РЕФЕРЕНДУМ ПІДТВЕРДЖЕННЯ України – РЕСПУБЛІКИ поставить крапку замовному хаосу олігархів
Життя вимагає відповідальності кожного,
що підсилюються знаннями
державотворчих засад демократії
Матеріали корисні для усвідомлення права власності народу на природні ресурси.
*****************************************
Надзвичайно важливий момент переживаємо в Україні і саме зараз час вимагає миттєвих пропозицій, рішень та дій. У відповідності до ст. 17 Конституції України, в якій зазначено, що «Захист СУВЕРЕНІТЕТУ і територіальної цілісності України, забезпечення її ЕКОНОМІЧНОЇ та інформаційної безпеки є НАЙВАЖЛИВІШИМИ функціями держави, справою ВСЬОГО УКРАЇНСЬКОГО НАРОДУ», ми всі разом і кожний окремо відповідальні за Україну.
Держава не здатна справитись з поточним моментом. Політичні сили розхитують новий майдан, мета якого розпорошити суспільство і розколоти його ще більше. ( По політичним поглядам та релігійним поглядам, по ставленню навіть до людських цінностей.) З активної позиції намагаються вивести відомих лідерів конституційної позиції на державу юриста правозахисника Рімму Білоцерківську, на яку чиниться тиск за позицію захисту національного багатства і повернення його в руки народу.
Окремі особистості хворої свідомості намагаються поставити під сумнів правомірність і навіть правосуб’єктність України як незалежної, самостійної і унітарної республіки. Підживлюють конфронтацію ті, що за продаж землі і ті, що проти того, замість того, щоб виконувати Конституцію України і брати землю під особисту відповідальність в межах прямої дії Конституції України. (Однак на місцях активно народ реалізовує своє право, не вимагаючи від «органів державної влади» необхідності його вирішення в межах Основного Закону України ( не мораторію на продаж, а статусу землі як основного національного бабства даного нам в користування в межах певних норм), не вимагають інвентаризації і створення реєстрів в територіальних громадах.
Також сплив факт реєстрації України і її приватних органів в системі https://www.upik.de/ І ця думка з кожним днем охоплює свідомість громадян України активної громадської позиції. Особисте моє ставлення до неї вкрай негативне і байдуже , оскільки Україна закріплена законами і погоджена світовою спільното як незалежна. Походження і змістом даної системи мають зайнятись відповідні органи , з яких ми маємо спитати.
Крапку хаосу може поставити лише РЕФЕРЕНДУМ ПІДТВЕРДЖЕННЯ України як республіки згідно конституційних засад 1996 року та Декларації про державний суверенітет https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/55-12. Даний політичний механізм розв’язання конфліктів може бути ініційований, організований і виконаний лише народом без політичних партій. Народ мусить взяти під моніторинг рівень порядності і виконання Конституції України кожного учасника. Це має бути і колективна і індивідуальна відповідальність кожного громадянина Україна. Адже на кону майбутнє.
( Корисною в дній темі може стати для кожного аналітична стаття щодо значення референдумів в розвитку демократії О. Жмеренецького. Зібрана ним інформація є корисною в даній темі https://www.pravda.com.ua/columns/2016/11/19/7127263/ ).
Над змістом даного референдуму маємо працювати всі, щоб не довелось відмиватись за його проведення за зразком ЛНР І ДНР. Для публічної оцінки його змісту маємо створити експертну комісію у складі тих, хто не лише теоретично здатні працювати в цій площині, але і практикою і життєвою позицією здатні внести конструктивні і перспективні для України рішення. До референдуму має бути проведена інформаційно роз’яснювальна робота, в основі якої будуть юридичні висновки багатолітніх розслідувань юристів та правників ГО «Правовий простір». В Україні вже є певні практики, що доводять правомірність виконання норм прямої дії Основного Закону України і вони здатні вивести державу і суспільство на новий реформаційний рівень суспільних відносин і економічного розвитку. Даний сайт http://vyhid-e.org.ua/ незмінно віддано працював з 2012 року на користь українського народу в конституційній площині і буде і надалі своєчасно надавати методичні поради колективам свідомих власників національної держави і національного багатства. ( Маю продовжити його обслуговування сплативши за це близько 1,5 тисячі грн. в кінці листопада. Буду рада отримати від вас допомогу. На своїй сторінці повідомлю про зібрані кошти і прозвітую про їх витрати. Залишок допомоги використаємо разом на просування знань а народ. Залучайтесь до колективної загально національної справи – відновлення державності на конституційних засадах, що зробить нас всіх заможними і самодостатніми членами цивілізованого світу.)
До підготовки до загальнонаціонального РЕФЕРЕНДУМУ ПІДТВЕРДЖЕННЯ України, як незалежної республіки, важливо взяти наробітки також Голови громадської правозахисної організації «Народна солідарність» О. М. Яремків, Голови Народного контролю України у Львівській області, П. Ю. Лаврів, Голови Громадянського об’єднання комісії з питань національної безпеки України І. В. Білоус.
Їх зміст викладений в листі до Президента України і вміщує в собі багатолітню аналітику економіки України за роки незалежності. А саме:
https://www.facebook.com/jaremkiv.olga/posts/1458435487641998
Президенту України
Зеленському В.О.
01220, вул. Банкова 11,
Адміністрація президента України
м. Київ,
Звернення
Преамбула:
«За приблизними підрахунками за 28 років нашої державності український народ обкрадено за рахунок експорту електроенергії на суму понад 5 трильйонів Євро.
Якщо Уряд порахував скільки зовнішнього боргу припадає на кожного з нас, так ми Вам нагадуємо, порахуйте суму коштів вкрадених у кожного з нас тільки за рахунок експорту електроенергії.»
З офіційних джерел засобів масової інформації нам стало відомо, що Україна займає одне із перших місць у світі по продажу електроенергії за межі держави тобто в 24 країни Європи. В Україні зосереджено 5% усіх атомних електростанцій світу. Це приблизно стільки, як у Великобританії, Канаді чи Швеції, трохи менше, ніж у Російській Федерації. Цих п’ять потужних атомних електростанцій, які працюють – у західній і центральній її частинах відносять: Чорнобильську, Запорізьку, Південноукраїнську Хмельницьку і Рівненську. Найпотужнішою серед них є Запорізька АЕС, на яку припадає близько 20% всього виробництва електроенергії України. АЕС працюють на вітчизняному (51%) і привізному з Російської Федерації діоксиді урану. На атомних станціях України працює 16 і будується 5 реакторів. Як уже зазначалося, на атомні станції припадає 45% загального виробництва електроенергії в Україні. Також нам відомо, що теплові електростанції переважно споживають донецьке вугілля і частково горючий газ та мазут. Електростанції і теплоцентралі західної частини України Бурштинська, Добротвірська, Львівська (дві ТЕЦ ) та ін. в основному споживають львівсько-волинське паливо. Однак, ТЕС є найбільшими забруднювачами довкілля. Наприклад, одна з найпотужніших в Україні Бурштинська станція викидає в атмосферне повітря близько 150 тис. тонн шкідливих речовин щороку. Це значно більше, ніж усі види атмосферного забруднення Києва і Київської області. Це шкідливо впливає на здоров’я населення України, а шкідливий вплив ніхто не компенсує.
В нижче наведеній таблиці № 1 вказані тарифи на передачу електричної енергії магістральними та міждержавними електричними мережами.
Таблиця № 1.
Показники тарифу : ДП «НАЕК Енергоринок» на передачу електричної енергії.
Слід відзначити, що Україна входить в клуб країн, які експортують електроенергію. Так, за 2014 рік країна виробила 1,8 трильйона кіловат-годин. А спожили ми за рік тільки 145 мільярдів кіловат-годин, майже в 13 разів менше.
Якщо порахувати кількість електроенергії, яка експортується (1,8 трильйона кіловат-годин – 145млрд. квт.год. = 1трл.655млрд.квт.год. та помножити на ціну 1кВт.год. 0,07євро, це = 115 млрд.850 млн. євро.
Хто привласнює ці кошти, адже в Україну їх ніхто не повертає?
А вся вироблена в Україні електроенергія коштує 1,8 трл.квт.год х 0,024= 43 млрд. грн. або=1,6 млрд. євро., а заробляють на експорті 116 млрд. євро тобто майже в 70 разів більше. А в Україні використовують 145млрд.квт.год.х1грн.= 145млрд.грн. – сума коштів за реалізовану в Україні ел.енергію, яка по ціні виробника коштує 145 млрд.квт.год.х0,024 грн.=3 млрд.480 млн.грн.
З інших джерел є інформація, що Україна виробляє 2,8 трл. кВт. год. електроенергії , то в такому випадку експорт електроенергії зростає на 1 трл. кВт. год. електроенергії. Виникає цілком логічне запитання, де осідають ці гроші? Адже ця сума сягає 185млрд. Євро.
В наведеній нижче таблиці №2 вказано структуру експорту електричної енергії.
Таблиця №2
Ці показники в таблиці № 2 занижені до абсурду.
Весь експорт електроенергії в країни Європи здійснюється Україною через електромережі «Острова Бурштинської ТЕС», куди входить Добротвірська та Львівська ТЕЦ. Відповідно до даних статистики середня ціна собівартості 1кВт/год. становить 1коп., а відпускна ціна в межах 2,5-3,5коп. (Дані з офіційної таблиці №1). Звідки тоді береться ціна для населення за 1кВт/год. від одної грн. до 1грн.68коп., а для підприємців -2грн.68коп.
Також з наданої інформації НАЦІОНАЛЬНОЇ КОМІСІЇ З ЦІННИХ ПАПЕРІВ ТА ФОНДОВОГО РИНКУ нам відомо, що 90 відсотків власності ЛЬВІВОБЛЕНЕРГО є власністю Кіпру. Виникає питання до Львівської облдержадміністрації та обласної ради, Верховної Ради України, хто (персонально ) є власником 90 відсотків Львівобленерго та де, тоді 51 відсоток власності держави України та хто надав право продати державну національну власність закордонним приватним особам?
Також напрошується питання, хто несе персональну юридичну відповідальність за роздержавлення національної енергосистеми та формування ціни на електроенергію в Україні, враховуючи те, що із 2008 року спостерігається наступне зростання цін: так ціни в 2008 по 2010 рік 0,24 коп за 1кВт, 2011 по 2014 рік до 150 кВт 0,23 коп., більше 150 кВт 0,40 коп.; а в 2017 році вже до 100 кВт. 0,75 коп., а більше 100 кВт.1,40 (без ПДВ), а для підприємців 2 грн. 68 коп. в т.ч. ПДВ.
Ціна на експорт електроенергії — на рівні 7 євроцентів.
Прибуток експортера складає приблизно 185 млрд.Євро, при затратах 2млрд.Євро. Це астрономічні розміри нетрудових доходів, а в реальності це кошти обкрадених акціонерів, пенсіонерів, стипендії, дивіденди, соцзахист, затрати на науку та освіту, та ін. Їхні надприбутки, а злидні обкраденого народу!
Незрозуміло, хто рахував цю рентабельність, адже закупивши 1 кВтг за 2,4 копійки і продати за 7євроцетів (0,30х7=2,10грн.:0,024= 88 разів дорожче).
Такий рівень рентабельності — мрія для будь якої галузі бізнесу в Україні.
Чому ж така ситуація має місце? Невже керівництво нелегітимної НКРЕКП та Уряду України не володіє даними щодо цін на електроенергію в країнах, до яких здійснюється експорт? Чи не розуміють рівень рентабельності діяльності постачальника?
Користуючись таким вигідним становищем, ДТЕК запровадила політику постійного підвищення цін, яка аж ніяк не позначилася на покращенні роботи системи.
Великий розрив між закупівельною і продажною ціною, як обіцяють гравці ринку забезпечить додаткові надходження до бюджету, дасть можливість розвивати саму галузь, добудувати додаткові енергоблоки, які збільшать виробництво електроенергії.
Виникає питання. А для чого збільшувати виробництво, якщо Україна споживає лише тринадцяту частину виробленої електроенергії, а решта йде для продажу за кордон і лише засмічує наше природнє середовище та зовсім не збагачує Український народ, а збагачуються злодії.
Отже за приблизними підрахунками за 28 років нашої державності український народ обкрадено за рахунок експорту електроенергії на суму понад 5 трильйонів Євро.
Такий грабіж українського народу і є причиною постійного знецінення нашої гривни. Оскільки кошти неповернені в наш бюджет знижують і знецінють активи державного балансу. Нам дуже часто нагадують, що зовнішній борг держави сягає 36 млрд.дол. і навіть озвучують суму з розрахунку на одного жителя країни. Порахуйте, будь-ласка, а скільки вкрадено у кожного українця тільки за рахунок експорту електроенергії?
Відповідно до ч. 1 ст. 1177 Цивільного кодексу України шкода, завдана фізичній особі, яка потерпіла від кримінального правопорушення, відшкодовується відповідно до закону. Оскільки такого спеціального закону на даний час не прийнято, то в силу вимог ч. 1 ст. 8 Цивільного кодексу України до даних правовідносин має застосовуватися аналогія закон. Адже згідно зазначеної норми якщо цивільні відносини не врегульовані цим Кодексом, іншими актами цивільного законодавства або договором, вони регулюються тими правовими нормами цього Кодексу, інших актів цивільного законодавства, що регулюють подібні за змістом цивільні відносини (аналогія закону). Тому в даній ситуації при визначенні розміру шкоди мають застосовуватися положення ч. ч. 1, 2, 3 ст. 22 та ч. 1 ст. 1166 Цивільного кодексу України.
Як вбачається із ч. 1 ст. 1166 Цивільного кодексу України майнова шкода, завдана неправомірними рішеннями, діями чи бездіяльністю особистим немайновим правам фізичної або юридичної особи, а також шкода, завдана майну фізичної або юридичної особи, відшкодовується в повному обсязі особою, яка її завдала. Згідно ч. 1 ст. 22 Цивільного кодексу України особа, якій завдано збитків у результаті порушення її цивільного права, має право на їх відшкодування. Відповідно до п. 1 ч. 2 ст. 22 Цивільного кодексу України збитками є: 1) втрати, яких особа зазнала у зв’язку зі знищенням або пошкодженням речі, а також витрати, які особа зробила або мусить зробити для відновлення свого порушеного права (реальні збитки); 2) доходи, які особа могла б реально одержати за звичайних обставин, якби її право не було порушене (упущена вигода).
Ви навіть порушили свій рабський цивільний кодекс, списаний з римського права, а в римському праві рабство ніхто не відмінив.
Одночасно повідомляємо Вас, що Lvivoblenergo, Publichne AT D-U-N-S® Nummer 366489516 ( платник податків США) Budynok 3 Vul.Kozelnytska 79000 Misto Lviv Ukraine Person:Volodymyr Evgenovych Matviishyn (SIC) 4911. Виникає запитання, на підставі чого всі обленерго України є платниками податків США та своїми коштами збагачують чужу державу, а для свого народу залишають пилюку, злидні і кредити МВФ?
Вивіз капіталу – енергоносіїв, неповернення грошей в Україну підриває основи нашої економіки, яка відображена у нестабільності нашої валюти постійне її знецінення по відношенню до долара США, що постійно піднімає вартість чужої валюти і чужу економіку
Враховуючи вищесказане вимагаємо від Верховної Ради України, наступне:
1). Зобов’язати Кабінет Міністрів України представити точні дані виробництва електроенергії в кВт./год. по роках з 01.01.1992 року по даний час і у чиїй власності вона перебуває.
2). Зобов’язати Кабінет Міністрів України встановити науково-обґрунтовану ціну (ціна виробника + середній рівень рентабельності по Україні) на електроенергію для користувачів відповідно до теми ціноутворення і калькуляції та обнародувати її.
3). Зобов’язати Кабінет Міністрів України надати роз’яснення на якій підставі підприємцям продається світло для побутового користування по завищених цінах у порівнянні із цінами на світло для громадян.
4). Зобов’язати Кабінет Міністрів України надати дані по продажу електроенергії у інші країни світу, де осідають гроші за продану електроенергію, на яких рахунках, і яка сума повертається в Україну на чиї рахунки.
5). Ліквідувати у незаконний спосіб створену приватну структуру НКРЕКП та скасувати всі її незаконні Постанови, і зокрема Постанову НКРЕКП від 26.02.2015 р. №220 про підняття ціни на світло.
6) Виключити з тарифу ПДВ, згідно закону про ПДВ (споживачі не є платниками ПДВ), а також оплата за електроенергію є наші витрати, віднята вартість, а не додана.
7). Щорічно виплачувати представникам Української нації дивіденди за реалізовану на експорт електроенергію, яка є національним багатством корінного народу – Української нації.
Наше звернення довести до відома до кожного народного депутата Верховної ради України і виконати наші вимоги згідно 5статті Конституції України.
Далі Оприлюднюємо наступні матеріали. Джерело – особиста сторінка https://www.facebook.com/jaremkiv.olga/posts/1458453730973507 Ольги Михайлівни Яреміків. Вкрай важливо для охнайомлення з метою перевірки силових структур і в служби безпеки України.
Президенту України
Зеленському В.О.
01220, вул. Банкова 11, Адміністрація президента України
м. Київ,
Ольга Михайлівна Яремків,
Голова громадської правозахисної
організації «Народна солідарність»
Павло Юркович Лаврів,
Голова Народного контролю України у Львівській області,
Звернення.
Звертаємось до Вас з проханням допомогти нам вирішити питання та надати відповідь так, як впродовж тривалого часу ми неодноразово звертались із заявами до Генеральної прокуратури України, НАБУ, Міністерство внутрішніх справ (поліції), а також до суду по питанню ціни на газ, електроенергію, нафтопродукти, питання пенсійного забезпечення громадян (заяви додаються), однак до сьогоднішнього дня питання не вирішене.
Так по питанню газу нам стало відомо з офіційних джерел, що в УРСР видобуток газу становив 68,7 млрд. куб. м. В1992 році Прем’єр-Міністр України Л.Д.Кучма підписує угоду з Росією на поставку газу із Росії саме на таку кількість по ціні 50дол. США за 1000 куб. м. В.А.Ющенко будучи прем’єр Прем’єр-Міністр України у 2002р. підписав угоду з Росією на таку ж кількість, але вже по ціні 100дол.США за 1000 куб. м. Ю.В.Тимошенко перебуваючи Прем’єр-Міністром у 2009 р. не дочекавшись десятирічного терміну закінчення попередньої угоди достроково підписує угоду із Росією на 52млрд. м. куб. але вже по ціні 450дол. США за 1000 куб. м., але куди Тимошенко поділа 16 млрд. куб. м.? Мабуть передала їх у Чехословаччину, і зараз ПАТ «Газзбут України» виставляють нам у рахунках про оплату ціну імпортованого газу, ніби-то із Чехословаччини, не дивлячись на те, що немає реверсної труби із Європи, відсутні митні декларації на розмитнення газу, накладні та інша документація, що повинна підтверджувати поступлення газу в Україну із Європи. Аналізуючи урядові угоди між Україною і Росією, які закінчуються 31грудня 2019 року ми вимагаємо припинити укладання в 2019-2020 році фіктивних кримінальних угод, ніби-то на поставку газу з Росії, бо Україна цього газу з Росії ніколи не отримувала, а навпаки експортує свій газ в Європу оформляючи документи на транспортування російського газу. Хто кінцевий вигодо отримувач коштів за крадений у українського народу газ.
Цю інформацію просимо передати у компетентні органи для проведення кримінального розслідування.
За словами Прем’єр-Міністра України Гройсмана, які він сказав по телебаченню, що Україна займає друге місце в світі по кількості газових родовищ. Виникає питання, чому Українці так дорого платять за енергоносії та комунальні платежі та хто привласнює доходи від завищених цін і дивіденди?
Нам невідомо скільки газу видобувається у Львівській області щорічно та куди він дівається. У запитах до Львівської облдержадміністрації, Статуправління, і Нафтогаз України отримуємо різні цифри з великою розбіжністю, і це викликає в нас сумнів та недовіру до структури облдержадміністрації.
Нам також відомо, що Нафтогаз України зареєстрований у Москві та Німеччині, а саме: НАК «Нафтогаз України»,
ЄДРПОУ 20077720
01601, м. Київ, вул. Б. Хмельницького, 6,
тел.: +380 (44) 586-3330 «гаряча лінія»
тел.: +380 (44) 586-3537
Юридичним особам , які зареєстрували себе:
Bisnode D&B Deutschland GmbH Robert- Bosch-Straße 11 64293 Darmstadt https://www.upik.de/
Naftogaz Ukrainy, FL NAK,
D-U-N-S© Number 685648337,
платника податків США,
6, str.1, per.Maly Kiselnу 107031 Moscow
Russian Federation російська федерція
Персона: Vitali Nikolaevich Salnichenko (SIC) 8742
e-mail: ngu@naftogaz.com
ПАТ «Львівгаззбут» входить у склад цієї структури і всі кошти отримані за газ поступають через офшори у Росію, яка є агресором і воюючою стороною. Напрошується думка, що населення України та Львівщини оплачуючи за газ фінансує тероризм проти України і світу та вбивство тисячі наших воїнів, невинних дітей та мирне населення на території Луганської та Донецької областей. Як це можна пояснити, що це є знищення нашої нації? Слід відмітити, що при цьому Уряд просить в МВФ якісь транші позики, а також просить Америку, щоб та наклала санкції проти Росії, в той же час щорічно сотні мільярдів грошей за газ Нафтогаз України перераховує Російському Газпрому. Якщо б не було перерахунку грошей зі сторони українського уряду в Росію то Росія не мала б дармових грошей для ведення війни проти України. Як це можна пояснити і до яких пір будуть дурити, обкрадати та знищувати українців?
Також бачимо, що впродовж останніх трьох років ведуться гострі дискусії навколо ціни на газ, світло та теплопостачання, але всі ці дискусії не привели до встановлення реальної ціни на вищевказані послуги, а лише відволікають від основних проблем та приводять до щорічного зростання цих цін.
Отже, ми громадські організації України вимагаємо встановлення реальної ціни на газ для побутових користувачів ( населення України так, як на сьогоднішній день ціни є необґрунтовано завищені, а джерела засобів масової інформації заявляють, що Україна видобуває приблизно 23мільярдів куб. м. газу при магістральному тиску 50 атм., хоча, насправді Україна видобуває 68 млрд. куб м. газу, а за словами пана Медведчука до 90 млрд. куб. м.
Виникає питання, чому Українці так дорого платять за енергоносії та комунальні платежі?
Так, для прикладу, в період з 2009 року по 2014 рік громадяни України щорічно для побутових потреб використовували 17 млрд. куб. газу під тиском для побутових газових приладів 1 атм., в перерахунку цієї кількості газу при магістральному тиску 50 атм. (тобто 17 млрд. : 50 атм. = 340 млн. куб. м. газу по ціні 235 грн. за 1000 куб. м. магістрального тиску 50 атм. Отже, громадянам для побутових потреб вся вартість використаного магістрального газу становила 340 млн. куб. м. х 235 грн. (за 1000 куб. м.) = 79900000 грн., а оплачували громадяни за 17 млрд. куб. м. по ціні магістрального газу 235 грн. Х 4 = 940 грн. (за 1000 куб. м.), а за весь використаний газ оплатили 17 млрд. куб. м. х 940=15980000000 (приблизно 16 млрд. грн. щорічно). Якщо 15980000000–79900000=159720100000 тобто щорічно громадяни зайво переплачували 15,97млрд. грн., а весь видобутий газ в Україні коштував 23 млрд. куб. м. х 235 грн. = 5405000000 грн. Якщо 1597201000000 грн.-5450000000=105220100000 мали направлятися у бюджет держави Україна. Невідомо, куди поділись наші 23 млрд. куб. м., видобуто Українського газу і де поділись гроші 10 млрд. 522 млн. грн. Весь газ був оплачений населенням і ще зайво появилися дармові кошти в сумі приблизно 10,5 млрд. грн., а газ в кількості понад 22 млрд. куб. м. магістрального газу залишилось у розпорядженні уряду і НКРЕКП, які розпорядились таким великим народним ресурсом в своїх власних цілях. При цьому виникла була необхідність ці гроші вкрасти, а як? Для цього була задіяна така форма грабежу, як безтоварні рахунки. Є припущення, що одним з них є укладена газова угода 01.01.2009 року Тимошенко і Путін, на 52 млрд. м. куб. газу по ціні 450 дол. США за 1000 куб. м. газу, і яка мала вступити в дію із 01.01.2010 року на 10 років. В той час підприємці України платили по 450 дол. США. за 1000 куб. м. вже з 01.01.2009 р. Якщо порахувати щорічну суму цього газу то вона складає приблизно суму 52000000000 куб. м. х 0,45 дол. США ( за 1куб. м.) =23,4 млрд. дол. США, а в перерахунку дол. на грн. помноживши на 7,9 (грн. за дол. США) = 187,2 млрд. грн. Отже, ця сума більше ніж на половину перекривалася (оплачувалась ) населенням України та проданим нашим українським газом, який уряд продавав також, мабуть, по ціні 450дол. США за 1000 куб. м. А якщо врахувати, що лічильники газові стоять на території Росії то невідомо, скільки його насправді поступає на територію України, враховуючи на сьогодні ще війну із Росією, і чи взагалі він поступає та хто веде контроль із сторони України. Це дає підставу вважати, що весь газ оплатило населення України, а керівники вищих посадових структур, причетні до цієї афери, лише збирають собі мільярди грн.
З 2009 по 2014 роки громадяни України вчасно платили замість 235 грн.: 50:1000 = 0,0047 грн., тобто менш ніж півкопійки за 1м. куб. газу оплачували майже по 1 гривні тобто у 200 разів дорожче його вартості і ніхто не спромігся перерахувати, то чому таким байдужим людям не збільшити ціну ще у 8 разів? От і з 2015 року збільшили ціну вже в 1400 разів дорожче його реальної ціни за 1куб. м. газу. На сьогодні, це становить біля 8 грн. за 1куб. м. (замість півкопійки).
Невідомо також нам скільки газу продається з України в інші країни світу, хто його обліковує, по якій ціні і де осідають гроші за проданий газ та на які рахунки, в кого саме і чи потрапляють дані гроші в бюджет держави.
Після проведених розрахунків ми прийшли до висновку, що якби кошти які витрачаються впродовж 10 років на оплату за газ Росії надходили в державний бюджет то кожному із 10 млн. пенсіонерів щорічно можна було б доплачувати додатково до пенсії по 2000 дол. США. Одночасно необхідно відзначити, якщо б додати ще в бюджет кошти за проданий за границю газ українського видобутку (68 млрд куб.м), та ще транзит російського газу то додатково кожен із 10 млн. пенсіонерів отримав би ще щорічно біля 2000 дол. США, а разом ця сума складала по 4000 дол. США на кожного пенсіонера. От, вам і така на перший погляд невинна газова угода (Тимошенко – Путін)
Із вище приведеного аналізу видно, що газовими корпораціями, НКРЕКП та посадовими структурами Кабінету Міністрів України проведено шахрайські дії та крадіжка у особливо великих розмірах у продовж 27 років із залученням великого кола осіб, які при встановленні тарифів на газ не проводили попередньо науково-економічного обґрунтування ціни газу, зловживали та зловживають своїм становищем і безкарністю, а також довірою народу.
Також не покарано Прем’єр Міністра України Тимошенко Ю.В. за таємно заключну нею кабальну для українського народу газову угоду 01.01.2009 року між урядом України і Росії та її не відмінено до сьогодні так, як це є пряме відмивання мільярдів гривень з кишень українців.
Невідомо на те, скільки газорозподільних станцій та нафтопереробних заводів є на території України та області, в чиїй вони власності, чи сплачують вони податки в державний бюджет держави та скільки грошей поступає від реалізації нафто-мастильних матеріалів так, як ці гроші мали би безпосередньо поступати на ремонт доріг в Україні, а цього не видно.
На підставі викладеного і відповідно до статей Конституції України вимагаємо слідчі органи провести розслідування по видобутку газу в Україні у куб. м. починаючи з 01.01.1992 року року по даний час та продаж його і ціну в інші країни світу, а також, де осідають гроші за проданий газ, на які рахунки, в кого саме і чи потрапляють дані гроші в бюджет держави.
Просимо Вас зобов’язати слідчі органи поліції провести розслідування та при виявленні кримінальних порушень накласти арешт на майно теперішніх і колишніх керівників НКРЕКП, керівників Уряду і нафтогазу України та при цьому зобов’язати Кабінет Міністрів України ліквідувати кримінальну структуру Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг (далі НКРЕКП), яка безпідставно встановлює науково необґрунтовані ціни на всі енергоносії, та при цьому очолює команду по викраданню бюджетних коштів тобто народних, шляхом вивезення їх у офшорні зони;
Також вимагаємо провести розслідування по кримінальних структурах ПАТ Львівгаз і ТОВ Львівгаз збут, які незаконним шляхом викрадають гроші в населення, а майно, яке належить даним приватним структурам націоналізувати, оскільки процес проведення приватизації мав відкритий кримінальний характер.
З офіційних джерел засобів масової інформації нам стало відомо, що Україна займає одне із перших місць у світі по продажу електроенергії за межі держави. В Україні зосереджено 5% усіх атомних електростанцій світу. Це приблизно стільки, як у Великобританії, Канаді чи Швеції, трохи менше, ніж у Російській Федерації. Цих п’ять потужних атомних електростанцій, які працюють – у західній і центральній її частинах відносять: Чорнобильську, Запорізьку, Південноукраїнську Хмельницьку і Рівненську. Найпотужнішою серед них є Запорізька АЕС, на яку припадає близько 20% всього виробництва електроенергії України. АЕС працюють на вітчизняному (51%) і привізному з Російської Федерації діоксиді урану. На атомних станціях України працює 16 і будується 5 реакторів. Як уже зазначалося, на атомні станції припадає 45% загального виробництва електроенергії. Також нам відомо що теплові електростанції переважно споживають донецьке вугілля і частково горючий газ та мазут. Електростанції і теплоцентралі західної частини України (Бурштинська, Добротвірська, Львівська та ін.) в основному споживають львівсько-волинське паливо. Однак, ТЕС є найбільшими забруднювачами довкілля. Наприклад, одна з найпотужніших в Україні Бурштинська станція викидає в атмосферне повітря близько 150 тис. тонн шкідливих речовин щороку. Це значно більше, ніж усі види атмосферного забруднення Києва і Київської області. Це шкідливо впливає на здоров’я населення України, а шкідливий вплив ніхто не компенсує.
Весь експорт електроенергії в країни Європи здійснюється Україною через електромережі «Острова Бурштинської ТЕС», куди входить Добротвірська та Львівська ТЕЦ. Відповідно до даних статистики середня ціна собівартості 1кВт/год. становить 1коп., а відпускна ціна в межах 2,5-3,5коп. Звідки тоді береться ціна для населення за 1кВт/год. від одної грн. до 1грн.68коп., а для підприємців -2грн.68коп.
Також з наданої інформації НАЦІОНАЛЬНОЇ КОМІСІЇ З ЦІННИХ ПАПЕРІВ ТА ФОНДОВОГО РИНКУ нам відомо, що 90 відсотків власності ЛЬВІВОБЛЕНЕРГО є власністю Кіпру. Виникає питання до Львівської облдержадміністрації та обласної ради, хто (персонально ) є власником 90 відсотків Львівобленерго та де, тоді 51відсоток власності держави України та хто надав право продати державну національну власність закордонним приватним особам?
Також напрошується питання, хто несе персональну та юридичну відповідальність за формування ціни на електроенергію в Україні, враховуючи те, що із 2008 року спостерігається наступне зростання цін: так ціни в 2008 по 2010 рік 0,24 коп; 2011 по 2014 рік до 150 кВт 0,23 коп., більше 150 кВт 0,40 коп.; а в 2017 році до 100 кВт. 0,75 коп., а більше 100 кВт.1,40 (без ПДВ), а для підприємців 2 грн. 68 коп. в т.ч. ПДВ.
Ціни на електроенергію в країнах, до яких здійснюється експорт фактично не змінились, — приблизно на рівні 7 євроцентів.
Прибуток експортера складає 100 відсотків. Це астрономічні розміри нетрудових доходів, а в реальності це кошти обкрадених акціонерів, пенсіонерів, стипендії. Їхні надприбутки, а злидні обкраденого народу !!!
Незрозуміло, хто рахував цю рентабельність, адже закупивши 1 кВтг за 2,4 копійки і продати за 7євроцетів (0,30х7=2,10грн.:0,024= 88 разів дорожче).
Такий рівень рентабельності — мрія для будь якої галузі бізнесу в Україні.
Чому ж така ситуація має місце? Невже керівництво НКРЕ та Уряду України не володіє даними щодо цін на електроенергію в країнах, до яких здійснюється експорт? Чи не розуміють рівень рентабельності діяльності постачальника?
Як же ж реалізовується електроенергія кінцевим споживачам?
Користуючись таким вигідним становищем, ДТЕК запровадила політику постійного підвищення цін, яка аж ніяк не позначилася на покращенні роботи системи.
Великий розрив між закупівельною і продажною ціною, як обіцяють гравці ринку забезпечить додаткові надходження до бюджету, дасть можливість розвивати саму галузь, добудувати додаткові енергоблоки, які збільшать виробництво електроенергії.
Виникає питання. А для чого збільшувати виробництво, якщо Україна споживає лише тринадцяту частину виробленої електроенергії, а решта йде для продажу за кордон і лише засмічує наше природнє середовище та зовсім не збагачує народ України, а збагачуються злодії.
З повагою Ольга Михайлівна Яремків,
Голова громадської правозахисної
організації «Народна солідарність»
79039, м. Львів, вул. Бортнянського 34/30 Павло Юркович Лаврів,
Голова Народного контролю України у Львівській області.
08.07.2019 року.
Матеріали викладені з метою проведення аналітики і звіту всіх відповідальних за безпеку України посадових осіб держави, а також з метою ініціювання комітету підготовки українського народу до загальнонаціонального референдуму підтвердження України як республіки, в ході якого нація доведе всьому світу своє існування в умовах конституційного устрою.
Суспільствознавець,
голова правління ГО “Самоврядна громада”
Інна Плотнікова