ДОРОГОВКАЗ конституційної самоорганізації

Самоорганізація населення це не кооперація, це не створення різного спрямування організацій.                        Самоорганізація населення  це створення представництва конституційних власників – локальних громад по в території України, набуття правосубєктності територіальних громад, відсутність чого створило умови для військового нападу Кремля на Україну. Самоорганізуємось за місцем проживання – подолаємо “корупцію”, встановимо конституційний лад, наблизимо перемогу, а з тим і зведемо мир в самостійній Українській державі, адже ми так проголосисли 24 серпня 1991року. Так буде.

 

   На багаточисельні звернення читачів  сайту, прихильників оргкомітету по встановленню конституційного устрою і  опонентів ладу та порядку, яким не дано дозволу на іншу думку в черговий раз доводимо необхідність  створення ОСН – будинкових комітетів до того, як визначатись з формою обслуговування  багатоквартирних  будинків, об’єднання спільної, неподільної, не облікованої в державних реєстрах власності  і передачі  її в руки юридичної особи, що вже підготовлена державою для нашої з вами «опіки».

        Зміст даного дороговказу скомпонований з юридичних порад, громадських розслідувань правозахисників ВГО «Правовий простір», досвіду оформлення прав територіальних громад малих міст та сіл та адаптований до великих міст, охоплених при-Х-ватизацією. Небезпека від неї очевидна: тотальне зубожіння громадян України на фоні  остаточного  розкрадання  майна, продажу державних земель – найбагатших земель світу. ОСББ  без обліку публічного майна, який ми мали провести ще в 1992 році на початку приватизації, –  є форма централізації майна локальних громад в руках місцевої дрібної олігархії та чиновництва і можливість остаточно узаконити весь державний дерибан національного багатства. ОСББ за таких умов  механізм банкрутства  колективів мешканців.  В  лихоманці блискавично проведених зборів сусідами – «добродіями»,  кияни чомусь не вбачають  ніякого підступу і наче в гіпнозі,  не замислюючись  над мотивацією,  ставлять підписи погодження на обрання ініціативних груп чи то створення ОСББ чи обрання уповноважених осіб. Ніхто і не замислюється над тим що об’єднувати і яка ціна об’єднаного майна, у  вартість якого входить і приватне. Відповідь КП ( маркер)Сподіваємось, що саме ви, читачі і задасте питання своїм новоспеченим лідерам, які будьте впевнені,  на половину, якщо не всі до жодного, запущені місцевою владою в процес. Можна поцікавитись про партійні і громадські вподобання і досвід життя тих активістів. І якщо спитаєте про дотримання майнових прав громадян прописаних в статтях Конституції України 3,5,13,14,140 -143  і методах їх реалізації, то в більшості своїй вони над тим  не замислювались,  і в голос про такі речі вони з вами говорити не будуть.  А без  вимоги права власності територіальних громад в справі приватизації будинків не має сенсу навіть розпочинати створювати ОСББ, оскільки втратите свою спільну частку без будь яких перешкод. Можете бути впевнені.

ПОЯСНЮЮ чому.

  1. Відсутність реєстрів власності публічного майна з 1992 року створює неможливість проконтролювати його використання, примноження і навіть вартість утримання, за яке вам прийдеться  сплачувати робітникам. ОСББ, скажете ви, буде створено і проведе відповідний об’єм інвентаризаційних робіт. – Ні, не вийде. Оскільки житлово майновий комплекс ( будинок + земля під будинком і земля поруч будинку отримана колись, як межа прибудинкової території)  вже значно зменшили свою вартість та площу за період з 1992 року і відновити їх, щоб дізнатись правомірність права власності того, хто її отримав, дізнатись суму оренди, податків,  які він мусить сплачувати в бюджет,  буде надзвичайно складно без представницького органу – будкому ОСН (у),  який має представляти інтереси не лише власників,  а і всіх жителів, які проживають в будинку.
  2. Конституційних органів державної влади, як ви знаєте в Україні взагалі не існує, не говорячи вже про ті, які б мали функції перевірки, контролю і навіть розгляду скарг про діяльність ОСББ. Держава загнала себе в безвихідь і може врятуватись лише почавши відлік часу з 1992 року, але в агонії страху втратити статки ще роздмухує  війну, розраховує на брехню в ЗМІ, на тітушок на подвір’ях і на найманців – громадських активістів, підбурюючи сусідів на сварки.  За таких обставин хоча б були справжніми спілки Захисту справ споживачів, антимонопольний комітет, так ні.  Ці структури відхрещуються від подібних справ,   посилаючись лише на волю загальних зборів і  не всіх мешканців, а лише членів ОСББ – власників житла, голос яких залежатиме від площі приміщень.  Ви ж розумієте, що кругова порука між членами ОСББ, не спроможність  більшості населення на боротьбу за себе з причини віку,  власних корупційних зв’язків, тимчасової вигоди, дефіциту конституційно – юридичних знань, інформаційної війни задіяної на телеканалах,  створює таким чином неможливість забезпечити правовий механізм і європейські стандарти  життя в Україні з одного боку, а з іншого  забезпечує вседозволеність нещадного капіталу.  Населення,  що перебивається мізерною платнею та пенсіями на фоні відсутності роботи стає перед загрозою втратити все.

Одже просто і конкретно як діяти і чого не слід робити за таких умов.

    1. Перечитати Конституцію України наведені вище статті 3,5,13,14,140 -143 Цивільний кодекс України ст 316-327.
    2. Не залучатись і навіть не допускати до думки гасла про будь – яку можливість зміни Конституції України, мета яких зміна державного устрою на користь великого капіталу і впливу іноземних країн на Україну.
    3. З метою розуміння всієї трагічності становища в державі, довести до відому всіх мешканців отримані вами знання документів, які ми оприлюднюємо для вас.
    4. В будинках на загальних протокольних зборах  жителів обрати будинкові комітети, в який мають увійти представники від кожного під’їзду. Цей процес має відбуватись не питаючи дозволу в Київради, як того вимагає закон про ОСН 2001року.( Оскільки він (Київрада) є  нелегітимний орган. За відсутності територіальних громад у всіх районах Києва ( документ) він, зареєстрований в 1992 році ще до прийняття Конституції 1996 року, самочинно привласнив собі  повноваження представницького органу ,  не прийняв в конституційний спосіб статут, виносить рішення лише з метою отримання надприбутків окремих соціальних груп великого бізнесу і  всіляко ігнорує  інтереси пересічних громадян, соціально вразливих категорій населення.
      Далінадаємо вам неперевершені докази  з дослідницької роботи активістів Києва:
      1_статут_Київ_громади_не_зареeстров
      2_немаe_плати_за_реeстрацiю
      3_Київ_мiс_крада_не_зареeстрован
      4._данi_про_реeстр_ноер_вiдсутнi
      6._вiдп_арх_чб
      7._ВIДП_МЮУ_СТАТУТ_ТГ_КИEВА
      8._ВIДП_МЮУ_ТГ_районiв
      9._ВIДП_УкрДР
      Забудови і ущільнення території  проживання киян, відсутність інформації стосовно процедури самоорганізації мешканців в будинках навіть в так званих комунальних ЗМІ ( що є абсолютною оманою, оскільки були створені не громадами, а таким власником як Київрада), ріст цін на тарифи, передача нашого приватного житла на обслуговування  до монополістів  є свідченням  абсолютного злочинного свавілля, з якого ми через будкоми,  обрані на рік, маємо  звільнитись. Будкоми будуть єдиними конституційними представниками, з яких ми і оберемо  справжніх депутатів, що будуть відстоювати інтереси громадян, а не олігархів, що затримались у Верховній Раді,  як нащадки «кровосісів».
    5. Обов’язковою умовою успішності буд кому і продовження нашої з вами співпраці, отримання консультацій  має стати текст повідомленняПОВІДОМЛЕННЯ будкому, який ви  обов’язково надішлете на адресу районної і міської адміністрації  як  до статистів. Це повідомлення буде у вас в  якості платформи діяльності. Ви чітко визначите свою позицію збереження житла і майна локальної громади – будинку , що є складовою майна територіальної громади вашого району в місті  – власника.
    6. До повідомлення додаєте протокол зборів Протокол з питаннями денними, які ви завчасно розміщували на дошках об’яв  біля під’їздів; реєстраційний лист учасників зборів Додаток ЗРАЗОК (1) і тих жителів, які погодились підтримати кандидатури в будинковий комітет. Реєстраційний лист має бути з Прізвищем Ім’ям по батькові представників від квартир, які складають загальну кількість 50+1 квартира. ( на закон, який вимагає участі в зборах більше 50%+1 голос виборців, надання паспортних даних  не реагуйте, оскільки ця вимога є нині  нереальною  з причини  недовіри більшості населення до будь яких громадських заходів з причини зради їх інтересів. Голосування представників квартир в під’їзді з залишеними контактами буде достатньо щоб довести легітимність зібрань та виборів і унеможливить підтасовки за умови інформаційно роз’яснювальної роботи, пояснення всіх ризиків і небезпек серед сусідів )
    7. У відповідності до ст. 14 Закону України «Про ОСН» і припинення роботи ЖЕКІВ оприлюдните всім жителям  повноваження будкомів (без участі депутатів),  взявши особливо до уваги її пункт ст. 14 п 6  про контроль за діяльністю ЖКГ http://zakon4.rada.gov.ua/laws/show/2625-14 . Оскільки закон про ОСН приймався Л.Кучмою  в 2001році  під інтереси капіталу і з метою перекласти на плечі громадян функції по благоустрою територій, організації соціальної допомоги та ін., то в умовах реалізації конституційних положень в Україні після подій 2013-2015 року буде змінюватись призначення самоорганізації у відповідності до Конституції України, Хартії місцевого самоврядування, закону «Про місцеве самоврядування» і європейських вимог децентралізації влади, які  вимагають більш досконалої низової демократії,  а не гасел децентралізації на користь централізації.
    8. Виконавши ці сім кроків ви підзвітно перед всіма жителями, а не лише власниками, розпочинаєте збір інформації про майновий стан  будинку. Даний Запит вам допоможе у цій справі ( Документ ЗАП про рем. шаблон)  Практичними порадами щодо пошуку власників ( орендарів) спільних приміщень поділяться постраждалі від нелегітимної ОСББІзації громадяни.  ВІДЕО.“Ефективність використання майна в ОСББ. З чого починати?”
  1. Разом з будкомами сусідніх будинків проводите спільні наради і створивши ОСН мікрорайону ( форми якого можуть бути до територіальної громади – юридичної особи будь які у відповідності до законодавства навіть і ГО і кооператив)  визначаєтесь про систему обслуговування будинків, серед яких уважно досліджуєте можливість, небезпечність і доцільність ОСББ форми , корисність  якої  ми гарантувати не можемо до тих пір,  допоки ми, як в Європі не облікуємо  все публічне майно на рівні адміністративно – територіальної одиниці – району. Лише облікувавши його,  ми зможемо навести лад не лише в ЖКГ, привівши його під контроль локальних громад,  а і в  освітній сфері  на локальній території ОСН, охорони і профілактики здоров’я ,  вести контроль за адресною допомогою жителям громади та ін. ( Попереджаємо  ОСН – конкурент місцевим радам і тому буде натикатись на протистояння потенційних партійних кандидатів в депутати. Однак час не стоїть на місті і депутатство теж змушено пройти реформацію, яке  ОСН  і забезпечує. Доводьте це партійцям, не сумніваючись в своїй правоті. )
  2.  ( Щодо його змісту, то пропозиція була актуальною на 2016 рік. Щодо умов 2023 року  вона не є однозначно ивизначено, але вивчати тему доцільно. ) Вивчайте  можливість створення іншої форми обслуговування будинків, одна з яких ми пропонуємо згідно закону України « Про кооперацію» – обслуговуючий кооператив на декілька будинків, а краще і на всі будинки, які обслуговувались робітниками ЖЕКУ. ( Статут кооперативу як шаблон розмістимо з часом.) Переваги кооперативу в схемі будуть надані з часом. Перспектива кооперативів може бути лише там, де вони після створення територіальної громади – власника, будуть  перереєстровані як комунальні підприємства. Їх переваги для населення неперевершені ніякими іншими формами і є можливістю зберегти майно, надавати послуги по собівартості,  відновити  державний сектор у стратегічних галузях держави – шкода від приватизації яких і руйнує Україну.
  3. З метою економії коштів і контролю за фінансовою діяльністю кооперативу або в разі створення ОСББ і з часом нав’язаної  на них за будь яких умов обслуговуючої приватної компанії потрібно  працювати над створенням автоматизованої системи самоврядування. ( Її призначення є контроль кожним громадянином роботи обслуговуючого кооперативу в виконанні функцій надання якісних послуг ЖКГ, своєчасного усунення недоліків, зауважень та претензій до роботи його  працівників; контроль за рухом фінансів кожного окремого платника за надані послуги і в цілому по кожному будинку; контроль за використанням сплачених коштів на рахунок обслуговуючого кооперативу (компанії ); контроль за проведеними ремонтами в будинках , витратами на його здійснення . Ця система має здійснюватись перевіреними і довіреними мешканцями особами як авторами проекту, оскільки має бути гарантована конфіденційність зберігання інформації про кожного співвласника. Довожу до відому киян комсомольского масиву, що є ряд мешканців, наших з вами сусідів, що працюють над даної системою. Вже   діють до 10 ти будинкових комітетів на конституційній основі і готові прийняти участь в оцінці даного контролюючого проекту ).
  4. Приймаєте  рішення про створення кооперативу  і проведення конференції  будкомів про збереження приміщення ЖЕКУ у власності мешканців , про розташування  в ньому  обслуговуючого кооперативу.
  5. Ініціюєте перед фахівцями тарифної політики, лідерами питання в громадській сфері  проведення ряду круглих столів присвячених проблемі визначення економічно обґрунтованих тарифів і з метою його прискорення призупиняйте  всі сплати за газ, світло, тепло, вивезення сміття,  ремонт ліфтів, прибирання території  тощо.

Лише ми, самостійно об’єднавшись не навколо гасел,  а навколо публічного майна, зможемо захистити свою приватну власність.  Реалізувавши з часом  конституційне право на землю  в локальних громадах,  зупинимо війну і забезпечим підйом економіки через кооперацію у всіх сферах.

Не зволікаємо. Гуртом отримуємо  досвід і  розповсюджуємо  його серед знайомих, друзів та рідних. Це і буде єдино можливе небезпечне об’єднання в теперішніх умовах.

Інна Плотнікова

Тема не залишилась без уваги  шалених захисників системи, провідників ОСББІзації нашого з вами житла по російській схемі на чолі з відомими скандальним адвокатом Т. Монтян,  у якої замість ґрунтовних доказів нашої неправоти залишилась лише ненормована лексика, яка красується і нині   в її групі прихильників https://www.facebook.com/groups

Критика 1. критика 2 критка 3

Мушу для повноцінного  розуміння важливості теми самоорганізації розмістити і таку “дивакувату”  точку зору на особливості реалізації права власності в багатоквартирному будинку.

даємо вам посилання і на це помилкове , оскільки не конституційне твердження твердження висловлене в Запоріжжі  що,

Кращої форми управляння житлом ніж об’єднання співвласників ще ніхто не вигадав

  Бачимо всіх дієвих соіб, що залучились до омани населення,  а чи від помилковості поглядів і недорозуміння, або через заробітчанство на тих, хто нашу з вами власність розікрали.

Включайте свідомість, сідайте будинковими комітетами за стіл і починайте шукати конституційний дороговказ для захисту права власності. Ну, а ми йдемо далі. Будьте впевнені, ми володіємо правовими знаннями і відбудовуємо правовий простір по всій УКраїні.

Від щирого серця вітаємо жінок – берегинь роду людського, миру, спокою і добробуту.

Любові, тепла, затишку в родинах.

 

3 коментарі до “ДОРОГОВКАЗ конституційної самоорганізації

Залишити відповідь до Інна Плотнікова Скасувати відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *