Волонтерську роботу членів ГО "Самоврядна громада" можна фінансово підтримати через карту Приват банку 4149 6258 0986 9652

РЕФОРИМА ЖКХ – шлях до позбавлення майна. Єднаємось у подвір’ях.

Дата публікації: Листопад 7, 2014

      Про новини реформування ЖКГ повідомляли в попередній статті виселяютьhttp://vyhid-e.org.ua/?p=1658  Реакція у людей різна: ті  хто звик ходити отарою кажуть – слава БОГУ, хто товаришує з розумом,  шукає відповіді, включає свідомість, думає  що буде, який вихід? Спробуємо размо поміркувати і знайти кращий вихід що наблизить нас до змін на краще.

            Розшукували пояснення перших київських урядовців комунальної сфери. (посилання)

   Заступник голови Київської міськдержадміністрації (близький соратник Віктора Пилипишина та недавній керівник шевечнківського району м Києва) Петро Пантелєєв пояснює суть реформування так. Пантелєв «ЖЕКИ залишаться на своїх нинішніх територіях, але повинні будуть займатися оперативним наданням якісних послуг і обслуговуванням заявок мешканців. А юридичні, фінансові питання будуть вирішуватися на рівні районів керуючим підприємством.

        Таким чином, чисельність комунальних контор планується скоротити з 40 до 10. Тобто в кожному районі буде одне головне підприємство. А в жеках скоротять керівний склад і витрати на його утримання, на мобільний зв’язок та оренду приміщень. Це дозволить заощадити в рік близько 10 мільйонів гривень – такі кошти закладені в тарифи по квартплаті, але після реорганізації будуть спрямовуватися не на зарплату керівникам житлових контор, а на ремонт, утеплення будинків, благоустрій дворів …

Петро Пантелєєв вважає, що скорочувати посади керівників жеків та інших управлінців потрібно саме зараз, оскільки кожен місяць губляться кошти, які можна використати на підготовку будинків до зимового періоду.

Подібну реорганізацію два роки тому провели в Шевченківському районі столиці і сформували керуючу дирекцію з утримання житлофонду. Тепер більш широкомасштабні зміни пройдуть в усьому місті. Ще раз нагадаємо: жеки не ліквідують – все сантехніки, електрики, столяри і двірники залишаться на своїх ділянках, і кияни у міру потреби зможуть їх викликати. Зате замість начальників жеків з великими зарплатами (після минулої раніше реорганізації та укрупнення житлові контори стали називатися комунальними підприємствами, наприклад «Печерська брама» в Печерському районі) в місті з’явиться один директор районної керуючої дирекції.

          Все матеріальне і технічне забезпечення жеків, закупівля інвентарю, матеріалів виконуватиметься в централізованому порядку і строго під контролем райдержадміністрацій. Виділення коштів і наймання будівельників для ремонтів будинків також будуть централізованими. Наступного року в Києві мають намір створити службу контролю за роботою сфери житлово-комунального обслуговування з єдиною диспетчерською. Реорганізація торкнеться тільки комунальних жеків. ОСББ, ЖБК та приватні жеки будуть працювати як і раніше.»

       Зрозуміли ви, панове, що виконуючи вимоги часу, замість скорочення адміністративного ресурсу на вул. Челябінській ( місце знаходження керівництва КП “Дирекція з управління та обслуговування житлового фонду” Дніпровського р-ну) недолуге керівництво комунальною сферою Києва винесло рішення про скорочення посадових осіб реальних господарників, які краще знають стан наших будинків, які знайомі з багатьма з нас і не якісно працюють лише тому, що контроль за використанням коштів не знаходиться у громадян.

           З якою метою тоді такі реформи, звісно спитаєте ви.  Для зосередження всієї інформації про мешканців в руках районних державних адміністрацій. (паспортні столи сформували централізовано при РАЙРАДАХ)

     До чого це приведе можете осіб уявити! В  кабінетах 10 так званих залишених ЖЕКІВ вже розташувались обслуговуючі компанії невідомого походження і чекають щоб увійти в наші помешкання через створені уповноваженими особами ОСББ і «якісно» надавати послуги. Досвід надання послуг ми знаємо.

           Якою ціною нам буде надаватись та якість? Щоб розібратись в тому, поспілкувавшись з практиками – юристами правозахисниками житлово – комунальної сфери на рахунку яких тисячі  скарг, судових тяганин по всій Україні. Ми бачимо в методі цього реформування чіткий московський проект монополізації приватним капіталом залишків майна територіальних громад районів столиці, який розпочався ще з часів ліквідації районних рад.

                Юристи цей процес пояснюють так.

          Створення ОСББ З ІНІЦІАТИВИ державних адміністрацій і рад є досить  небезпечним процесом. ( на фото  плакат, що був рощміщений на підїзді будинку м. Харкова там теж аналогічно агітують за ОСББ) IMG_1250Закон України «Про об’єднання співвласників багатоквартирного будинку» допускає можливість добровільного створення в будинку об’єднання співвласників багатоквартирного будинку (ОСББ),  метою якого є належне утримання будинку та прибудинкової території. І це буде мати свій результат при абсолютній довірі до людей, які за цю справу взялись. Приклади успішних ОСББ є. І ми можемо вас з ними познайомити. В разі ініціативи згори,  організованою стрімкою кампанією це веде за собою фактори небезпеки. Довіри після результатів виборів не маємо ні до кого, адже в депутатські крісла сіли в переважній більшості ті, хто приймав участь в знищенні національного багатства.

Тому проаналізуємо важивіші  фактори ризиків щоб зробити  кращий вибір.

       Комунальні послуги за квартирну плату зараз надає ЖКХ №411. При оплаті квартирної плати, яку визначає Кабінет Міністрів на підставі затвердженого (Постанова КМУ №869 від 01.06.2011)  Порядку формування квартирної плати, багато громадян користуються пільгами та субсидіями.  Розмір квартирної плати встановлює міська рада. Громадянську відповідальність за боргами перед постачальниками послуг і податків несе ЖЕК всім своїм майном.  Однак, після організації та реєстрації в будинку Об’єднання співвласників багатоквартирного будинку (ОСББ) все зміниться:

–         Об’єднання (ОСББ) є юридичною особою. Для юридичних осіб передбачені вищі тарифи, ніж для населення, що спричинить істотне збільшення всіх тарифів на всі житлово – комунальні послуги. Керівні органи створеного об’єднання здійснюватимуть утримання будинку та прибудинкової території за завищеними сумами та кожен мешканець будинку повинен буде оплачувати частину цієї суми пропорційно площі займаної квартири. Причому сума оплати за ці послуги не обмежує і не контролюється жодним органом влади, сума оплати віддана на розсуд керівників об’єднання для їх власного збагачення.

–         Керівництво об’єднання зможе віддати спільне майно об’єднання для користування кому завгодно, наприклад, віддати у користування підприємцю сходові прольоти для збору з мешканців плати за прохід. Але і це не межа.

–          Крім цього, громадянську відповідальність за боргами перед постачальниками послуг і податків (земельного податку та відрахувань з заробітної плати) будуть нести всі співвласники всім своїм майном, пропорційно площі займаної квартири. Це означає, що якщо керівництво не оплатить податки або послуги підрядникам, або оплатить їх не вчасно, державна виконавча служба у всіх мешканців опише і продасть телевізори, холодильники, квартири та інше майно.

 Враховуючи все вищевикладене, створення в будинку Об’єднання співвласників багатоквартирного будинку (ОСББ) спричинить:

• Необмежене і неконтрольоване збільшення квартирної плати;

• Збільшення тарифів на всі житлово-комунальні послуги;

• Зловживання при використанні спільних та майна мешканців;

• Примусове вилучення спільного та окремого майна співвласників.

 АКЦЕНТИ – ВИСНОВКИ створення ОСББ наступні:

 1. Не знання законів не звільняє від відповідальності, а законів в Україні занадто багато створені на замовлення олігархів, щоб мати їм змогу поставити нас в глухий кут і позбавити власності взагалі, що і відбувається на прикладі будинку 37 вул. А. Малишка в Києві, забудовник отримав за згодою Київради у власність прибудинкову територію і підкупив верхівку будинкового комітету. Народ усвідомлює наслідки і консолідовується, а чи встигне?

2. Як фізичні, (а не юридичні) особи – громадяни України маючи у своїй власності квартиру,  стовідсотково захищені конституційними і логічними від неї законними нормами.

3. Вступивши в об’єднання співвласників багатоквартирного житлового будинку ваша приватна власність переходить в колективну власність юридичної особи.

4. В екстремальних ситуаціях об’єднання власників залишаться один на один з виниклою проблемою (розмороженої системою будинку, зламаною несучою стіною мешканцем злочинцем і т. д.).

5. Місцева влада так завзято рекомендують мешканцям брати на баланс цих новостворених об’єднань житлові будинки, під повну їх відповідальність тому, що більшість будинків в зношеному стані, часто в аварійному, без поточних і капітальних ремонтів функціонували десятиліттями в порушення всіх норм і житлового законодавства.

6. Закон «Про об’єднання співвласників багатоквартирних житлових будинків» не досконалий, він містить серйозні протиріччя і за них доведеться розплачуватися не тільки своїми коштами, а й своєю власністю, як це було в Києві в 2002р.(  Там в такому ж об’єднанні власників за дріб’язкові борги перед водоканалом заварили двері в кілька квартир чорнобильців (тобто конфіскували) і людей врятувало тільки Постанова Кабінету Міністрів, яке припинило цей  злочин.)

7. Квартири продадуть кредитору не по ринковій ціні, не за ціною БТІ (яка на багато дешевше ринкової), а заберуть за залишковою вартістю, тобто за безцінь.  Ми вже були з вами свідками, як  підприємливі чиновники за безцінь скупили підприємства,  землю,  а тепер залишилося забрати у нас всіх останню власність – квартири,  за нашою ж добровільною згодою і викинути нас на вулицю зробивши нас переселенцями  –  бомбами, відкриваючи кордони на захід. Тобто провівши таку реформу,  влада міста вбиває  двох зайців одразу:

1) знімають з себе відповідальність за загублене ними ж комунальне господарство;

2) отримують можливість за безцінь скупити житловий фонд.

 Знаючі  про ці ризики, ми пішли на   прийом  до начальника ЖРЕО № 411 Вакуленко В.Ф., щоб зрозуміти його бачення на цей процес і почути його пропозиції. Настрій посадовця мінявся. Вся розмова у аудіо записі.

Тепер нам з вами  легше буде  готуватись до зборів, щоб вирішити найважливіші питання якісного  утримання наших будинків.  При цьому ще раз нагадую, що за будь – яких умов, на нашу користь залишається правозахисна дія Закону «Про ОСН» 2001року. ,  значення якого неперевершена в нинішній час.

           Орган самоорганізації населення,(а не ОСББ)  визначений мешканцями на тій чи іншій території, являє собою власника – частину територіальної громади (первинний суб’єкт місцевого самоврядування) з такими ж інструментами, як і територіальна громада – власник.   ОСН ОСББЧерез ОСН  за ст. 143 Конституції України ми є власниками комунальних підприємств у тому чіслі і ЖКГ  публічної власності, які територіальні громади   створюють як власні підприємства , що не було створено практично в Україні з 96 року.  В разі своєчасного їх створення тер громадами, їх звіту перед громадами,  ми б мали можливість мати комунальні послуги по собівартості,  що  розначає  в 5-6 разів дешевше. (Прошу ознайомити з висновками Академії наук щодо надавачів житлових послуг. )

          Крім того, через комунальні підприємства публічної власності (промислові підприємства, організації, установи), які мають створюватись тер громадами  примножуються  національні багатства тер громади,  за рахунок яких забезпечуються зростання добробуту населення.

         Тому у нас масиві і блокують створення ОСН партійні сили і районна адміністрація, щоб ми не створили такі ефективні і підконтрольні громаді  організації по обслуговуванню нашого майна.  В разі якщо ми не доможемось виконання наших прав на реалізацію Закону «Про ОСН» до 1 січня 2015року,    шо б колегіально,  рішенням зборів  приймати рішення по справах  масиву, то нашу долю будуть вирішувати лакеї великого бізнесу.

       Ми витримали тиск і не дали створити ОСН політичним силам і адмін ресурсу.   Як могли, без фінансової підтримки КИЇВРАДИ, без статусу юридичної особи  відстоювали і відстоюємо інтереси всіх киян, хто потребував допомоги.  Залишилось одне: в будинках обрати його надійний фундамент – будинкові комітети і провести конференцію мешканців масиву щоб обрати комітет, затвердити статут громади масиву з ( реєстром  власності та власників )  і лише потім колективним рішенням громади масиву визначатись з ліквідацією ЖЕКІВ або з встановленням йому альтернативи.  А саме зі складу будкомів обирати уповноважених осіб, потенційних гоолів ОСББ і обирати варіанти обслуговуючих кампаній запропонованих нам з зовні.

        Акцентуємо також і останню складність створення ОСББ. Щоб брати на себе розбиті будинки, треба реально знати фінансові можливості громади на їх обслуговування та проведення капітальних ремонтів. Це можливо лише через підрахування вартості всього житлового фонду масиву і можливої компенсації за рахунок прибутку від діяльності  приватних підприємств, які мають наповнювати бюджет району. Для цього вкрай важливо сформувати реєстр власності кожної міні громади з 10 ти адміністративно – територіальних одиниць Києва.

     бережемо Сподіваємось, що ви розумієте своєчасність піднятих проблем і наше бажання захистити не лише приватне житло, але і спільне неподільне майно масиву: парки, сквери, зелені зони,  що стоять на кону у олігархів.

 Тож готуємось до зборів, про які буде додаткова інформація в приміщенні ЖЕКУ № 411  і на дошках обяв.

З повагою до зацікавлених в захисті власності теритріальної громади і національного багатства,

 Інна Плотнікова

Дата публікації: Листопад 7, 2014

5 Responses to РЕФОРИМА ЖКХ – шлях до позбавлення майна. Єднаємось у подвір’ях.

  • Дата публікації: Листопад 7, 2014
    admin says:

    а от в тему і інтервью..Монтян VS Кучеренко: Що робити з ЖКГ?.
    https://www.youtube.com/watch?v=1TlxQu-tdd4#t=49
    КТО СОБСТВЕННИК КОММУНАЛЬНОГО ИМУЩЕСТВА В УКРАИНЕ?

    ТЕРРИТОРИАЛЬНАЯ ОБЩИНА: – это жители, объединенные постоянным проживанием.

    – это субъект права. Довольно часто в действующем законодательстве упоминается об том.

    Субъект права – это лицо, организация или специфические социальные образования (например, государство), которые способны быть носителями субъективных прав и юридических обязанностей.

    Как жители, объединенные постоянным проживанием, могут стать субъектом права? Через создание юридического организма (специфического социального образования) – юридическое лицо публичного права.

    В доказательство того, что законодательство Украины признает то, что территориальные общины должны быть субъектами права юридическими организмами, а не просо набором жителей определенной территории, которые раз в пять лет получают по сумке гречки и голосуют, так как скажет им телевизор) приводим следующие выдержки из законодательства:

    Закон Украины «О местном самоуправлении в Украине»

    Статья 6. Территориальные общины

    1. Первичным субъектом местного самоуправления, основным носителем его функций и полномочий является территориальная община села, поселка, города.

    ГРАЖДАНСКИЙ КОДЕКС УКРАИНЫ

    Статья 356. Право общей долевой собственности

    2. Субъектами права собственности могут быть физические лица, юридические лица, государство, территориальные общины.

    Статья 368. Право общей совместной собственности

    2. Субъектами права общей совместной собственности могут быть физические лица, юридические лица, а также государство, территориальные общины, если другое не установлено законом.

    Статья 374. Субъекты права собственности на землю (земельный участок)

    1. Субъектами права собственности на землю (земельный участок) являются физические лица, юридические лица, государство, территориальные общины.

    И самое главное – согласно ч. 2 ст. 2 ГКУ – участниками гражданских отношений являются: государство Украина, Автономная Республика Крым, территориальные общины, иностранные государства и другие субъекты публичного права.

    Есть, территориальные общины, являются субъектом публичного права и ставятся в один ряд с таким субъектом публичного права как государство.

    Беда, что и органы власти тоже делают вид, что не понимают этого.
    Конституция Украины является не реализованной, невыполненной до сих пор. Ни один из заложенных в ней механизмов по децентрализации властей не воплощен на практике. Основным таким механизмом децентрализации власти – является создание и функционирование территориальных общин как субъектов публичного права, юридических лиц.

    Именно системное понимание норм Конституции, в частности (ст.ст. 5, 8, 13, 14, 140 – 143 Конституции Украины) дает представление об истинном механизме сочетания централизации с децентрализацией власти в ней.

    Конституция Украины со времени ее принятия в 1996 году была признана международным сообществом одной из лучших в Европе и мире. Со времени ее принятия она упорно не выполнялась органами власти, которые на данный момент, не имеют безупречной легитимности, поскольку созданы еще до вступления Конституции Украины в законную силу. После принятия Конституции, никаких фундаментальных
    изменений система украинского права и законодательства не испытывала, а органы власти не подвергались реорганизации или легализации, в соответствии с нормами принятой в 1996 году Конституцией.

    Первое, что должно было быть создано по Конституции – это территориальные общины как субъекты публичного права (юридические лица),
    представители суверена и источника власти, а также владельца богатства украинского народа на определенной территории (ст.ст. 5, 13, 14, 140 – 143 Конституции Украины).

    Поскольку сказанного сделано не было, везде по Украине имеем ситуацию, при которой местные советы созданы не территориальными общинами, а в обход их.

    Согласно Конституции, местные советы должны создаваться территориальными общинами, по Европейской хартии местного самоуправления должны быть юридическими лицами со своими уставами.

    О ПРАВАХ ГРАЖДАН

    Такие права, как право на бесплатное обучение и право на бесплатную медицину, так и остались скорее желанными, чем реальными. И все время депутаты, президенты и другие властные лица нам объясняли, что для этого нужно финансирование, которого нет. А между прочим на то и другое должно работать богатство украинского народа.

    Однако противоправным способом продолжалось хищение богатства украинского народа (ст.ст. 13, 14 Конституции Украины), которое должно было работать именно на социальную сферу, благосостояние граждан.

    Это хищение продолжается и до сих пор, поскольку у владельца – Украинского народа – нет механизма контроля за богатством украинского народа – нет территориальных общин на местах как субъектов права.

    Юридический анализ, проведенный нашими соратниками, позволяет выявить фиктивность и противоправность приватизации богатства украинского народа – общенародной (государственной) собственности, исходя из следующих функций:

    – владельцами общенародной (государственной) собственности – национального богатства, согласно ст. 10 Конституции УССР по состоянию на 1990 год – момент провозглашения Декларации о государственном суверенитете – были 52 миллиона украинцев.

    24.10.1990г. Законом УССР N 404-XII действие ст. 10 Конституции УССР было приостановлено до вступления в силу новой Конституции Украины, то есть до 13.07.1997 года.

    При этом, в. 170 Конституции УССР указывала, что «все законы и иные акты государственных органов Украины выдаются только на основании и в соответствии с настоящей Конституцией.

    То есть, все законы о приватизации с 24.10.1990 по 14.07.1996 год, при отсутствии норм Конституции не совсем безупречны с юридической точки зрения.

    Теперь же, существующее в коридорах органов власти, желание изменить Конституцию Украины аргументируется необходимостью осуществить децентрализацию власти. И при этом органы власти настойчиво скрывают, что для децентрализации власти и передачи полномочий на места необходимо только выполнить действующую Конституцию – начиная с создания территориальных общин (ст.ст. 140-143) и
    придерживаться Европейской Хартии местного самоуправления.

    Прежде чем рассматривать внесение изменений в действующую Конституцию, нужно сначала реализовать (выполнить) ее – а именно создать территориальные общины как юридические лица публичного права, которые будут функционировать в качестве полноправных субъектов права в правоотношениях в государстве. Иначе, действуя в какой-нибудь другой способ, наши «органы власти» нарушат основополагающие права Украинского народа, граждан всех национальностей, поскольку согласно ст 5, 157 Конституции Украины: «Конституция не может быть изменена, если изменения предусматривают отмену или ограничение прав и свобод человека и гражданина (право граждан на прямое народовластие через создание территориальных общин, право граждан на богатство украинского народа, право народа быть носителем суверенитета и единственного источника власти).

    При этом, право определять и изменять конституционный строй в Украине принадлежит исключительно народу и не может быть узурпировано государством, его органами или должностными лицами (ст. 5).

    Обратите внимание на то, что официальный перевод Европейской хартии местного самоуправления некорректный и несколько перевирает суть Хартии.

    О СОВМЕСТНОЙ СОБСТВЕННОСТИ ВСЕХ ГРАЖДАН НА УКРА-ИНСКОЕ БОГАТСТВО

    Согласно ст.ст. 13,14 Конституции Украины (земля, ее недра, атмосферный воздух, водные и другие природные ресурсы

    и т.д.) являются объектами права собственности Украинского народа. С первого предложения преамбулы Конституции «Верховная Рада Украины от имени Украинского народа – граждан Украины всех национальностей» выходит, что украинский народ состоит из граждан Украины. Итак, земля, ее недра, атмосферный воздух, водные и другие природные ресурсы и т.д. является общей собственностью
    всех граждан Украины.

    Согласно данным Госкомстата Украины на 1 февраля 2014 численность населения Украины – 45410071 граждан. То есть, каждый гражданин Украины имеет 1/45410071 часть от всей собственности Украинского народа.

    Сколько оценивается собственность Украинского народа я данных не нашел, однако этот показатель незначительно отличается от стоимости национального богатства, которое оценивается многими специалистами, в частности Институтом экономики и прогнозирования НАН Украины, в 2 трлн., Долларов США. Или 42,62 тыс. дол., На одного гражданина.

    Если кто-то скажет, что это не выделена в натуре доля, то я скажу, что она могла бы в таком случае, работать на экономику страны, вместе с частицами других сограждан, прежде всего в социальной сфере, а именно обеспечивала бы реализацию конституционных норм относительно бесплатного образования, медицины.

    Однако, из приведенного выше видно, что это далеко не так. У народа Украины есть собственность, совладельцами этой собственности являются граждане Украины, и их собственность должна работать в интересах собственников – граждан Украины.

    Так где она? Где моя 1/45410071 часть собственности Украинского народа, часть национального богатства? Почему она не работает на меня? Почему доли других граждан не работают на них?

    Именно чтобы исключить эти и другие аналогичные вопросы власти желают сейчас изменить Конституцию Украины, что бы таким образом скрыть от народа свои преступления.

Дата публікації: Листопад 7, 2014

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *