«СІМ КРОКІВ» до оформлення прав власності територіальних громад – зупинять розкрадання землі та майна.

пробудження народу за тео громади

Методичні рекомендації  підібрані в першу чергу для громадськості великих міст України, що усвідомлюють хибність так званої децентралізації влади,  злочинність зміни адмінстративно – територіального устрою  , але усвідомлюють необхідність змін і перезавантаження системи через ПРОБУДЖЕННЯ  свідомості більшої частини громадян.   Користайтесь свідомо і творчо. На нашому боці Конституція України і Закони України.

Повідомляємо , що нам свідомим, з освітою і досвідом громадської роботи вдалось  зі сцени  Майдану 13.07.2014 оприлюднити національну ідею

 

  https://www.youtube.com/watch?v=yewOuelDSww, що має бути зрозумілою та цілком прийнятою і патріо – націоналістично налаштованими  колами громадськості і тим , хто так намагається зайняти кабінети влади. Але так як проголошено,  поки що не сталося, тому ми, громадськість,  маємо диктувати і впроваджувати закони  демократії самостійно.  Основні закони України політикам і чиновникам невигідні,а нам потрібні як повітря. Тому ставайте поруч і створюйте самостійно правову основу навколо себе. А щоб бути впевненими у своїй правоті надаємо вам положення законодавства, яке надасть вам право реалізовувати кожний крок. Законодавство для створення тер громади. Майдан не зрозумів важливості своєчасно заявленої ідеї, що могла б оновити країну . Та нас киян  та  відданих Україні громадян те не бентежить, бо ми працюємо на віки для її блага і готові іти до кінця проти тих, хто бажає заподіяти МАЙДАНУ та Україні лихо. Саме тому  він  перетворюється в барометр настроїв  людей, що втомились бути об’єктом маніпуляцій та зомбування ящиків телебачення, що намагаються залякати вільнолюбних українців, вселити жах та відчай. Але ми у відчай не впадаємо і розповсюджуємо для всіх Вас необхідну інформацію для налагодження повноцінного життя.

     Причини революції війни та смути в УКраїні.  

     Програма виходу з кризи Стоп війна та смута  відповідає Конституції України і не несе загрози  унітарності  України. 

 

          Далі, як і обіцяли  в листівках, ми  пропонуємо реалізувати   Конституційний механізм перезавантаження влади КИЄВА через відновлення права власності територіальних громад на національне багатство за сім кроків. Це працює вже в Україні.

  1.   1 КРОК. Ознайомитись з юридичним обґрунтуванням  створення територіальної громади – власника НАЦІОНАЛЬНОГО БАГАТСТВА Республіки Україна; ( дод 1. юридичне обгрунтування тер громад)    ( Хто краще сприймає візуально, пропонуємо відео.  https://www.youtube.com/watch?v=utEXrre1DK4#t=1163   Саме на відео згадується наш досвід самоорганізації в Дніповському районі столиці, що дав можливість вийти  зазанченій групі ГО ” Вільний простір” на Київ як експертів , про що ми детально розповідали в попередніх статтях. Відеозвіт  сприйняття теми чиновниками можна переглянути http://vyhid-e.org.ua/?p=1113 )    
  2.  2.КРОК          В разі сприйняття проблеми і шляху його вирішення, написати заяву на

входження в склад  ініціативної групи по створенню територіальної громади власника району столиці де проживаєте, та по створенню великої територіальної громади держави Унітарної республіки України (Дод 2 – заява про-долучення-до-ініц.-групи-)  (Систематично переглядати новини на сайті http://vyhid-e.org.ua/  і наповнення цієї  статті «СІМ КРОКІВ»

3.КРОК.Вивчити три  основних закони  України:

Конституцію України (статті 1-13, 140-143)

Європейську хартію місцевого самоврядування ( особливо ст. 6)

Положення про загальні збори громадян за місцем проживання в Україні

4. КРОК     Отримавши довіру 2-х громадян – свідків, зібрати в  Інформаційний лист підписи не менше 10 громадян, які лише вам вони  делегують  повноваження. В разі обрання собі іншого представника, вони мають відкликати свою довіру викресливши свій підпис власноруч   (Дод 3 Підписний-лист-по-створенню-територіальної-громади )

5. КРОК Прийняти участь в організації та проведенні зборів за місцем проживання по створенню* територіальної громади – власника, оформивши протокол (дод. 4. ПРОТОКОЛ-зборів-ТГ) та лист реєстрації учасників зборів за зразком  (Дод 5. лист реєстрації) (квоту присутності громадських представників визначає ініціативна група району, визначивши кількість виборців у районі . Ініціативній групі по створенню тер громади в місцевій адміністрації зареєстувати повідомлення про ініціативу віднолвлення конституційного ладу і склад ініціативної групи,яка бере на себе відповідальність. Положення-Ін.ГР. (1)    Повідомлення ініцат гр. шаблон   ( для внутрішнього коритсування мати проткол створення з обговоренням питань входження нових членів ініціативної групи, робочої групи.  Попонуємо  як приклад. Протокол 1 – типовий).

6. КРОК  Зборами затвердити СТАТУТ територіальної громади про створення територіальної громади-власника. Типовий статут територіальної громади – власника національного багатства буде розміщений на цій сторінці (дод. 6) після оприлюднення його складом оргкомітету процесу в повному обсязі в групі на ФЕйсбуці  https://www.facebook.com/groups/Probudgennya  що працює для всіх громадян України. (Приєднуйтесь обовязково і своєчасно будете в курсі що відбувається в Києві, щоб розуміти що робити в провінційних містах. )

7.КРОК   За протокольним  рішенням загальних зборів громадських представників отримати печатку юридичної особи публічного права – територіальної громади відповідного району столиці і в подальшому Голові територіальної громади разом о радою району своїми розпорядчими Актами необхідно створити:

Комітети виборців з дільничними комісіями по ОСН, функція яких – формування  представницьких прав виборців.

Комітети народних представників, функція яких – видача доручень на представницькі права виборців.

Комітети народних засідателів і присяжних, функція яких – формувати представництво жителів територіальної громади в судах.

Рахунковий комітет, який складається з бюджетної комісії та комітету народного контролю, функція якого – формувати бюджет, контролювати його ефективне використання та вести реєстрацію всіх видів юридичних осіб.

Виконкоми внутрішніх справ, функція яких – формувати та контролювати правоохоронні органи на території територіальних громад.

Надзвичайні комітети, функція яких – контролювати виконання Конституції України на території територіальної громади всіма органами влади, розслідувати порушення та оголошувати вироки, які направляти для прийняття рішення до виконання до комітету виборців територіальних громад та президента .

Друковані органи територіальних громад, які створюють органи влади народу відповідно до положень т..ст. 80, 81, 87, 90 Цивільного кодексу України для оприлюднення всіх рішень та реєстрів представницьких органів ТЕРИТОРІАЛЬНИХ ГРОМАД.

Країна почне своє існування під ретельним контролем власника і  господаря – територіальну громаду. Ми зможемо найняти собі з метою примноження національного багатства професійних менеджерів. Бізнес буде працювати на себе сплачуючи податки в місцевий бюджет, з якого ми колективно визначатимемо відсоток поповнення держаної казни.

Колективом створимо країну за зразком якісного господарювання західних сусідів чехів та поляків.

Тож негайно беремося за справи розповсюдження інформації, яка надасть нашій кривавій революції  позитивний результат,  що дасть можливість  вивести  країну з РУЇНИ. Тоді заживемо після перемоги. http://www.youtube.com/watch?v=OSXE1XwSfzc

**********************************************

Для   полегшення процедури створення територіальної громади у великих містах (за нормами Положення «Про загальні збори громадян за місцем проживання» та Закону «Про ОСН») в межах території ОСН  (ОРГАНІВ САМООРГАНІЗАЦІЇ НАСЕЛЕННЯ – КОМІТЕТІВ мешканців (будинкових, вуличних, квартальних або мікрорайонних) з метою люстрації їх керівництва провести перезаснування ОСН, оскільки згідно громадського розслідування в більшості своїй вони таємно утворювались політичними силами, що суперечить  нормам Закону « Про ОСН», і про їх обрання місцеві мешканці не знають.  В даному випадку можна скористатися територіальним поділом і провести збори представників визначеної в ОСН території. Про створення та діяльність  ОСН можливо дізнатись в місцевій РАДІ або в державній  адміністрації (району або міста). За умови об’єднання в ОСН(и) більше 50 % +1 голос жителів району,  Комітети самоорганізації населення проводять загальні збори по створенню територіальної громади –  власника району.

Для роботи з людьми в цій статті систематично будемо надавати нові  практичні поради з досвіду спілкування нових членів ініціативної групи.

  1.      Опоненти створення тер громад – власників часто доводять, що  тер громади є жителями і їх створення є абсурдом.

– Що ми розуміємо під створенням  територіальної громади? Територіальна громада  потребує створення  як  первинного суб’єкта місцевого самоврядування. Воно  фіксується статутом,  за яким  територіальна громада – власник є юридичною особою публічного права. В статуті регламентується порядок безпосереднього управління майном територіальної громади, утворення власних внутрішніх органів влади територіальної громади, фіксується механізм люстрації чиновників, заснування реєстрів власників, власності, реєстру органів утворених територіальною громадою, архіву власності територіальної громади, відкриття рахунків місцевого бюджету власності територіальної громади, про прийняття процедури висування і відзиву депутатів і головної посадової особи територіальної громади та про обрання керівних органів громади. Малою конституцією громади – статутом територіальної громади регламентується – статус та тип керівних органів.

ГО ” Самоврядна громада”  за участі вінницького табору  , козацької сотні майдану,  як спостерігачів, беремо  на себе відповідальність координувати створення територіальних громад районів – власників в столиці України – Києві.  Формуйте  ініціативні групи  по районам і розпочинайте збір підписів серед своїх знайомих за зазначеним планом – схмеою.  Він сформований суто на конституційнийх принципах і вимагає абсолютної прозорості та незалежності від політиків, оскільки стосується національного багатства. Унікальність цього процесу полягає в тому, що він залучить всі верстви наслення, створить умови для зміни менталітету, якого ми так прагнули, унеможливить створення тіньових структур і зруйнує всі корупційні схеми та звязки і саме основне,  що висуне нових господарів, працюючих на загальне благо країни. Тож до зустрічі, щоб діяти на місцях самостійно але злагоджено !!! Бажаючих Вас очолити превіряйте на відповідність Конституції та захисту ваших майнових прав – власників.

 

щочетверга  з 1 – го вересня в приміщенні ЖРЕО  ми відновлюємо 
курс освітньо – практичних семінарів по темі
 відновлення національного багатства на своїй території, механізм створення територіальних громад в районах столиці, створення державних органів влади. 
Ініціативна група  http://vyhid-e.org.ua/ 093-63-000-66; 098-00-910-33

 http://vyhid-e.org.ua (координація  по Києву),  (044) 360-15-19 працює з 1 вересня

  www.facebook.com   (група «Територіальні  громади районів столиці»)  https://www.facebook.com/groups/Probudgennya

P.S. Будемо вдячні, якщо ви надасте  благодійну допомогу тиражуванням  листівок  – додатків, що людям доведуть цінну інформацію.  1дод 1. юридичне обгрунтування тер громад, 2Дод 2 – заява про-долучення-до-ініц.-групи- і   Сім кроків 2

 ДеклараціяДкларація 2Причини революції       Програма виходу з кризи Стоп війна та смута  Розповсюджуйте все серед своїх знайомих. Ці знання піднімуть якість свідомості і країна зміниться.

8 коментарів до “«СІМ КРОКІВ» до оформлення прав власності територіальних громад – зупинять розкрадання землі та майна.

  • 18 Квітня, 2019 о 18:04
    Permalink

    чи є ваші однодумці у львові і як з ними звязатись – натрапив випадково на ваші фантастичні роботи і хотів би до вас приєднатися ,живу у львові – може є львівські члени вашої організації

    Відповідь
    • 13 Травня, 2019 о 21:10
      Permalink

      наші дії для індивідуального використання за місцем проживання. Поки що львівяни проходять самостійну практику, а ті що діють колективом ,то лише в розробкі теоретичних питань. Починайте діяти по захисту своїх прав і отримаєте однодумців. Робота приведе до таких, або до Вас інших.

      Відповідь
    • 2 Вересня, 2021 о 21:30
      Permalink

      теоретично Ольга Михайлівна Яремків, а практично не чутно нікого. Всім видно , що тепло в тому що є.

      Відповідь
  • 12 Вересня, 2016 о 00:20
    Permalink

    не в курсі.

    Відповідь
  • 11 Липня, 2015 о 05:35
    Permalink

    Молодці! Допомагайте нам, Боже, пращури наші славетні та земля – навіки наша свята!

    Відповідь
  • 27 Жовтня, 2014 о 13:11
    Permalink

    Яким би мав бути статут міста: базова версія
    …………………………………………………………………..
    СТАТУТ ТЕРИТОРІАЛЬНОЇ ГРОМАДИ МІСТА ЛЬВОВА

    ПРОЕКТ

    На виконання свого конституційного обов’язку, з метою дотримання народовладдя, яке реалізується на основі ст. 5, абзац 1 Конституції України, ми приймаємо статут територіальної громади міста Львова.

    Преамбула
    Цей Статут розроблений на дотримання конституційного ладу у місті Львові як об’єднаної територіальної громади всіх його адміністративно- територіальних районів – Галицького, Шевченківського, Франківського, Залізничного, Личаківського та Сихівського, і визначає основи життєдіяльності територіальної громади міста та засади здійснення нею місцевого самоврядування.

    РОЗДІЛ І
    ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
    Стаття 1. Правова основа Статуту
    1. Статут територіальної громади Львова (далі Статут) є основним нормативно-правовим актом територіальної громади, прийнятим відповідно до Конституції України, Цивільного кодексу України, Господарського кодексу України, Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні”, Європейської хартії місцевого самоврядування, ратифікованої Законом України від 15.07.97 № 452/97-ВР, інших законів України.
    2. Статут є основним нормативно-правовим актом територіальної громади міста і має вищу юридичну силу стосовно інших актів органів і посадових осіб місцевого самоврядування.
    3. Предметом відання Статуту є основні інструменти здійснення місцевого самоврядування територіальною громадою міста Львова.

    РОЗДІЛ II
    МІСЦЕВЕ САМОВРЯДУВАННЯ
    Стаття 2. Система місцевого самоврядування
    1. Первинним суб’єктом місцевого самоврядування і основним носієм його функцій і повноважень є територіальна громада міста (ст.6 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» (далі Закон), ст. 140 -143 Конституціï Украïни, ст. 3-6 Європейськоï хартіï місцевого самоврядування, ст. 169, 173 Цивільного кодексу Украïни).
    2. Місцеве самоврядування здійснюється територіальною громадою міста як безпосередньо (через загальні збори громадян та (чи) громадських представників, чиï повноваження підтверджені протоколом, референдум громадян), так і через створений нею в якості засновника представницький орган місцевого самоврядування (міську раду та її виконавчий комітет) (ст. 140, 143 Конституції України).
    3. Загальні збори чи референдум проводяться за ініціативою не менше 5% жителів громади, що підтверджено документально, голови громади, голови представницького органу громади – міськоï ради, рішенням представницького органу громади, комітету громадських представників.
    4. Через громадського представника рішення громадських слухань мають бути опубліковані для ознайомлення громади. Таке рішення за умови отримання підтримки 5% членів громади в обов’язковому порядку розглядається загальними зборами громади (чи ïï представницьким органом, якщо це питання стосується сфери делегованих повноважень) у будь-який визначений статутом спосіб.

    РОЗДІЛ III
    СКЛАД ТЕРИТОРІАЛЬНОЇ ГРОМАДИ МІСТА ТА ФОРМИ РЕАЛІЗАЦІЇ ПРАВА ЙОГО ЧЛЕНІВ НА УЧАСТЬ У МІСЦЕВОМУ САМОВРЯДУВАННІ
    Стаття 3. Склад територіальної громади міста
    Територіальну громаду міста (далі – територіальну громаду) складають жителі, які постійно чи тимчасово проживають на його території і не визнані судом недієздатними. Членом територіальної громади також може бути кожний громадянин України, який має на території громади нерухоме майно, спадкоємці майна жителів, які проживають чи проживали на території громади.

    Стаття 4. Загальні збори громадян
    1. Загальні збори громади міста – це збори членів територіальної громади (в будь-якій з визначених статутом формі) в особі громадських представників, уповноважених протокольно членами громади вирішувати наперед визначені питання місцевого значення (відповідно до статті 8 Закону та статті 12 Положення “Про загальні збори громадян за місцем проживання в Україні”).
    2. При розгляді і вирішенні питань збори керуються Конституцією України і законами України, а також цим Статутом.
    Стаття 5. Мережева демократія
    1. Територіальна громада Львова визнає рішення, прийняті шляхом електронного голосування громадян чи громадських представників із застосуванням інструментів мережевої демократії.
    2. Комітети територіальноï громади Львова здійснюють свою діяльність із застосуванням інструментів мережевої демократії.
    3. Інструменти мережевоï демократіï пропонує громаді та впроваджує інформаційний комітет територіальної громади.
    4. Інформаційний комітет територіальноï громади забезпечує діяльність центрів підтримки членів громади, які не мають доступу до інтернету.

    РОЗДІЛ IV
    ОРГАНИ ТЕРИТОРІАЛЬНОЇ ГРОМАДИ ТА ЇХ ВЗАЄМОДІЯ

    Стаття 6. Міська рада
    1. Львівська міська рада – це представницький орган територіальноï громади, утворений територіальною громадою міста Львова як юридичною особою публічного права.
    2. Територіальна громада міста Львова через електронне голосування (більшістю голосів) або через загальні збори громадських представників (більшістю голосів членів громади) зберігає за собою право ветувати будь-яке рішення сесії чи виконкому міської ради, якщо вони суперечать інтересам територіальної громади м. Львова (ст. 2 п. 2 –Закону, ст.6 п.1 – Закону, ст.75 п.2 – Закону).
    3. Територіальна громада може розпустити міську раду з використанням будь-якого механізму, передбаченого статутом, більшістю голосів в разі, якщо її діяльність буде суперечити інтересам громади.
    Стаття 7. Міський голова
    1. Міський голова є головою представницького органу територіальної громади, визнається головною посадовою особою територіальноï громади, але міський голова є підзвітним, підконтрольним та відповідальним перед громадою (ст.75 п.1 Закону).
    Стаття 8. Профільні комітети громадських представників
    1. До профільних комітетів громадських представників входять члени громади, затверджені загальними зборами громади у будь-який визначений статутом спосіб прийняття рішення.
    2. Профільний комітет громадських представників уповноважений виносити на електронне голосування питання місцевого значення, які стосуються виконання ним доручень територіальноï громади.
    3. Профільний комітет громадських представників уповноважений запрошувати в якості радників фахівців у сфері діяльності комітету.
    Стаття 9. Прозорість та звітність
    1. Міський голова, сесія міської ради, виконком міської ради не уповноважені приймати будь-які рішення, що стосуються життєдіяльності м. Львова і його території без погодження з територіальною громадою, котра має статус первинного суб’єкта місцевого самоврядування. Від імені територіальноï громади вони уповноважені приймати рішення лише за спеціальним дорученням громади (Ст. 173 Цивільного кодексу Украïни).
    2. Всі рішення сесії, виконкому міської ради повинні бути донесені до членів територіальної громади м. Львова шляхом надання витягу з протоколів засідань сесії, виконкому згідно ЗУ «Про доступ до публічної інформації» та ст. 40 Конституції України.
    3. Всі грошові надходження та всі грошові витрати виконкому міської ради повинні бути доступні в режимі реального часу на сайті міської ради.
    4. Всі угоди по закупівлях та виконанню робіт, укладені виконкомом міської ради, повинні бути опубліковані на сайті міської ради, із зазначенням партнерів та сум.
    5. Всі рішення, прийняті територіальною громадою м. Львова, публікуються для ознайомлення на сайті міської ради і повідомляються голові та виконавчому комітету міської ради.

    РОЗДІЛ V. ВЛАСНІСТЬ ТЕРИТОРІАЛЬНОÏ ГРОМАДИ Стаття 10. Майно громади.
    Територіальній громаді міста належить право власності на рухоме і нерухоме майно, землю, природні ресурси, доходи місцевих бюджетів, що поповнюються за рахунок оренди, продажу цього майна, землі, інші кошти, житловий, нежитловий фонд, культові споруди і будівлі, заклади культури, освіти, спорту, охорони здоров’я, та інше майно і майнові права, рухомі та нерухомі об’єкти, що є у власності територіальної громади міста, а також об’єкти їï спільної власності з іншою територіальною громадою та об’єкти, що перебувають в управлінні районних та обласних рад.
    Об’єкти права власності громади не можуть бути вилучені у територіальної громади і передані іншим суб’єктам права власності без згоди безпосередньо територіальної громади (ст.21 закону, ст.60 п. 1,2 закону).

    РОЗДІЛ VІ
    ЗАКЛЮЧНІ ПОЛОЖЕННЯ
    Реєстрація статуту чи його затвердження органом місцевого самоврядування необов’язкові.
    Зміни та доповнення до статуту приймаються загальними зборами громадських представників або шляхом референдуму, зокрема із застосуванням електронного голосування більшістю голосів жителів територіальної громади.

    Прийнято загальними зборами громади ……………………

    Відповідь
  • 12 Вересня, 2014 о 09:48
    Permalink

    Мы учимся на лучших мировых практиках. http://terhromady.info/international/diieve-mistseve-samovriaduvannia-yak-zaporuka-uspishnoi-detsentralizatsii-publichnoi-vlady-shveitsarskyi-dosvid/
    Дієве місцеве самоврядування як запорука успішної децентралізації публічної влади: швейцарський досвід

    Відповідь
  • 24 Серпня, 2014 о 14:49
    Permalink

    ШКода, пані, що Ви того не розумієте. Та і не дивно . У Вас інші завдання. 🙁

    Відповідь

Залишити відповідь до володя Скасувати відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *