Омана чиновників в питаннях самоврядування – шанс тергромад на конституційне формування.

попрошенко КличкоМісцеве самоврядування…. Тема, що кожного дня колотиться у ЗМІ та танцює на  вустах посадовців. Я думаю Ви розумієте чому. Це базове питання влади, отримавши яку олігархи не хочуть випускати зі своїх рук. Прес-конференція в УНІАН, яка відбувалась 1 квітня певно була заради сміху, сподіваючись на те, що люди не повірять у антиконституційні фантазії  експертів.”Как управлять Киевом. Взгляд экспертов”. http://rian.com.ua/analytics/20140401/342667409.html  І дивно, що не бояться в своїх новаторських пропозиціях  порушувати  Основний закон – Конституцію. І ніхто з оточення Парубія не називає їх провокаторами та сепаратистами?  

           Як правозахисники,  я та  інші активні члени, у відповідності до статутних завдань взяли на себе зобов’язання  інформувати вас про  основні вимоги щодо місцевого самоврядування і формувати програму практичних дій  по його відновленню в районах столиці.  Адже мабть це робити  прості громадяни. Практичні рекомендації ми даємо у жорсткій відповідності Конституції України, вимог Європейської угоди і Міжнародної хартії місцевого самоврядування. Лише за таких умов  українці будуть захищені і відчують від цих дій користь і реальне покращення суспільного і особистого життя. З 2009 року працюючи за умов жорсткого протистояння з боку партійного та адміністративного ресурсу в справі самоорганізації населення,  ми отримали досвід реалізації успішних  практик і порад юристів, тому  маємо відповідальність якомога скоріше його розповсюджувати серед українців.

        Саме в той час, коли на фоні нових прогресивних ідей майдану в країні розпочалось реальне перезавантаження системи,  нові керманичі країни проголошують вибори по старим правилам.  Це свідчення того, що вони  намагаються привласнити    результати і успіхи Майдану, при цьому не маючи намірів проводити реформи.  (Про це зазначають експерти http://gurt.org.ua/news/recent/21463/bull/ )   Тому  розкол у суспільстві ,які насаджують політики роздираючи укрїнців по своїм кольорам, ми, громадяни, маємо побороти самі.  Доцільно було б мати нам  незалежних та неупереджених політологів, журналістів,  які б дали  об’єктивну оцінку всім процесам, але таких нині не спостерігаємо. ( маємо право так стверджувати оскільки є досвід спілкування  з багатьма представниками відомих ЗМІ, про що при нагоді розкажемо і вони те не зможуть заперечити). Тому єдино можливий засіб в цих умовах – підтягувати внутрішні місцеві резерви серед вчителів, лікарів. За цих умов  політичні вподобання  мають бути відхилені і за основу  взяті лише Закони України. Наш сайт відкритий для тих публікацій,  які допоможуть нам всім визначитись щодо практичних кроків та дій.  З радістю будемо публікувати всі подібні матеріали.  Надсилайте на  адресу  earning_life@ukr.net. Запрошуйте всіх своїх знайомих,  хто готовий поділитись корисними думками та порадами в справі  самоврядування, розвитку підприємництва, внутрішнього життя самоврядних громад, досвіду результативного  діалогу з представниками кабінетів влади.

Тепер щодо суті поточного моменту підготовки до виборів.

Наша позиція наступна. По заяві багатьох громадських діячів в нинішніх умовах не легітимності органів державної  влади і тимчасового уряду,  вони є не доцільними.  Вибори, так як і війна з Росією, будуть  засобом відволікти нас від справ самоорганізації, яка зараз першочергова потрібна на місцях, щоб через створення органів влади з чистого листа приступити до вирішення внутрішніх державних та економічних проблем. В той час коли з голубих екранів телебачення іде обговорення кандидатів і більшість населення готова приймати інформацію за «чисту монету», в середині районних адміністрацій відбуваються «кабінетні майдани» (витягування з крісел за краватки, примусове написання заяв про звільнення),    перерозподіл бізнесу, виживання і усунення одних і швидка поява нових  – колишніх старих.  Ці дії мистецькі завуальовані партійними ідеями, які не несуть ніякої ані інформаційної, ні практичної цінності,  лише маніпуляцію почуттями. Наряду з цим кандидати в президенти та мери столиці не маючи ще і досі своїх програм,( хоча більшість з них пройшла майдан і знають всі вимоги)  сформували свої команди волонтерів по просуванню своїх особистостей в нашу свідомість.  Ми,  ГО «Самоврядна громада» більше схильна до нових облич та молоді в політиці,  тому  першими в об’єктив нашої уваги попала Леся Оробець, про що ми розмітили відео звіт.  http://vyhid-e.org.ua/?p=1199  Були на декількох зустрічах, звертались  до членів команди. В подальшому спілкувались в соціальний мережі, сподіваючись на об’єднання зусиль команд, оскільки всі ми бажаємо кращої країни. Однак що з цього вийшло читайте самі. ( діалог з членами в соціальній мережі для користувачів  https://www.facebook.com/groups/orobetsmer/permalink/277195402449844/?stream_ref=8   Група соціальної мережі Фейсбук )

Намагаємось вийти на Ольгу Богомолець, яка увійшла в «Коло народної довіри» на майдані і вражає  своєю громадською позицією, спокоєм та розсудливістю  в важкі хвилини для країни. Звернулись до неї особисто з пропозицією діяти вже сьогодні в правовій площині. Поки що наше звернення в мережі ФБ залишилось без уваги. В зверненні зазначили, що призначення виборів відбулось за умови функціонування ЦВК і виборчих дільниць, що є нелегітимними органами в державі  і вони є не підконтрольними громадянам. ( Докази юристів в листі до Турчинова  http://pravoprostir.com/konstitucijna-vimoga-do-vikonuyuchogo-obovyazki-prezidenta-ukra%D1%97ni-konstitucijnix-subyektiv-gromadyan-ukra%D1%97ni-ta-teritorialnix-gromad-vlasnikiv-nacionalnogo-bagatstva-ukra%D1%97ni/

Команда юристів прориваються в інформаційний простір всіма можливими засобами. https://www.youtube.com/watch?v=7vMsYXdhHPU#t=127

Ігнорування  цих висновків  є  збереження старої системи, яка через деякий час знову зірветься, але то вже будуть інші наслідки. Всім відомо, що Україна, всю історію існування була об’єктом посягання сусідніх держав. Зараз наступив той час, коли ми  маємо  можливість відновитись як міцна країна  на твердому фундаменті нині діючого Основного Закону  – Конституції України – кращої в Європі.      Зміна законів, що озвучив пан Яценюк, як член тимчасового уряду http://www.pravda.com.ua/rus/news/2014/04/1/7020999/?attempt=1   не витримує ніякої критики і сприяє поглибленню розколу, гра на почуттях та фальсифікація державотворення. Причину такої позиції висловлюють  чергові наметів майдану: «муляє око національне багатство…»

З досвіду спілкування з членами  вже відомих партій нам не варто сподіватись на зміни. Право на контроль, який начебто вони нам нададуть не має ніяких інших механізмів як через первинний суб’єкт місцевого самоврядування територіальні громади – власники, які вони в один голос вважають  утопією і маячнею. Нам цікаво одне: як будуть звітувати перед громадами юристи, що обслуговують цю ганебну позицію та  ідеї посадовців? Стукаємо до їх серця.  Акцентуємо.  Відсутність практичного  механізму реалізації власності народу на національне багатство означає одне: національне багатство не належить народу, що означає, що  народ не має власності. За таких умов  громадянин не є  власником національного багатства  (що створює умови для подальшого і необмеженого розграбування і соціальна держава, яка проголошена в Конституції є утопією).  В наслідок того,  ми не маємо самого основного – ВОЛЕВИЯВЛЕННЯ (прояву ВОЛІ власника) на виборах. Корпоративні органи влади продовжують ошукувати неосвідчений народ та ведуть його на вибори без волевиявлення. Свободу вибору нам керманичі надали, а власником своєї волі не зробили. Тож до виборів  ми маємо самі проявити цю волю  і прийти на них повноцінними власниками.  Тоді на своїй території нам не буде страшним будь яка політична сила, будь який президент та мер. Тож пропоную всім хто читає цю статтю стати в простір відновлення Конституційного ладу. Ми офіційно взяли на себе відповідальність стати громадянами, ( а не фізичними особами) власниками частки національного багатства України у Дніпровському районі м. Києва, що прописано Конституцією.  Також ми вам повідомляємо, що  ми знайшли однодумців – юристів в нашому Дніпровському районі, які розділяють  конституційний підхід державотворення  та  місцевого самоврядування за координацією з ГО «Правовий простір». Спільно з Ігорем Кизимою, Президентом  ГО «Суспільний договір»,  юристом  ОСН КМК «Пробудження» В’ячеславом Цедіком в Дніпровській РДА м. Києва,   ми зареєстрували  Повідомлення про утворення ініціативної групи по відновленню Конституції України (конституційного ладу) республіки України у  Дніпровському  районі міста Києва та утворення територіальної громади Дніпровського району м. Києва, як юридичної особи публічного права. Текст  вкладений у файлі. Заява шаблон ініціативна група  Ви можете всім своїм знайомим  надсилати його і за умови повторення цієї практики в інших районах ми    досягнемо змін у всій країні. І зазначаємо – ми не одні! Аналогічні заяви подали в Голосіївському районі, консультуються активісти і чекають від нас допомоги в Подільському та в Шевченківському.  Не намагайтесь  сказати,  що то є маячня, оскільки вже до його втілення залучились колишні чиновники державного апарату, які занадто  штурмуютьцей процес, але від статуту з реєстрами власності та власників чомусь ухиляються. Ініціатором кулуарного створення територіальної громади м. Києва, що є нелегітимним виступив колишній голова Шевченківської ради Іван Салій, Голова ГО « Муніципальна асамблея Києва».  Він об’єднав навколо себе громадські організації і рухає цей процес, використовуючи колишній адмін ресурс і Газету «Столиця».  Іноді здається, що «любі друзі» – «тимчасовий уряд» ідуть в тандемі з цими діячами, закриваючі очі на їх порушення законодавства,  надають зелене світло фальсифікаторам конституційної ідеї. Про  ініціативу «Національні збори» ви дізнавались з наших матеріалів, http://vyhid-e.org.ua/?p=1122,  яка закінчилась  створенням «Національної гвардії», що відбулось  під власні інтереси якихось груп, пов’язаних з колами ФЕДЕРАЛЬНОЇ розвідки Росії. ( Докази повідомлень в новинах http://crime.in.ua/statti/20140328/razumovski, http://svitanok.eu/?p=9774, http://24daily.net/?p=27429 ).   В наступних статтях ми познайомимо  вас ще з аналогічними  громадськими діячами, за якими бачимо лише одні слова і заяви оприлюднені на сцені майдану, що свідчить про те, що присутність щирих і довірливих українців у наметах  використовується різними невідомими суспільству особами, що беруть на себе роль “лідерів нації”.   Фейкові  територіальні  громади досить небезпечні  і тому вкрай важливо, щоб до їх контролю долучились  всі свідомі. На кону  наші з вами права і наша спільна власність,  від раціонального використання якої  буде залежати наповнення бюджету і забезпечення наших соціальних і економічних умов життя. Ми створили майданчик для організаційних дій та  дій  контролю.  В повідомленні заявили, що кожного четверга з 10 до 13.00 будемо зустрічатись в Дніпровській РДА за адресою бульвар Праці, 1/1 для консультацій щодо створення територіальної громади. Запрошуємо до  обговорення деталей програми реалізації. Поява нових людей в проекті  як в нашому районі так і в інших, гарантуватиме, що про це почують посадовці  і почнуть  говорити ЗМІ, розпочнемо дискусії і люди зрозуміють  сенс всіх правових дій.  Міністр  регіонального розвитку, будівництва та ЖКГ Володимир Гройсман за таких умов буде не лише обіцяти в Броюсселі децентралізацію, а надавати самим людям повноваження формувати державні органи, що і передбачено нині діючим законодавством. http://www.vistkar.com/ukraine/ukrajina-bude-detsentralizovanoyu-unitarnoyu-derzhavoyu-z-sylnymy-hromadamy-hrojsman.html

 

Зверніть увагу громадяни, ми маємо самі на своїх місцях взятись за захист спільної власності і через механізм  об’єднання  мікрогромад – мікрорайонів, вулиць (там де є ОСН скористатись, там де їх не має – без них) делегувати своїх представників на збори територіальної громади району з тим щоб прийняти статут з реєстром власності та власників, обрати та  розпорядчими актами територіальної громади затвердити підзвітну та підконтрольну раду територіальної громади району,   органи державної влади: виконком, виборчі дільниці , міліцію, суди прокуратуру та інші органи, що є до сьогоднішнього часу не легітимні.  Таким чином  буде виконана вимога європейських країн:  формування влади з низів.  Лише це може  гарантувати нам наші права.          

Щодо нашого унікального Комсомольського  масиву нескореного ні жодною політичною силою та незаконним забудовником.  Нагадуємо,  в нас є ОСН! повідомлення про ОСН 001 Незважаючи на палке бажання зривати всі конференції спільними діями  адміністрації району  та партійних осередків,  він створений нашою правозахисною групою мешканців масиву, легалізований  шляхом повідомлення в КМДА і діє від імені представників (які надали протоколи зборів з підписами мешканців) 28 будинків   на основі Положення ОСН КМК «Пробудження».   КМДА  звісна річ нас не визнала, право створити  юридичну особу нам  не надала,  РДА у офісі та у фінансуванні нам відмовлено, а партійці ще мають сміливість запитати що ви зробили для мікрорайону і натякнути, на те що з приходом нової КИЇВРАДИ прийдеться для масиву отримувати нове рішення.  Тому заявляємо з усією відповідальністю: ми нині  працюємо  в міру наших можливостей та повноважень,  як правозахисний  інструмент киян і представницький орган мешканців тих будинків, що делегували своїх представників. Окрім цього ми представляємо в першу чергу мешканців нашого масиву, як власників частки національного багатства на масиві, комунальної власності. Подивимось як поставиться до нашої діяльності новий склад Дніпровської РДА, КМДА на чолі В.Бондаренко, який поки що наше звернення залишив без уваги. Незважаючи на це,  ми в судах та на акціях  виборюємо  у рейдерів кожний клаптик спільної землі.   ЖРЕО, як адміністративний ресурс та інструмент залежний від свого керівництва – монополістів і політиків  з великим протистоянням виконують наші вимоги щодо дотримання умов договорів обслуговування наших будинків.  Основним  завданням нашого  ОСН бачимо  в тому,  щоб  не допустити створення одноосібно партійного ОСН за спинами у киян, що в більшості  відбулось в Києві і тим забезпечити на масиві вільний розвиток праці і творчості жителів, реалізації всіх здібностей, професійних навичок, талантів кожного,  чим сприяти розвитку масиву і відновлення його соціальної інфраструктури, екології. Отримання юридичної особи і фінансування буде досягнуто за умови  входження більше як 50 % населення масиву. Це станеться тоді, коли припиниться розкол, що чинять партійці. Зміна складу  нині діючого ОСН буде відбуватись на конкурентних основах і при умові широкомасштабної  інформаційно – роз’яснювальної роботи   у ЗМІ з залученням до дискусій кращих практиків  України. Процес самоорганізації  має відбуватись свідомо та неупереджено.   З такою вимогою ми  звернулись в держкомтелерадіо (заява держтелерадіо ком)  і чекаємо дій, а не лише відповіді.                Тому єднаємось в діях і міняємо країну до виборів, строки проведення яких в ідеалі мають бути узгоджені з об’єднаними територіальними громадами – власниками. Треба прикласти всі зусилля щоб так і сталося.

виір меншогозла...       Ми і далі будемо працювати для вас. Впевнені в тому, що  кількість наших інформаційних матеріалів перейде в якість нашої правової захищеності. Ми вже давно б могли жити краще за європейців, якби давали реалізуватись нашим традиційним основам самоврядування що беруть початок в козацьких традиціях. Але поки що нові посадовці направили навчатись до поляків тих,  хто ще не отримав довіру киян. Сподіваємось,  що навчання відбувається не за державні кошти,  а за благодійність Євросоюзу, що маємо ще провірити. Така метода нової влади   нічим не відрізняється від попередників,  але  прийде час і ми будемо діяти демократичніше.  Поведінка керманичів тому сприяє і ми йдемо вірним шляхом.                                         Тож діємо.

Інна Плотнікова

3 коментарі до “Омана чиновників в питаннях самоврядування – шанс тергромад на конституційне формування.

  • 13 Квітня, 2014 о 09:49
    Permalink

    Каждый должен и обязан знать свои права и обязаности!И после осознания своих прав и обязаностей действовать на оснований законодательства Украины,а большенство действует через манипуляций политиков и бизнесменов,чиновников и т.д.Если человек самостоятельно не может принять решение о самореализациий своих проблем,то всегда найдеться тот кто на свое усмотрение не считаясь с мнение не желающего самореализовываться заставит его через манипуляций делать,то что ему.На сегодняшний день старая власть так и поступает.Я был 11 апреля на сесий у себя в сельском совете и мои вопросы и предложения выслушали и сказали , что будут работать над их решением.Но когда я хотел по участвовать в дальнейшей работе сессий меня председатель сельсовета попросил уйти (просто выгнал)а на сесий должны были расматривать вопросы про бюджет и его изменения.Я житель села и я и имел и имею право знать как ведеться бюджет сельского совета.НО МОЕ ПРАВО НАРУШИЛИ, И ТЕПЕРЬ Я БУДУ ТРЕБОВАТЬ ОБЯСНЕНИЙ И РАЗЯСНЕНИЙ НА КАКОМ ОСНОВАНИЙ МОИ ПРАВА НАРУШАЛИСЬ!И Я ЗНАЮ,ЧТО ЭТО ДЕЛАЛОСЬ И ДЕЛАЕТЬСЯ В НАРУШЕНИЙ ЗАКОНОДАТЕЛЬСТВА УКРАИНЫ.И если не измениться их поведение я буду подавать на них в суд.Я не буду прибегать к насилию, я буду действовать в рамках ими принятых законов,которые они и нарушили и должны теперь отвечать за нарушение моих права и прав жителей моего села,моего района,моей области,моей страны и моего мира в котором правит закон для жизни на планете земля,который есть наш дом.И каждый имеет право самореализацийй через самоосознание своего предназначения в человеческом обществе.

    Відповідь
  • 3 Квітня, 2014 о 18:31
    Permalink

    НИЩЕННЯ НАЦІЇ ЧЕРЕЗ НИЩЕННЯ САМОВРЯДУВАННЯ
    ( Ця стаття рік тому була опублікована як відповідь- коментар на програму представника адміністрації президента Януковича. Зараз вона знову зявилась в соціальних мережах і є актуальною і нині. різниця полягає в тому, що в статті зазанчено 8 тер громад,а нині їх вже до 50. Тому робимо висновки. )
    23 травня поточного року ( тобто 2013.р.) у сесійній залі Львівської обласної ради відбулася подія, що потребує неабиякої уваги галичан. На засіданні так званої Регіональної ради з питань взаємодії місцевих органів влади та органів місцевого самоврядування, де співголовами виступають відповідно голова ОДА та голова обласної ради, за участю мера міста Львова було схвалено Концепцію реформування місцевого самоврядування та територіальної організації влади, привезену з самого стольного граду Києва міністром Темником.
    Ще й бог прізвище відповідне дав міністру для таких вояжів!
    Основною тезою як на мене цієї концепції є наступна: розвиток місцевого самоврядування зупинився на рівні територіальних громад міст районного значення, а тому нагальне реформування цієї системи є обов’язковим.
    Цікаво, панове розробники, а також прихильники, а де побачили ви ці віртуальні (іншого слова не знаходжу) територіальні громади на рівні міст.
    Давайте зазирнемо у Конституцію України.
    Відповідної до ст. 140 Конституції України визначено, що місцеве самоврядування є правом територіальної громади самостійно (наголосимо це слово) вирішувати питання місцевого значення в межах Конституції і законів України.
    Відповідно до Статті 143 Конституції України територіальні громади безпосередньо (наголосимо і це слово) або через утворені ними (зверніть увагу на «утворені ними») органи місцевого самоврядування управляють майном, що є в комунальній власності; … встановлюють місцеві податки і збори відповідно до закону; забезпечують проведення місцевих референдумів та реалізацію їх результатів; утворюють, реорганізовують та ліквідовують комунальні підприємства, організації і установи, а також здійснюють контроль за їх діяльністю; вирішують інші питання місцевого значення, віднесені законом до їхньої компетенції.
    Ви десь в якомусь місті бачили ці громади, які все це роблять «безпосередньо» та «самостійно» або принаймні процедурно можуть це робити у відповідності з прийнятим ними статутом?
    Тепер заглянемо у Цивільний кодекс.
    Згідно зі статтею №169 Цивільного кодексу України територіальні громади можуть створювати комунальні підприємства, навчальні заклади тощо; … юридичні особи приватного права (підприємницькі товариства), брати участь в їх діяльності на загальних підставах, якщо інше не встановлено законом.
    Відповідно до статті 327 Цивільного кодексу України: у комунальній власності є майно, у тому числі грошові кошти, яке належить територіальній громаді; управління майном, що є у комунальній власності, здійснюють безпосередньо територіальна громада та утворені нею органи місцевого самоврядування.
    Як віртуальне утворення може чимось володіти і щось створювати? Тому громад ще до недавнього часу не було взагалі. Були невідомо чиї представницькі органи, досить часто створені у доволі кумедний спосіб: фізичними особами, міськвиконкомами, райдержадміністраціями, що жорстко суперечить Конституції України. Оскільки засновником органу місцевого самоврядування за Конституцією України має бути територіальна громада.
    Як створити громаду? Якщо можливим є проведення загальних зборів жителів села / міста у кількості 50% + 1, на цих загальних зборах має бути прийнято рішення: про створення громади, про прийняття статуту громади, про обрання керівних органів громади. Статус та тип керівних органів регламентується малою конституцією громади – статутом. Взаємодія з органом місцевого самоврядування визначається статутом. Якщо загальні збори жителів через значну кількість жителів чи з причин віддаленості околиць адміністративно – територіальної одиниці провести не вдається, можна скористатись правом зборів громадських представників. Кожен громадський представник має підписний лист з паспортними даними та підписами жителів, що делегували йому свій голос для вирішення конкретних питань: створення громади, обрання керівних органів громади та прийняття статуту громади.
    Таких громад сьогодні в Україні є 8. Три в Житомирській області, дві – на Рівненщині, по одній – у Львівській, Івано – Франківській, Запорізькій областях. Найближчим часом буде створено ще дві на Івано – Франківщині, дві на Рівненщині, дві на Львівщині, громади на Харківщині та на Вінничині. І зупинити цей процес вже не дасться нікому, тому що життя громадою закладено в українцях генетично і нав’язане ззовні крайньохатство стрімко здає свої позиції. Більше того, до 1937 – 38 рр. галичани, як правило, жили громадою.
    Сьогодні громади зупиняють екологічно шкідливі виробництва, повертають у свою власність вкрадені водні ресурси та старі колгоспні сади, зупиняють незаконні вирубки лісу, купують комбайни та проводять загальні толоки.
    Зараз відбувається те, що мало статися ще у 1996 році.
    Після прийняття Конституції України згідно з 142 статтею усе рухоме та нерухоме майно, доходи місцевих бюджетів, земля, природні ресурси мали бути передані територіальним громадам. А держава мала брати участь у формуванні доходів місцевого самоврядування, фінансово підтримувати місцеве самоврядування. Аналогічно за Земельним кодексом і Лісовим кодексом громада мала стати власником комунального майна, зокрема лісів і землі.
    Проте, починаючи з 1996 року, жодна обрана Верховна Рада та жодна партія і не збиралась встановити конституційний лад та виконати вимоги Конституції. А вчора представники львівського бомонду за нас з вами вирішили, що нам цих громад, а отже і положень Конституції України не потрібно, а разом з ними і нашої спільної власності!
    Яка ж аргументація? Органи місцевого самоврядування не можуть здійснювати надані їм законом повноваження, бо громади – чисельно дрібні, не створено виконавчих органів, не створено бюджетних установ, не створено комунальних підприємств. І сміх, і гріх. Так виходить, що громада мріє годувати додаткові бюджетні органи, не може прожити без чергових нахлібників з виконавчих структур. І чому раптом долю громади вирішують через стан невідомо якого представницького органу. Не в тім справа! А проблема у тому, що позбавлена прав власника на майно, не створена до цього часу територіальна громада і не може розвиватися. Бо її позбавили будь – якого ресурсу. Бо у неї в неконституційний спосіб відібрали майно за межами населеного пункту (поки її не було), а тепер у вигляді так званої адміністративно – територіальної реформи намагаються відібрати все і в межах населеного пункту. Манкуртству окремих українців немає меж!
    В концепції говориться, що в Україні збережено архаїзм радянської системи адміністративно – територіального устрою. Категорично ні. І Конституція України – яскравий цьому доказ. В радянській системі влада належала радам, а в українській – територіальним громадам. І це відповідає зокрема вимогам Хартії про місцеве самоврядування, яку в 1997 році злочинним шляхом для нас з вами було сфальшовано. І термін «local authorities» було перекладено як органи місцевого самоврядування, чим усунуто в Україні практику розвитку територіальних громад. Справа у тому, що локальними владами на території ЄС є саме територіальні громади, які згідно з текстом Хартії і створюють як засновники органи місцевого самоврядування.
    У концепції постійно наголошується на існування конфлікту власності між органами місцевого самоврядування та місцевими органами виконавчої влади. Та звідки візьметься цей конфлікт, коли ви, панове чиновники, будете жити по закону! Яке відношення мають органи державної влади до нашої комунальної власності як в межах, так і за межами населеного пункту! Яка сесія і коли дозволила собі передати, наприклад, землі за межами населеного пункту з комунальної у державну власність?! Та не було такого ніколи. Я вже не говорю про те, що органи місцевого самоврядування, створені територіальними громадами, навіть зараз в Україні надзвичайно рідкісне явище.
    Згідно зі ст. 117 Земельного кодексу України передача земельних ділянок з комунальної власності у державну здійснюється за рішенням відповідних органів місцевого самоврядування. Навіть у такий спосіб ніколи такої передачі власності не було. Більше того, згідно зі ст. 154 органи виконавчої влади та органи місцевого самоврядування без рішення суду не мають права втручатися у здійснення власником повноважень щодо володіння, користування і розпорядження власником належною йому земельною ділянкою.
    Тому, створивши територіальну громаду в якості юридичної особи, прийнявши відповідно статут і можливо положення про свій орган місцевого самоврядування у повній відповідності з Конституцією України, Земельним кодексом на основі ст. 152, ч. 3 Земельного кодексу свій захист прав на земельні ділянки громада спокійно здійснює шляхом … відновлення стану земельної ділянки, який існував до порушення прав, і запобігання вчиненню дій, що порушують права або створюють небезпеку порушення прав.
    І ніякої додаткової антиконституційної реформи для цього не потрібно! І ніяку концепцію за підписом Льовочкіна таким серйозним зібранням приймати взагалі не слід. Бо так можна і чергові вибори програти!
    В концепції говориться про погіршення інвестиційного рейтингу. Очевидно, що відсутність власника – громади не може дозволити нормальної роботи в Україні малому та середньому іноземному бізнесу. А інвестиційні рейтинги областей взагалі викликають гірку посмішку, бо вони не є адекватним суб’єктом господарських відносин. А таким суб’єктом є громада в якості юридичної особи та її представницький орган – рада, якій громада – засновник делегує конкретні повноваження з управління за Конституцією її власністю.
    І намагання у концепції здійснити черговий дерибан власності громади між невідомо чиїми органами місцевого самоврядування та органами місцевої влади є очевидним злочином, що тягне за собою відповідальність згідно з Кримінальним кодексом України.
    Цікава фраза щодо підконтрольності органів місцевого самоврядування органам виконавчої влади! Де ж невтручання держави згідно з Конституцією у місцеве самоврядування. Це очевидне порушення Конституції України.
    До базового рівня органів місцевого самоврядування віднесені представництва окремих органів виконавчої влади. Як зможе розвиватися таке село і що залишиться від його комунальної власності протягом року такого управління?!
    У концепції прозвучала ще одна нова і неперевершена теза: територіальні громади мають отримати право розпоряджатися (лише розпоряджатися?) ресурсом в межах своєї території. А пан Льовочкін взагалі колись читав Конституцію України? А цікаво: генеральній прокуратурі України не цікаво, що саме підписує керівник адміністрації президента? Поки що мабуть нецікаво.
    Отож, шановні громади, як вчить пан Льовочкін успішно очільника Львівської ОДА і навіть львівської Свободи: створюйте свої ради старійшин, ОСН – и, інші усілякі бутафорські структури, а ми тим часом швиденько розберемося з вашим лісом та землею.
    І контроль відповідний матимемо навіть за тими, хто залишиться. Бо за місцевими державними адміністраціями зберігається право зупинення рішень органів місцевого самоврядування.
    Я все ще маю сподівання, що у понеділок депутати Львівської обласної ради заставлять свого голову відкликати підпис під цим архаїзмом з періоду ранньої сталінщини, а також офіційно відмовляться від участі Львівської області в якості полігону чергових регіоналівських псевдо – реформ. Інакше як нищення нації через нищення самоврядування це не назвеш.
    Ігор Гурняк, голова КР Асамблеї ГО МСБУ

    Відповідь
  • 3 Квітня, 2014 о 06:28
    Permalink

    Ідеї гарні, але практичне їх втілення? Формувати ДВК супротив тих, що впроваджує влада? Конституція України Ст.69. Народне волевиявлення здійснюється через вибори, референдум та інші форми безпосередньої демократії. Ми не можемо грати на полі, захопленому ворогом за їхніми правилами. Тобто, іх планам проведення виборів та референдумів за їхніми правилами ми мусимо протистояти втіленням фнших форм безпосередньої демократії, а саме – на зміну органам місцевого самоврядування мусять прийти ЗЕМСЬКІ УПРАВИ, що відображують право терниторіальної громади безпосередньо здійснювати управління власними ресурсами, в тому числі і землею шляхом утворення центрів управління громади. На підставі копного права та досить загальної теорії управління. Це коли субєкт управління (територіальна громада) виконує такі управлінські дії (вплив на субєкт – свою власність): Вивчення потреб субєкта (територіальної громади)
    Формування пакету завдань по задоволенню потреб субєкта та ресурсів для їх реалізації
    Пошук надавача послуг
    Визначення функцій та повноважень надавача послуг
    Проведення конкурсу (вибір) надавача послуг
    Складення угоди на надання послуг (з визначенням методів контролю, термінів реалізації послуги, порядку ротації).
    Дійсно, до роботи треба залучати обєднання громадян за місцем проживання. А це не тільки органи самоорганізації населення (не обовязково юридичні особи), а також обєднання співвласників багатоквартирних будинків, які мають досвід управління власністю локальної громади (спільною власністю жителів будинку). Для керування спфльною власністю територіальної громади саме керівники цих обєднань мають увійти до складу земської управи, аби виробити нові правила взаємовідносин у громаді, відповідно до діючої конституції, яка у головних своїх позиціях не суперечить копному праву (ст.ст. 3,5,6,8,13.15,21,22,38,69,70,140,141,142,143. І не варто гаяти час на реєстрації. Бо якщо ми підкоряємось чинному законодавству, то ми втрачаємо свої права та свободи. Бо сучасні вибори вибори – це визнання себе недієздатною людиної, яка безкоштовно віддає себе у рабство теперішнім керманичам.

    Відповідь

Залишити відповідь до Лариса Щепьоткіна Скасувати відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *