ДОРОГОВКАЗ конституційної самоорганізації
Захисти себе від системи,
ризиків ОСББ,
непідйомних тарифів
втрати житла
На багаточисельні звернення читачів сайту, прихильників оргкомітету по встановленню конституційного устрою і опонентів ладу та порядку, яким не дано дозволу на іншу думку в черговий раз доводимо необхідність створення ОСН – будинкових комітетів до того, як визначатись з формою обслуговування багатоквартирних будинків, об’єднання спільної, неподільної, не облікованої в державних реєстрах власності і передачі її в руки юридичної особи, що вже підготовлена державою для нашої з вами «опіки».
Зміст даного дороговказу скомпонований з юридичних порад, громадських розслідувань правозахисників ВГО «Правовий простір», досвіду оформлення прав територіальних громад малих міст та сіл та адаптований до великих міст, охоплених при-Х-ватизацією. Небезпека від неї очевидна: тотальне зубожіння громадян України на фоні остаточного розкрадання майна, продажу державних земель – найбагатших земель світу. ОСББ без обліку публічного майна, який ми мали провести ще в 1992 році на початку приватизації, – є форма централізації майна локальних громад в руках місцевої дрібної олігархії та чиновництва і можливість остаточно узаконити весь державний дерибан національного багатства. ОСББ за таких умов механізм банкрутства колективів мешканців. В лихоманці блискавично проведених зборів сусідами – «добродіями», кияни чомусь не вбачають ніякого підступу і наче в гіпнозі, не замислюючись над мотивацією, ставлять підписи погодження на обрання ініціативних груп чи то створення ОСББ чи обрання уповноважених осіб. Ніхто і не замислюється над тим що об’єднувати і яка ціна об’єднаного майна, у вартість якого входить і приватне. Сподіваємось, що саме ви, читачі і задасте питання своїм новоспеченим лідерам, які будьте впевнені, на половину, якщо не всі до жодного, запущені місцевою владою в процес. Можна поцікавитись про партійні і громадські вподобання і досвід життя тих активістів. І якщо спитаєте про дотримання майнових прав громадян прописаних в статтях Конституції України 3,5,13,14,140 -143 і методах їх реалізації, то в більшості своїй вони над тим не замислювались, і в голос про такі речі вони з вами говорити не будуть. А без вимоги права власності територіальних громад в справі приватизації будинків не має сенсу навіть розпочинати створювати ОСББ, оскільки втратите свою спільну частку без будь яких перешкод. Можете бути впевнені.
ПОЯСНЮЮ чому.
- Відсутність реєстрів власності публічного майна з 1992 року створює неможливість проконтролювати його використання, примноження і навіть вартість утримання, за яке вам прийдеться сплачувати робітникам. ОСББ, скажете ви, буде створено і проведе відповідний об’єм інвентаризаційних робіт. – Ні, не вийде. Оскільки житлово майновий комплекс ( будинок + земля під будинком і земля поруч будинку отримана колись, як межа прибудинкової території) вже значно зменшили свою вартість та площу за період з 1992 року і відновити їх, щоб дізнатись правомірність права власності того, хто її отримав, дізнатись суму оренди, податків, які він мусить сплачувати в бюджет, буде надзвичайно складно без представницького органу – будкому ОСН (у), який має представляти інтереси не лише власників, а і всіх жителів, які проживають в будинку.
- Конституційних органів державної влади, як ви знаєте в Україні взагалі не існує, не говорячи вже про ті, які б мали функції перевірки, контролю і навіть розгляду скарг про діяльність ОСББ. Держава загнала себе в безвихідь і може врятуватись лише почавши відлік часу з 1992 року, але в агонії страху втратити статки ще роздмухує війну, розраховує на брехню в ЗМІ, на тітушок на подвір’ях і на найманців – громадських активістів, підбурюючи сусідів на сварки. За таких обставин хоча б були справжніми спілки Захисту справ споживачів, антимонопольний комітет, так ні. Ці структури відхрещуються від подібних справ, посилаючись лише на волю загальних зборів і не всіх мешканців, а лише членів ОСББ – власників житла, голос яких залежатиме від площі приміщень. Ви ж розумієте, що кругова порука між членами ОСББ, не спроможність більшості населення на боротьбу за себе з причини віку, власних корупційних зв’язків, тимчасової вигоди, дефіциту конституційно – юридичних знань, інформаційної війни задіяної на телеканалах, створює таким чином неможливість забезпечити правовий механізм і європейські стандарти життя в Україні з одного боку, а з іншого забезпечує вседозволеність нещадного капіталу. Населення, що перебивається мізерною платнею та пенсіями на фоні відсутності роботи стає перед загрозою втратити все.
Одже просто і конкретно як діяти і чого не слід робити за таких умов.
-
- Перечитати Конституцію України наведені вище статті 3,5,13,14,140 -143 Цивільний кодекс України ст 316-327.
- Не залучатись і навіть не допускати до думки гасла про будь – яку можливість зміни Конституції України, мета яких зміна державного устрою на користь великого капіталу і впливу іноземних країн на Україну.
- З метою розуміння всієї трагічності становища в державі, довести до відому всіх мешканців отримані вами знання документів, які ми оприлюднюємо для вас.
- В будинках на загальних протокольних зборах жителів обрати будинкові комітети, в який мають увійти представники від кожного під’їзду. Цей процес має відбуватись не питаючи дозволу в Київради, як того вимагає закон про ОСН 2001року.( Оскільки він (Київрада) є нелегітимний орган. За відсутності територіальних громад у всіх районах Києва ( документ) він, зареєстрований в 1992 році ще до прийняття Конституції 1996 року, самочинно привласнив собі повноваження представницького органу , не прийняв в конституційний спосіб статут, виносить рішення лише з метою отримання надприбутків окремих соціальних груп великого бізнесу і всіляко ігнорує інтереси пересічних громадян, соціально вразливих категорій населення.
Далінадаємо вам неперевершені докази з дослідницької роботи активістів Києва:
1_статут_Київ_громади_не_зареeстров
2_немаe_плати_за_реeстрацiю
3_Київ_мiс_крада_не_зареeстрован
4._данi_про_реeстр_ноер_вiдсутнi
iв6._вiдп_арх_чб
7._ВIДП_МЮУ_СТАТУТ_ТГ_КИEВА
8._ВIДП_МЮУ_ТГ_районiв
9._ВIДП_УкрДР
Забудови і ущільнення території проживання киян, відсутність інформації стосовно процедури самоорганізації мешканців в будинках навіть в так званих комунальних ЗМІ ( що є абсолютною оманою, оскільки були створені не громадами, а таким власником як Київрада), ріст цін на тарифи, передача нашого приватного житла на обслуговування до монополістів є свідченням абсолютного злочинного свавілля, з якого ми через будкоми, обрані на рік, маємо звільнитись. Будкоми будуть єдиними конституційними представниками, з яких ми і оберемо справжніх депутатів, що будуть відстоювати інтереси громадян, а не олігархів, що затримались у Верховній Раді, як нащадки «кровосісів». - Обов’язковою умовою успішності буд кому і продовження нашої з вами співпраці, отримання консультацій має стати текст повідомлення, ПОВІДОМЛЕННЯ будкому, який ви обов’язково надішлете на адресу районної і міської адміністрації як до статистів. Це повідомлення буде у вас в якості платформи діяльності. Ви чітко визначите свою позицію збереження житла і майна локальної громади – будинку , що є складовою майна територіальної громади вашого району в місті – власника.
- До повідомлення додаєте протокол зборів Протокол з питаннями денними, які ви завчасно розміщували на дошках об’яв біля під’їздів; реєстраційний лист учасників зборів Додаток ЗРАЗОК (1) і тих жителів, які погодились підтримати кандидатури в будинковий комітет. Реєстраційний лист має бути з Прізвищем Ім’ям по батькові представників від квартир, які складають загальну кількість 50+1 квартира. ( на закон, який вимагає участі в зборах більше 50%+1 голос виборців, надання паспортних даних не реагуйте, оскільки ця вимога є нині нереальною з причини недовіри більшості населення до будь яких громадських заходів з причини зради їх інтересів. Голосування представників квартир в під’їзді з залишеними контактами буде достатньо щоб довести легітимність зібрань та виборів і унеможливить підтасовки за умови інформаційно роз’яснювальної роботи, пояснення всіх ризиків і небезпек серед сусідів )
- У відповідності до ст. 14 Закону України «Про ОСН» і припинення роботи ЖЕКІВ оприлюдните всім жителям повноваження будкомів (без участі депутатів), взявши особливо до уваги її пункт ст. 14 п 6 про контроль за діяльністю ЖКГ http://zakon4.rada.gov.ua/laws/show/2625-14 . Оскільки закон про ОСН приймався Л.Кучмою в 2001році під інтереси капіталу і з метою перекласти на плечі громадян функції по благоустрою територій, організації соціальної допомоги та ін., то в умовах реалізації конституційних положень в Україні після подій 2013-2015 року буде змінюватись призначення самоорганізації у відповідності до Конституції України, Хартії місцевого самоврядування, закону «Про місцеве самоврядування» і європейських вимог децентралізації влади, які вимагають більш досконалої низової демократії, а не гасел децентралізації на користь централізації.
- Виконавши ці сім кроків ви підзвітно перед всіма жителями, а не лише власниками, розпочинаєте збір інформації про майновий стан будинку. Даний Запит вам допоможе у цій справі ( Документ ЗАП про рем. шаблон) Практичними порадами щодо пошуку власників ( орендарів) спільних приміщень поділяться постраждалі від нелегітимної ОСББІзації громадяни. ВІДЕО.“Ефективність використання майна в ОСББ. З чого починати?”
- Разом з будкомами сусідніх будинків проводите спільні наради і створивши ОСН мікрорайону ( форми якого можуть бути до територіальної громади – юридичної особи будь які у відповідності до законодавства навіть і ГО і кооператив) визначаєтесь про систему обслуговування будинків, серед яких уважно досліджуєте можливість, небезпечність і доцільність ОСББ – форми , корисність якої ми гарантувати не можемо до тих пір, допоки ми, як в Європі не облікуємо все публічне майно на рівні адміністративно – територіальної одиниці – району. Лише облікувавши його, ми зможемо навести лад не лише в ЖКГ, привівши його під контроль локальних громад, а і в освітній сфері на локальній території ОСН, охорони і профілактики здоров’я , вести контроль за адресною допомогою жителям громади та ін. ( Попереджаємо ОСН – конкурент місцевим радам і тому буде натикатись на протистояння потенційних партійних кандидатів в депутати. Однак час не стоїть на місті і депутатство теж змушено пройти реформацію, яке ОСН і забезпечує. Доводьте це партійцям, не сумніваючись в своїй правоті. )
- Вивчайте можливість створення іншої форми обслуговування будинків, одна з яких ми пропонуємо згідно закону України « Про кооперацію» – обслуговуючий кооператив на декілька будинків, а краще і на всі будинки, які обслуговувались робітниками ЖЕКУ. ( Статут кооперативу як шаблон розмістимо з часом.) Переваги кооперативу в схемі будуть надані з часом. Перспектива кооперативів може бути лише там, де вони після створення територіальної громади – власника, будуть перереєстровані як комунальні підприємства. Їх переваги для населення неперевершені ніякими іншими формами і є можливістю зберегти майно, надавати послуги по собівартості, відновити державний сектор у стратегічних галузях держави – шкода від приватизації яких і руйнує Україну.
- З метою економії коштів і контролю за фінансовою діяльністю кооперативу або в разі створення ОСББ і з часом нав’язаної на них за будь яких умов обслуговуючої приватної компанії потрібно працювати над створенням автоматизованої системи самоврядування. ( Її призначення є контроль кожним громадянином роботи обслуговуючого кооперативу в виконанні функцій надання якісних послуг ЖКГ, своєчасного усунення недоліків, зауважень та претензій до роботи його працівників; контроль за рухом фінансів кожного окремого платника за надані послуги і в цілому по кожному будинку; контроль за використанням сплачених коштів на рахунок обслуговуючого кооперативу (компанії ); контроль за проведеними ремонтами в будинках , витратами на його здійснення . Ця система має здійснюватись перевіреними і довіреними мешканцями особами як авторами проекту, оскільки має бути гарантована конфіденційність зберігання інформації про кожного співвласника. Довожу до відому киян комсомольского масиву, що є ряд мешканців, наших з вами сусідів, що працюють над даної системою. Вже діють до 10 ти будинкових комітетів на конституційній основі і готові прийняти участь в оцінці даного контролюючого проекту ).
- Приймаєте рішення про створення кооперативу і проведення конференції будкомів про збереження приміщення ЖЕКУ у власності мешканців , про розташування в ньому обслуговуючого кооперативу.
- Ініціюєте перед фахівцями тарифної політики, лідерами питання в громадській сфері проведення ряду круглих столів присвячених проблемі визначення економічно обґрунтованих тарифів і з метою його прискорення призупиняйте всі сплати за газ, світло, тепло, вивезення сміття, ремонт ліфтів, прибирання території тощо.
Лише ми, самостійно об’єднавшись не навколо гасел, а навколо публічного майна, зможемо захистити свою приватну власність. Реалізувавши з часом конституційне право на землю в локальних громадах, зупинимо війну і забезпечим підйом економіки через кооперацію у всіх сферах.
Не зволікаємо. Гуртом отримуємо досвід і розповсюджуємо його серед знайомих, друзів та рідних. Це і буде єдино можливе небезпечне об’єднання в теперішніх умовах.
Інна Плотнікова
Тема не залишилась без уваги шалених захисників системи, провідників ОСББІзації нашого з вами житла по російській схемі на чолі з відомими скандальним адвокатом Т. Монтян, у якої замість ґрунтовних доказів нашої неправоти залишилась лише ненормована лексика, яка красується і нині в її групі прихильників https://www.facebook.com/groups
Мушу для повноцінного розуміння важливості теми самоорганізації розмістити і таку “дивакувату” точку зору на особливості реалізації права власності в багатоквартирному будинку.
даємо вам посилання і на це помилкове , оскільки не конституційне твердження твердження висловлене в Запоріжжі що,
Кращої форми управляння житлом ніж об’єднання співвласників ще ніхто не вигадав
Бачимо всіх дієвих соіб, що залучились до омани населення, а чи від помилковості поглядів і недорозуміння, або через заробітчанство на тих, хто нашу з вами власність розікрали.
Включайте свідомість, сідайте будинковими комітетами за стіл і починайте шукати конституційний дороговказ для захисту права власності. Ну, а ми йдемо далі. Будьте впевнені, ми володіємо правовими знаннями і відбудовуємо правовий простір по всій УКраїні.
Від щирого серця вітаємо жінок – берегинь роду людського, миру, спокою і добробуту.
Любові, тепла, затишку в родинах.
Вийшло в ефір відверте відео, в якому вся небезпека ОСББ і втрати права на публічну власність https://www.youtube.com/watch?v=qsKyITih6mY
СОБСТВЕННОСТЬ ОБЯЗУЕТ.
Сейчас перед многими гражданами, проживающими в многоквартирных домах стоит вопрос самоорганизации для эксплутации, обслуживания и ремонта собственного дома.
В этом вопросе нет однозначного закона, что только так и никак не иначе.
Предоставлена свобода выбора.
Успех любой формы управления своей собственностью зависит от самих людей – собственников и их грамотности.
https://www.facebook.com/notes/%D0%B2%D0%BE%D0%BB%D0%BE%D0%B4%D0%B8%D0%BC%D0%B8%D1%80-%D1%80%D0%BE%D0%B7%D1%81%D0%BE%D1%85%D0%B0/%D0%BE-%D1%81%D0%BE%D0%B2%D0%BC%D0%B5%D1%81%D1%82%D0%BD%D0%BE%D0%B9-%D1%81%D0%BE%D0%B1%D1%81%D1%82%D0%B2%D0%B5%D0%BD%D0%BD%D0%BE%D1%81%D1%82%D0%B8/933791880073616
і так і не так. Ви однобоко дивитесь на процес.