Протистояння ЗАКОНУ і беззаконня в Богуславі – передумова ПОВНОВЛАДДЯ УКРАЇНСЬКОЇ НАЦІЇ

       Продовжуємо рухатись далі в виконанні програми заходів активної частини суспільства по встановленню ПОВНОВЛАДДЯ, до якого спонукають нас історично – політичні обставини в Україні.(ПОВНОВЛАДДЯ – принцип організації і здійснення публічної влади в державі, сформульований ще на початку буржуазних революцій. Передбачає подолання відчуженості громадян від влади. Означає належність усієї політичної влади, в т. ч. державної, народові, вільне здійснення народом цієї влади відповідно до його суверенітету, волі в інтересах як усього суспільства, так і кожної людини та громадянина зокрема. В Україні даний принцип закріплений у ст. 5 Конституції, де зазначається, що носієм суверенітету та єдиним джерелом влади в державі є народ. Він здійснює владу безпосередньо і через органи державної влади та органи місцевого самоврядування.)
Знаю, що ви слідкуєте за діяльністю Рімми Білоцерківської і її однодумців по встановленню конституційного устрою в цілому в Україні і в Богуславі зокрема і бачили ряд відео репортажів з її діалогу з депутатами і посадовцями як то:
«Вимога створити комісію для обліку національного багатства територіальної громади м. Богуслав»

«Очі в очі чиновнику Богуслава про правду законодавства»

«Депутати м. Богуслав – “представники” заможної і свідомої української нації.»

 

”Працівники Київобленерго в агонії рейдерства“

Опубліковано Інною Плотніковою Середа, 4 грудня 2019 р.

Обєктивно про стан справ в державних структурах України і зокрема Богуслава.

Пояснення щодо суду ниже в коментарях. Далі викладаємо документи по реєстрації суду м. Богуслав.

Про Рімму Білоцерківську  пишуть. м.Богуслав. Триває безстрокова акція- поверни НАЦІОНАЛЬНЕ БАГАТСТВО ВЛАСНИКУ – УКРАЇНСЬКІЙ НАЦІЇ – Рімма Білоцерківська – юрист – правозахисник ,підприємець.Вона вже пережила загарбання майна заробленого важкою працею підприємця сепаратистами у Северодонецьку ( Луганська область). Десяток років вже живе за Конституцією та вчить громадян України(в тому числі і власним прикладом, вийшла з кримінального простору олігархічно – чиновницької “влади”. Мама Рімми – переселенка з Донбасу, розповідає, як одиноких людей в селі прибирають, а будинки з землею опиняються в руках міліціонерів…Вчіться! Виходьте з кримінального простору, закликають однодумці, яких по всій Україні сотні.

          Вірю, що осмислюючи все що відбувається, в кожної правосвідомої і конституційно свідомої, брехнею стомленої людини, визрів план правових дій в процесі відновлення конституційного устрою України. Час прийшов об’єднатися. Як би не було складно в створених ВЛАСНОРУЧ (з причини власного незнання) умовах життя, ми всі призвані нести любов, взаємоповагу, мораль, правду і надихати один одного на творчість і самореалізацію в добрі, мирі та злагоді. (Богом кожному дана місія і призначення. Питання її зрозуміти і не відхилятись.)
В нас все є щоб жити на повні груди, а якщо не вистачає умов, то треба досліджувати причини їх відсутності і через виконання норм права повертати їх на користь себе особисто, колективів громадян України, заявивших свою правосвідому та конституційну позицію. Вже таких сотні, що здатні справами, а не словами зацікавити і надихнути тисячі. Запалити серця завжди легше правдою. Тож несіть правду про всі явища і сфери діяльності суспільства, пропонуючи альтернативу, а не голу критику і звинувачення:
– про систему конституційного землекористування, де впевнено повертайте собі унікальні права землевласника в межах норм, виділених для заможності українців;
– про систему охорони здоров’я, що відійшла від призначення і перетворюється на вбивчу силу людини, пропонуйте альтернативні успішні методики і практики;
– досліджуйте якість, користь системи харчування і висвітлюйте те, що несе шкоду та загрозу людині і її здоровю;
– в системі освіти, яка працює лише над тим, як перетворити молодь і людей здатних до навчання в гвинтики впровадження зла і життя сильнішого за рахунок великої кількості слабких і немічних, від управлінців вимагайте введення в програми прикладних наук по господарюванню та інші доцільні дисципліни;
– в фінансовій сфері держави вникайте і викривайте ганебні наслідки відсутності державного національного банку, як суб’єкту публічного права;
– слідкуйте за реформами в системі ЖКГ, що тяжіє бути в руках відповідального власника – територіальної громади, а її намагаються внести разом з жителями в реєстри речових прав окремих осіб фінансово впливових родин в регіонах;
– в системі національної безпеки, сформованої без урахування національних інтересів, національної ідеї, знань та відкриттів суспільства ще за часів холодної війни в Радянському Союзі, відзначайте, що безпека має бути як від зовнішнього ворога, породженого внутрішніми причинами ( існування рад замість територіальних громад) так і від внутрішніх носіїв загрози правовому порядку чиновників і їх виконавців злочинних наказів, що суперечать визначеним Основном Законом ;
– обирайте будь – яку систему, яка вам ближче до душі: по знанням, досвіду і фаху, щоб вийти на новий, конкурентний, очищений від брехні рівень.
Прийшов час, коли не «вчені фахівці з дипломами» будуть реформувати сфери, а самородки, що отримали проекти як одкровення у відповідь на бажання серця. Його потрібно донести до розуміння громадян, знайти однодумців і втілювати колективами, не притикаючись на спротиві архаїчної системи. Вона відживає свій останній час, про що доказів шукати не потрібно. Вони явні не лише в Україні. Оновлюється Європа, оновлюється і Україна. Складно оновлюється, оскільки суспільству невідомі її переваги. До невідомого обережно ставляться люди, тому важливо набратись терпіння і впевнено відкривати потаємне для інших.
Ми здатні осилити перезавантаження без допомоги зовнішніх ресурсів, платників податків – іноземних громадян, адже в них є свої проблеми і потреби. Чи спитались керманичі цих країн у власного народу, щоб надавати допомогу тим, хто її і не потребує? ( Адже ми не знаємо власних матеріальних можливостей, не провели інвентаризацію матеріальних ресурсів, щоб просити допомогу.) Важко діяти свідомо тим хто поніс жертви від системи і тому потрібно діяти тим, хто не втратив рідних і близьких на майдані, хто не втратив рідних і близьких в військових діях на сході, хто не збанкрутів від безгосподарності і безвідповідальності власників – рейдерів підприємств, хто не постраждав від пожеж, обвалів і руйнації житлових будинків і державних підприємств, хто не постраждав від «лікування» невідомими «мед препаратами», хто не несе покарання за провину, яку не скоював, хто не доведений до банкрутства «власною кредитною біографією», а міг би. Ми всі можемо стати жертвами брехні і насилля і разом з тим жертвами зламаної волі.
Не допустимо. Саме зараз, час “Ч” кожного, щоб проявити себе там, де Ви призвані. Україна – є місцем реалізації дарів, талантів, знань і умінь громадян України в славу ЛЮДИНИ, як БОЖОГО ТВОРІННЯ.
Богуслав в Київській області став осередком перезавантаження свідомості ефективних господарів України, то ж справами встановлення конституційного устрою, що на серце лягли, станемо в допомогу Україні. Нова політична система оформиться після того, як відповідальні, успішні, розсудливі громадяни України зберуться разом і почнуть діяти. Ми на даному сайті навчаємо як діяти, використовуючи правові норми безпосередньої демократії у відповідності до умов, в які поставили нас нелегітимні органи влади і дізнавшись про це, не змінюють справи, а чинять спротив вимогам пробуджених.
Щоб унеможливити будь який тиск на вас з боку посадовців і чиновників, радимо скористатись наказом до них зупинити проти себе злочин, що ми надавали в попередньому методичному матеріалі стосовно повернення права на енергоресурси http://vyhid-e.org.ua/?p=5284. Даний документ, який маєте роздрукувати на одному аркуші з обох сторін, радимо вручити посадовцю під відеофіксацію і давши певний час на виконання, прийти на прийом, щоб запитати про результати.

НАКАЗ ГРОМАДЯНИНУ ЗУПИНИТИ
злочини, як зраду собі, своїй родині, нащадкам,
українському народу, власній землі та державі Україна

     Відповідно до VI розділу Декларації про державний суверенітет України, затвердженої референдумом 01.12.1991 року через проголошення Акту незалежності України, як самостійної української держави України, статтями 13,14, 142-143 Конституції України визначено статутний фонд ПУБЛІЧНОГО (НАРОДНОГО) ПІДПРИЄМСТВА ДЕРЖАВИ УКРАЇНА. У відповідності до цього та 5 ст. Конституції України Ви і кожен член Вашої сімї, починаючи з дітей від народження, проголошені власниками національного багатства держави унітарної республіки України: – власниками землі, природних ресурсів, промислового, наукового, економічного потенціалу України, у тому числі і природного газу, електричної енергії, всіх енергосистем, рухомого і нерухомого майна, комунальних підприємств, організацій, установ, місцевого і державного бюджетів і т.п. Вам, власникам – громадянам всіх національностей України, належить ВИКЛЮЧНЕ (невід’ємне, беззаперечне, невідворотне і невідчужуване, монопольне) право на володіння, користування і розпорядження національним багатством України, якого ніхто позбавити не може.
Від імені всього народу може виступати виключно Верховна Рада України за Декларацією про державний суверенітет України (розділ ІІ Народовладдя). Тому саме депутати Верховної Ради за ст.20, п.п.4 ч.2 ст.92 Конституції України мали обов’язок прийняти закон про державні символи, а саме: про опис, порядок використання і їх захист. Державний Герб України (Великий Державний Герб України), розташований на державній печатці, мав би виконувати роль підпису українського народу на документах бухгалтерської і фінансової звітності перед громадянами та статутами територіальних громад, законодавчими актами, програмах економічного розвитку, спрямованих на примноження національного багатства, що забезпечувало б гідні умови життя і соціальні стандарти для кожного і тягло б за собою відповідальність посадовців і депутатів перед кожним власником національних ресурсів і держави – ГРОМАДЯНИНОМ. В межах визначених Конституцією України і відповідно до її статті 13, у відсутність Великого Державного Герба України органи державної влади та органи місцевого самоврядування не набули повноважень діяти від імені Українського народу (громадян всіх національностей) та здійснювати права власника місцевого бюджету і бюджету України, визначати податки і збори, обов’язкові платежі. Не набули повноважень діяти від імені народу і органи місцевої влади, органи місцевого самоврядування, в томи числі суди, прокуратури, поліції, митної та податкової служби, пенсійного фонду України, служби виконання судових рішень, служби безпеки України. Отримання будь – яких державних платежів від імені громадян України не на рахунки територіальної громади і не на рахунки конституційного національного Банка України, як і використання спільних коштів на утримання неконституційних органів є державною зрадою, за яку передбачена відповідальність за статтею 111 Кримінального кодексу України. (Державна зрада, тобто діяння, умисно вчинене громадянином України на шкоду суверенітетові, територіальній цілісності та недоторканності, обороноздатності, державній, економічній чи інформаційній безпеці України: перехід на бік ворога в умовах воєнного стану або в період збройного конфлікту, шпигунство, надання іноземній державі, іноземній організації або їх представникам допомоги в проведенні підривної діяльності проти України, – карається позбавленням волі на строк від дванадцяти до п’ятнадцяти років з конфіскацією майна або без такої. 2. Звільняється від кримінальної відповідальності громадянин України, якщо він на виконання злочинного завдання іноземної держави, іноземної організації або їх представників ніяких дій не вчинив і добровільно заявив органам державної влади про свій зв’язок з ними та про отримане завдання).
Тобто використання природних ресурсів, в тому числі корисних копалин, природного газу, води, еклектичної енергії, як продукту використання природних ресурсів не на користь кожного громадянина України, а на користь окремих громадян є державною зрадою.
У відповідності до вищевикладеного та з метою звільнення від кримінальної відповідальності кожного, хто причетний і той хто усвідомив свою участь у злочині проти себе, держави Україна та українського народу (громадян всіх національностей) у відсутність повноважень органів державної влади та органів місцевого самоврядування з причин неприйняття Верховною радою України Великого Державного Герба України, повинен громадянам обраним місцевими депутатами та головною посадовою особою територіальної громади (місцевим головою), депутатами Верховної Ради України та громадянину Україну обраному Президентом України категорично заявити про негайне добровільне припинення ним, як самозванцем та дурисвітом, виконання злочинних завдань та наказів діяти без наявності зображення Великого Державного Герба України за безграмотними документами, які не мають юридичної сили тому не мають ніяких наслідків для власника держави, громадянина України і його національного багатства.
Після отримання даного наказу негайно зупинити будь-які дії по грабуванню себе особисто, своєї родини, нащадків, українського народу – громадян всіх національностей, власної землі та держави Україна ( для власників держави Україна підказка на звороті аркуша ).

Кому _______________________________
____________________________________
____________________________________
____________________________________
Від кого _____________________________
____________________________________

Заява

Я, громадянин України,____________________________________________________
_____________________________________________________,який по незнанню використовував безграмотні документи, які не мають юридичної сили для мене особисто та інших громадян України, власників держави і її національного багатства без зображення Великого Державного Герба України,а саме:________________________________________ ______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
чим скоїв злочини проти себе особисто, своєї родини, нащадків, українського народу – громадян всіх національностей, власної землі та держави Україна, поза межами конституційного ладу унітарної республіки України, у тому числі:________________________
___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Усвідомлюючи свою відповідальність, добровільно припиняю виконання злочинних дій і наказів і переходжу в конституційний лад унітарної республіки Україна для виконання свого обов’язку за статтями 5,13,14,142,143 Конституції України у контексті розділу VI Декларації про державний суверенітет України і приступаю до обліку національного багатства в своїй територіальній громаді__________________________________________ на себе особисто, членів своєї родини та в державі Україна на весь український народ – громадян України всіх національностей.
Розраховую на звільнення мене від кримінальної відповідальності за ст. 111 К кримінального кодексу України державна зрада.

«_______»______________________2019р. ___________________ ___________________

         В разі якщо вони не виконали наказ, проігнорували вимогу, ви цілком маєте прав проявити свою волю громадянина України жити по правді, проявити свої дії в якості ефективного власника держави і безпосередньо здійснювати свою конституційну владу, джерелом якої ви є у відповідності до Конституції України. Щоби ваші дії були правомірні, ми вам радимо надіслати свою вимогу на адресу депутатів всіх рівнів у вигляді запропонованого шаблону пояснення конституційної позиції реалізації свого права, а чи то на землю, а чи то на користування природними ресурсами в межах визначених норм, не наносячи шкоди іншим громадянам. Текст вимоги пропонуємо наступний.

Кожному депутату
ради різних рівнів
 та всіх громадян України як української нації
 так і інших національностей

Громадянина (нки) УРСР / України
______________ІБП__________________
Домашня адреса:
____________________________________

УСВІДОМЛЮЮЧИ 
відповідальність перед Богом, власною совістю, попередніми, нинішніми та прийдешніми поколіннями
перехожу у національну Правду української нації і народу та довожу до відома Кожного на національній території України про те, що по відношенню до мене, представника української нації і одного з засновників національної держави української нації України, як по відношенню і до вас обраних у конституційний місцевий орган та всіх інших громадян України з дати 01.12.1991 року до дати 28.06.1996 року діяло Національне законодавство, Конституційні Закони прийняті за нормами ст.97 Конституції УРСР/України 1978 року, а саме: Декларації про державний суверенітет України та Акт проголошення незалежності України здійснені та проголошені Національними зборами (референдумом) 01.12.1991 року у зв’язку з тим, що не було Конституції проголошеної держави.
Оскільки в усьому світі визнають спільні рішення нації, що є обов’язковими до виконання всіма іншими, хто проживає на Національній території у тому числі і Національної держави української нації України,
 то з дати 28.06.1996 року і до сьогодні Національним законодавством України є:
– Декларація про державний суверенітет України ( Конституційний закон про проголошення державного суверенітету України, ухвалений Верховною Радою 16 липня 1990 року);
– Акт проголошення незалежності України – Конституційний закон ухвалений Верховною Радою 24 серпня 1991 року і підтверджений загальнонаціональним референдумом на території колишньої УРСР щодо проголошення незалежності України, що відбувся 1 грудня 1991 року;
– Конституція України, прийнята 28 червня 1996 року Верховною радою України за дорученням національних зборів (референдуму) від 1 грудня 1991 року.

З дати 28.06.1996 року у зв’язку з невиконанням статті 20 Конституції України жодного документа з національного законодавства України не додалось.
(!!!)
Тому я, як представник української нації і громадянин УРСР / України, подаю документи необхідні для обліку на мене і членів моєї сім’ї виключних власників Національного багатства національної держави української нації України за національним законодавством України,
а саме :
– за розділом 6 Декларації про державний суверенітет України (Конституційного закону здійсненого 01.12.1991 року першим пунктом Преамбули «Акту проголошення незалежності України» Конституційного закону, проголошеного 24.08.1991 року);
– за статтями 13, 14, 95, 101, 142 та 143 Конституції України, прийнятої 28.08.1996 року Верховною радою України за дорученням національних зборів (референдуму) від 01.12.1991 року і
1. ) вимагаю негайного обліку Національного багатства України на українську націю та громадян України інших національностей у національних адміністративно-територіальних одиницях з використання Державного Герба України за ст.20 Конституції України;
2.) вимагаю провести Єдино можливий Національний референдум з прийняття конституційного закону про утворення Національного трибуналу української нації та застосувати норми кримінальної відповідальність до народних депутатів Верховної ради України і всіх депутатів місцевих рад, обраних безпосередньо громадянами України всіх національностей в територіальних громадах сіл, селищ, міст, районах у містах з районним поділом у тому числі і столиці України міста Києва, яким єдиним було доручено діяти від імені всього народу України з тим, щоб виконати національне законодавство України, але вони даного завдання не виконали, чим Україну погрузили в тридцятилітню соціально – економічну кризу і довели суспільство до війни.
Враховуючи, що з дати 28.08.1996 року у зв’язку з не виконанням статті 20 Конституції України жодного документа з національного законодавства України не додалось, я до виконання національного законодавства України користуюсь правом ПОВНОВЛАДДЯ, яке зобов’язує мене діяти БЕЗПОСЕРЕДНЬО на захист свого життя як найвищої цінності в моїй національній Україні, моєї приватної власності, недоторканість якої мені гарантовано та спільної неподільної конституційної власності народу України, що надає Безпеку українській нації за розділом 2 та 6 Декларації про державний суверенітет України Конституційного закону та ст,13,14,65,95,142 та 143 Конституції України.

Додатки:
1. Копія свідоцтва про народження серія ____№________________- ___ аркушів;
2. Копії Декларації про державний суверенітет України-___ аркушів;
3.Копія Акту проголошення незалежності Украни-___ аркушів;
4. Конституція України 1996р.

“_____”____________ 20___ року ____________________________

З вищевикладеного стає зрозумілим цілком ймовірний наближений новий етап висновків , що гарантуватимуть гідне життя вольовим людям. Будь вольовим і готуйся до повновладдя.

 

Від імені оргкомітету по виконанню Конституції Україн

на матеріалах, викладених на сторінці                                                                                                                    Рімми Білоцерківської

суспільствознавець, Голова правління ГО “Самоврядна громада”

Інна Плотнікова

 

1 коментар до “Протистояння ЗАКОНУ і беззаконня в Богуславі – передумова ПОВНОВЛАДДЯ УКРАЇНСЬКОЇ НАЦІЇ

  • 9 Грудня, 2019 о 17:17
    Permalink

    Рімма Білоцерківська дає обґрунтування щодо Богуславский суд.
    Відповідно до ч.1 ст.6 Конвенцією про захист прав і основоположних свобод 1950р. кожен має право на справедливий розгляд справи щодо його цивільних прав і обов’язків судом, встановленим законом.
    Відповідно до ст.124 Конституції України правосуддя в Україні здійснюють виключно суди. Делегування функцій судів, а також привласнення цих функцій іншими органами чи посадовими особами не допускаються.
    Згідно з ст.12 Перехідних положень Конституції України Правосуддя Верховний Суд України і Вищий арбітражний суд України здійснюють свої повноваження відповідно до чинного законодавства України до сформування системи судів загальної юрисдикції в Україні відповідно до статті 125 цієї Конституції, але не довше ніж п’ять років.
    Отже на протязі 5 років від 28.06.1997р. – дня набрання чинності Конституції України мала бути сформована система судів загальної юрисдикції в Україні відповідно до статті 125 цієї Конституції.
    Згідно з усіма чинними редакціями, які діяли до 30.16.2016р., п.23 ч.1 ст.106, ст.124, 125 Конституції України, ЗУ” Про судоустрій” та ЗУ”Про судоустрій і статус суддів” Суди загальної юрисдикції утворювались Президентом України за поданням Міністра юстиції України на підставі пропозиції голови Верховного суду чи відповідного вищого спеціалізованого суду.
    Прикладом такого розпорядчого акта може бути Указ Президента України №1417/2004 від 16 листопада 2004 року “Про утворення місцевих та апеляційних адміністративних судів, затвердження їх мережі “ у п.1 якого чітко вказане таке:
    ” 1. Утворити з 1 січня 2005 року в системі адміністративних судів України такі місцеві адміністративні суди: … Київський окружний адміністративний суд… “
    Починаючи з 30.16.2016р. згідно з чинною редакцією ст.106, ст.124, 125 Конституції України, та ст. 19 ЗУ”Про судоустрій і статус суддів” Суд утворюється і ліквідовується законом. Проект закону про утворення чи ліквідацію суду вносить до Верховної Ради України Президент України після консультацій з Вищою радою правосуддя.
    При цьому ні одна з чинних редакцій Конституції України, ЗУ” Про судоустрій” та ЗУ”Про судоустрій і статус суддів” не передбачала делегування функцій судів будь яким державним організаціям, установам або закладам.
    Крім цього ні одна з чинних редакцій Конституції України, ЗУ” Про судоустрій” та ЗУ”Про судоустрій і статус суддів” не передбачала утворення судів Територіальними органами Державної судової адміністрації України.
    Натомість, відповідно до отриманої мною реєстраційної карти №6 особи з назвою “Державній організація (установа, заклад) Богуславський районний суд”(код ЄДРПОУ: 02892111) нібито утворена Територіальним управлінням Державної судової адміністрації України в Київській області, що не передбачено ні Конституцією України, ні жодним актом законодавства України, яке регулює порядок утворення і діяльності судів, передбачених ст. 124, 125 Конституції України.
    У зв’язку з цим, особа з назвою “Державній організація (установа, заклад) Богуславський районний суд”(код ЄДРПОУ: 02892111) не є судом, встановленим законом оскільки утворена в непередбачений законом спосіб, а отже за приписами ч.1 ст.6 Конвенцією про захист прав і основоположних свобод 1950р. та ст.124 Конституції України не може і не має права розглядати будь які справи за участю громадянки Білоцерківської Р.М.

    Відповідь

Залишити відповідь до Інна Плотнікова Скасувати відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *