадо!!! Ви під захистом !

 Генеральний план 2025 у Дніпровському районі не дали прийняти і навіть не дали змоги поставити на обговорення!!! Кияни, ми вас вітаємо з маленькою перемогою. Це не саботаж, а дія в правовому полі свідомих правозахисників та активістів.

Чому і які наші підстави протесаної діяльності, ми пояснюємо проектом резолюції, яку не вдалось навіть і зачитати. У них була одна мета не дати  мені, незважаючи на те, що я членом Громадської ради,  змогу висловити позицію, щоб всі присутні знали підтекст прийняття цього документу.  Дякуємо лідеру «Київського віче» Олені Єськіній, яка будучи  членом Громадської ради  При КМДА  використала  цю привілею на  користь київської громади: задавала тон всім нашим зборам. Громадянська позиція Київського віче дає підстави сподіватись на пробудження населення не лише у Дніпровському районі але і у всьому Києву. Потужно проводячи інформаційну діяльність, ми   примушуємо чиновників задумуватись про життя…

Одже резолюція! В ній позиція громади. Знаємо, що наш сайт читають і  чиновники, які готували цей захід. Просимо взяти до уваги все що тут написано, зробити  висновки, сідати за стіл переговорів з фахівцями справи з табору громадськості. Ми представимо цей список.

 

Резолюція

Загальних зборів територіальної громади міста Києва з питання громадського обговорення “Проекту Генерального плану м. Києва до 2025 року в частині Дніпровського району” та проекту «Дніпровська перлина», складена активістами  з метою захисту від руйнації м. Києва, що проходить за загальнонаціональною стратегією знищення України, як самостійної та незалежної держави, розробленою«Партією регіонів», що реалізується в Києві

 на чолі  КМДА в особі її Голови пана  Попова О.П.

21.06.2012 року                                                                      м. Київ,бул. Праці  1/1

актова зала Дніпровської в

м.  Києві РДА

 

Присутні: мешканці міста Києва відповідно до реєстрації місця проживання м. Києва у кількості __________осіб.

 

 

У зв’язку з тим, що Територіальній громаді м. Києва стало відомо про те, що підприємство, яке розробляло Генеральний план розвитку міста Києва до 2025 року не задекларувало свій досвід в створенні Генеральних планів, не було доведено киянам доцільність створення нового плану при невиконанні старого плану, діючого до 2020року, а також те, що підприємство, яке начебто стало переможцем конкурсу з одним учасником не має спеціальної освіти та досвіду роботи по спеціальності, томуобговорювати “Проект Генерального плану м. Києва до 2025 року в частині Дніпровського району” та проект «Дніпровська перлина», виконаний цією організацією, є недоцільним.

Крім того пропонуємо:

1. визнати те, що кияни не були завчасно повідомлені про проведення громадського обговорення, відсутня публікація в газеті, відсутні повідомлення заздалегідь у районі. Вважати, що дії КМДА не відповідають чинному законодавству України стосовно надання офіційної інформації з приводу проведення громадського обговорення;

2.    визнати те, що розгляд проекту «Генерального плану розвитку міста Києва та його приміської зони на період до 2025» року є такими, що відбувся з порушенням норм чинного законодавства;

3.    призначити нову дату Громадського обговорення лише після проведення суцільної місцевої самоорганізації населення, демократичного обрання на цей захід делегатів від кожного будинку;

4.    провести у ЗМІ відповідну інформаційну компанію як про самоорганізацію так і про обговорення змісту Генерального плану.

 

З метою підготовки до громадського обговорення, представникам Територіальної громади м. Києва зобов’язати КМДА, (до того як будуть проводитись громадські обговорення) провести інформаційну роботу серед киян, а саме :

–         надати вичерпну офіційну інформацію про діяльність незрозумілого киянам  інституту Генерального плану, очолюваного паном С. Броневицьким;

–         повідомити на підставі чого здійснює діяльність центр, яка ліцензія існує на виготовлення Генерального плану м. Києва,

–         узагальнити і довести до відому громадськості досвід роботи з виготовлення Генеральних планів населених міст України (оприлюднити результати конкурсів, тендерів, надати списки спеціалістів) з можливістю їх перевірки;

–         надати пояснення щодо відсутності керівника в управлінні Генерального плану, центру як ключової фігури, яка має нести повну відповідальність за результати роботи управління;

–         назвати головного архітектора із розробки Генерального плану 2025.

4. зобов’язати Київську міську раду та її виконавчий комітет надати вичерпну офіційну інформацію щодо:

– доцільності створення в 2002 року КО «Центр містобудування та архітектури», як організації дублюючої повноваження ВАТ «Київпроект» та перейменування його в інститут “Генерального плану”, що відбулось всупереч діючому розпорядженню КМДА,

– доцільності при розробці Генплану 2025 використання даних земельного кадастру м. Києва, в якому зафіксовані всі рішення Київради  (починаючи з 2002 року) щодо надання в оренду, продаж земель м. Києва, якщо прийняті вони були Київрадою всупереч діючому Генеральному плану м. Києва до 2020 року, чим були порушені конституційні права на землю Територіальної громади м. Києва.

В цьому пункті офіційно констатуємо такі факти:

Починаючи з 2002 року, кияни позбавлені законного конституційного права на землю – права на прибудинкові території існуючого приватного чи комунального житлового фонду м. Києва, що виділялися у відповідності до будівельних норм та чинного законодавства України під час будівництва. Всі прибудинкові території у 2002 році були занесені в землі запасу на які не оформлено право приватної власності або постійного користування. Тобто існуючий житловий фонд м. Києва (приватний та комунальний) стоїть вже на землі, що відведена стороннім особам, а прийняття та узгодженням Генплану 2025 необхідного лише для узаконення та легалізації цих землевідводів. Отримати право приватної власності або право постійного користування на землю можливо лише при створенні ОСББ та прийнятті на власний баланс житлового комплексу (земля – прибудинкова територія та всі будівлі, що на ній розташовані: житловий будинок та господарські споруди). Право створених та зареєстрованих у відповідності до норм чинного законодавства об’єднань співвласників багатоквартирних будинків також брутально попирається.

5.    по кожному окремому мікрорайону створити громадську спеціальну комісію із складу обраних мешканцями делегатів  для проведення комплексної інвентаризації земель та визначити існуючий житловий фонд м. Києва, провести аналіз використання прибудинкових територій та будинків житлового фонду, вивести прибудинкові території із земель запасу з огляду на те, що на державному рівні популяризується створення ОСББ та захист прав власників приватного житлового фонду.

Є неприпустимими такі факти, що починаючи з 2001 року (проведення Адміністративно-територіальної реформи в м. Києві) Київська міська та районні у м. Києві ради (їх виконавчі органи) прийняли велику кількість протиправних рішень – розпоряджень щодо відчуження (начебто в інтересах «Територіальної громади»)об’єктів соціальної інфраструктури, що перебували в комунальній власності міста та районів. Наполягаємо, що перспективне планування розвитку м. Києва має відбуватися на підставі проведення комплексної інвентаризації комунальної власності Територіальної громади м. Києва в порівнянні з початком 2001 року з зазначенням кількості наявних та проданих (знищених без проведення референдуму) дитячих садків, проданих дитячих клубів, спортивних площадок, дитячих майданчиків, об’єктів сфери обслуговування населення за місцем проживання або міського значення, які були розташовані в кварталах, мікрорайонах існуючої громадської та житлової забудови м. Києва.

6.    Створити спеціальну комісію за участю громадськості для проведення комплексної інвентаризації комунальної власності Територіальної громади м. Києва з метою визначення її кількості в порівнянні з початком 2001 року, цільовим використанням та необхідності проведення аналізу щодо втрачених об’єктів соціальної інфраструктури та необхідності її відтворення та розбудови.

7.    Надати всі рішення судів, якими скасовані рішення Київради про надання земельних ділянок.

8.    Повторно розглянути Концепцію розробки Генерального плану м. Києва до 2025 року з урахуванням тих змін, що відбулися при розробці нового Генерального плану, у зв’язку з тим, що техніко-економічні показники розрізняються між прийнятою Концепцією та тими матеріалами, які внесені до Нового Генерального плану.

9.    До того як затверджувати новий Генеральний план до 2025 року, надати для порівняння два генеральні плани – діючий і той який розробляється, щоб громадськість та депутати мали можливість побачити різницю між ними.

10.                       Дати громадськості можливість ознайомитися, які конкретно зміни внесені, і відповідно чого.

11.                       Доручити Історико-опорний план розробити спеціалістам, які мають на цей вид діяльності ліцензію та надати його для ознайомлення та затвердження громадськості.

12.                       Надати висновки з розробки нового Генерального плану до 2025 року Діючому Інституту Генерального плану, який розробив чотири післявоєнні Генеральні плани міста Києва, надати зробити останнє узагальнення та висновки щодо розробки Генерального плану та оприлюднити їх.

 

                                                                                                                                                                                                                            Ініціативна група захисників Києва у складі

                                                                                                                                                                                                                                                              ГО «Самоврядна громада»,

                                                                                                                                                                                                                                                              ГО «Кияни об’єднуємось»,

                                                                                                                                                                                                                                                              ГІ «Збережи старий Київ»

                                                                                                                                                                                                                                                              ГІ «Київське віче»

                                                                                                                                                                                                                                                             Партія «Свобода»

 

На завершення  статті вимагаємо, просимо та благаємо киян:  слідкуйте за діями всіх чиновників і всіх тих, хто  намагається прийти до влади.  Бо не має межі  природі  людини: дорвавшись до влади  одна мета   гребти під себе. Не прийшли за 20 років у державні кабінети  люди, що можуть взяти на себе відповідальність перед  державою та перед людьми за кожний свій крок.  Будемо шукати тих, хто мають освіту  та  вірять у людей здатних виносити правільні колегіальні рішення.   Продовжуємо робити те, що вимагає від нас час, обставини та відповідальність перед  молодим поколінням, якому ми маємо створити умови для повноцінного життя.

Пропонуємо відеоматеріал засідання Громадської ради 21.06.2012 переглянути на нашому каналі Пробудження

http://www.youtube.com/user/Probudgennya?feature=g-user-u

dsc01832_0

Дата публікації: Червень 21, 2012

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *