Суди, посадовці, громадські діячі на захисті Конституції України? Перевіримо?
На Голову Північного апеляційного господарського суду м. Києва Хрипуну О.О. в день чергового бомбардування Києва 10.10.2022р надісланий лист розяснення конституційної платформи правозахисників землі територіальної громади Деснянського району м. Києва, яка так як і інші громади столиці і не наважились за 30 років зібратись і оформити свої права як юридичних осіб публічного права, тому і потрапила під злочини рейдерства землі і одна з перших отримала обстріли з неба ворогів України. Адже відомо крайні хати як горять першими. Тож ми в надії на усвідомлення злочинності бажань самих рейдерів і часту допомогу їм суддів, надаємо шанс посадовцям усвідомити потребу у виконанні державотворчих засад будівництва республіки Україна, чим припинити очищення території України від українців. Через приклад відстоювання прав киян на землю ми надаємо зразок того, як можна обєднати зусилля всіх гілок влади народу на досягнення результату. Лист звернення надіслали на голову Громадської Ради при Деснянській РДА, щоб запросити на судове засідання і виступати одною силою у відстоюванні землі для киян і не надати шансу відомим корупціонерам виконати свої підступні плани. Тож чекаємо на усвідомлення потреби в єдності захисту національних багатств. Інформуємо всіх зацікавлених в суті підходу, викладеному в листі на Північний апеляційний господарський суд Києва.
Заява
Олег Олексійович
На розгляді в Вами керованій установі знаходиться справа за № 910/11761/21 про визнання протиправними та скасування рішень, припинення права постійного користування земельними ділянками, що знаходяться в Деснянському районі м. Києва.
Судді по справі Зубець, Ткаченко Б.О., Алданова.
Позивач ( заявник) :Київська міська рада
Відповідач (боржник) Сільськогосподарське товариство з обмеженою відповідальністю «Нова Україна», відповідач – боржник приватний нотаріус Київського міського нотаріального округу Каравай Надія Володимирівна, орган який подав апеляційну скаргу Благодійна організація «Благодійний фонд Дніпровського району міста Києва» Київський еколого – культурний центр».
Під час бомбардування Києва Росією буде виноситись рішення про земельну ділянку в 375 га., право власності на яку не підтверджене ні жодним правовстановлюючим документом, який би був отриманий та оформлений за вимогами Конституції та Земельного кодексу України. Вже більше 30 років частиною даної землі на підставі того, що її статус є як безхазяйна (документально підтверджено на підставі громадських розслідувань – запитів ГО та відповідей посадовців), більше як 200 чоловік користуються громадяни України. Всі ми діємо публічно на ній на основі самоорганізації, самоврядування, самоконтролю та звітності перед зборами користувачів і киянами за екологічне її використання, керуючись вимогами ст. 5,8,13,14 Конституції України, ст.1,3,5,9 Земельного кодексу України, безпосередньо, тобто користуються своїм публічним правом власності на землю відповідно до зазначених норм права за цільовим призначенням городи та садово дачні ділянки (*)
абз. 2 ст. 14 Конституції України (Право власності на землю гарантується. Це право набувається і реалізується громадянами, юридичними особами та державою виключно відповідно до закону.;
п. 2 ст. 78 Земельного Кодексу (Право власності на землю набувається та реалізується на підставі Конституції України, цього Кодексу, а також інших законів, що видаються відповідно до них.);
пп. б) ч. 1 ст. 81 Земельного Кодексу (Громадяни України набувають право власності на земельні ділянки на підставі безоплатної передачі із земель державної і комунальної власності);
ч. 1 ст. 121 Земельного Кодексу України (Громадяни України мають право на безоплатну передачу їм земельних ділянок із земель державної або комунальної власності в таких розмірах:
г) для будівництва і обслуговування жилого будинку, господарських будівель і споруд (присадибна ділянка в містах – не більше 0,10 гектара;
ґ) для індивідуального дачного будівництва – не більше 0,10 гектара;
д) для будівництва індивідуальних гаражів – не більше 0,01 гектара.);
МИ обробляємо ділянки розташовані за адресою вул. Пухівська у Деснянському районі м. Києва ( зупинка громадського транспорту «Городи») за нумерацією на геокадастровій карті за № КОАТУУ:8000000000, Зона:62, Квартал: 212 : 0008. Ми там навели лад, зупинили звалювання побутового сміття, самостійно трасуємо дороги, укріплюючи їх чистими відходами битої цегли, сортуючи інше сміття до вивозу, прибрали і прибираємо багатолітні завали будівельного сміття, відновлюємо екологію на узбережжі озера Алмазне. Всі громадяни, що взяли відповідальність за збереження даної землі від рейдерських забудов, інвестуючи не малі кошти, враховуючи мізерну плату і переважно пенсійні внески в їх благоустрій щоб вижити, персонально звернулись до Деснянського районного управління національної поліції у м. Києві із заявою (кол – 1837 від 09.06.2016р. та інші, у відповідності до появи нових користувачів – громадян України,) про знахідку безхазяйної – земельної ділянки з метою публічно і прозоро виявити її власника. Конституційного власника нам так і не зазначили. Одночасно користувачі землі за адресою вул. Пухівська,4 звернулись до КМР (08/КО 7172 від 09.06.2016р)( 08/3474 від 29.022016р.), КМДА( вх. 6176 від 01.03.2016 ГО «Самоврядна громада»), ВРУ, Президента України (08.09.2016 № 22/044438-26П) із повідомленням про не встановлення – відсутність конституційного ладу в Україні в т.ч. не реалізованими її громадянами ст. 13,14 Конституції України. На противагу, маючи офіційні відповіді геокадастру про відсутність С/Г землі на даній ділянці від 01.10.2019 р. № ПІ-235/0/43-19 за підписом начальника Емілії Яроцької, яка ствердила, що копії рішень КМР щодо визначення цивільного призначення земельних ділянок, як сільськогосподарських та копії договорів оренди, купівлі- продажу, рішень про право власності у Головному управлінні Держгеокадастру у м. Києві відсутні». На гекадастрі в інтернетмережі ми бачимо іншу дивину інформацію – цільове призначення землі як сільськогосподарська. https://kadastr.live/parcel/8000000000:62:212:0008.
Це є цілковитим доказом неузгодженості діяльності посадовців, господарювання в Україні і в тому числі в Києві. Левова частина землі болота, прибрежна смуга найбільшого озера Києва Алмазне потребують захисту і ми, дачники, її дбайливо доглядаємо. Аналогічно і за ділянкою, про яку теж надали офіційні запити і маємо такі ж відповіді посадовців, що вона не є сількогосподарською землею, а на карті вони, розташовані поруч промислової зони ТЕЦ 6 як землі сільськогосподарського призначення (??) https://kadastr.live/parcel/8000000000:62:211:0127
Враховуючи політичну неспроможність державних органів законодавчої, виконавчої і судової влади з причини незацікавленості депутатів України в забезпеченні конституційних прав її громадян щодо оформлення ВИКЛЮЧНОГО права народу України на володіння, користування і розпорядження національним багатством України ( доказом чого є відповіді ВРУ, а саме Голови комітету Верховної ради України з питань правової політики та правосуддя Р.П. Князевчич від 21.06.19 за №04-29/18-1094 та Голови комітету з питань державного будівництва, регіональної політики та місцевого самоврядування С. Власенка від 08.07.2019р за № 04-1416-1301, а за час каденції влади партії «Слуги народу» теж нічого не змінюється в бік покращення поки що. Настав час безпосередньої влади, оскільки органи з викликами не справляються);
розуміючи безальтернативність вимоги свідомих громадян України неухильного дотримання посадовцями Конституції України, особливо під час війни, яка привела до втрати засобів існування мільйонної кількості українців, від імені користувачів землі на вул. Пухівська повідомляю наступну ПОЗИЦІЮ як громадян України – власників національного багатства і національної держави – унітарної республіки Україна, що вимагає публічного оприлюднення як прецедент вирішення права громадянина України на землю, що не було реалізоване з 1996 року.
А саме:
1. будь-які дії «органів державного управління» пов’язані з оформленням земельної ділянки за адресою КОАТУУ:8000000000, Зона:62, Квартал: 212:0008 не у відповідності до Конституції України, а саме оформлення даної ділянки в діючому «державному земельному кадастрі» за ТИМЧАСОВИМ ПОРЯДКОМ (від 2011р.) присвоєння кадастрового номера земельній ділянці, без реєстрації її в реєстрі – земельному кадастрі територіальної громади Деснянського району м. Києва та Поземельній книзі Деснянського району м. Києва (, як того вимагала Постанова Кабінету Міністрів України від 9 вересня 2009 р. N 1021 про затвердження Порядку ведення Поземельної книги, передбаченій ст. 202 ЗК України), будемо вважати діями, які у майбутньому обов’язково знайдуть правову оцінку, що поведе за собою адміністративну, а чи то кримінальну відповідальність – національний трибунал за розкрадання всіх видів національного багатства українського народу внутрішніми ворогами – колаборантами під час повномасштабної війни 2022року, списки яких ведуть не лише СБУ та Бюро по розслідуванню корупційних справ, а і волонтери, правозахисники і пересічні громадяни, що страждають від свавілля чиновників ;
2. ми разом і кожний окремо будемо продовжувати обробляти зазначені в персональних повідомленнях кожним конституційним користувачем ділянки, інвестуватимемо всі можливі ресурси в їх благоустрій та спільну територію, оберігати від вандалів, рейдерів, захищати усіма законними методами права громадянина і користувача на даній території;
3. нагадуємо вам про те, що за Конституцією України земля не є товаром і будь які зміни щодо даного положення будемо вважати злочинним порушенням норм Конституції України. ( Дане категоричне твердження доводимо наступним чином. Наміри сформувати ринок землі в Україні є злочином, оскільки воно відбувається за прискореними програмами під час військових дій за відсутності українців за місцем проживання у відсутність територіальних громад – юридичних осіб публічного права, без реєстрів територіальних громад і їх публічної власності, без конституційно прийнятої державної символіки за ст. 20 Конституції України, що порушує конституційні засади державності України. Всі дії органів державної влади відбуваються в умовах нелегітимного затвердження державної символіки, а саме: замість Закону прийнятого Верховною Радою, що вимагає Конституція України, була прийнята Постанова Верховної Ради від 19.02.1992 № 2137-XII «Про Державний герб України», за яким замість гідного української національної держави республіки з відображенням славетної боротьби українсько народу за незалежність – Великого Державного Герба України за 20 ст. Конституції України був введений малий герб України як державний http://search.ligazakon.ua/l_doc2.nsf/link1/T213700.html .
Наші конституційно центричні юристи і правники ГО «Правовий простір», ГО «Самоврядна громада», ГО «Багнет нації», ГО «Громадянське суспільство», Голови територіальних громад, оформлених зборами громадян адміністративно територіальних одиниць, а не радами ( діяльність яких була заблокована військовими подіями і тиском корупціонерів – колаборантів), в ході проведення публічних запитів про діяльність органів державної влади виявили, що в період з 19.02.1992 року і до 17.04.1992 року діяв герб УРСР, а паралельно І. С. Плющ і Л. М. Кравчук використовували підробний герб за постановою від 19.02.1992№2137-XII. Такою неправомірно встановленою «державною печаткою» з підробним гербом за період від 19.02. і до 17.04.1992 року були завірені багато законів України, в тому числі і ЗАКОН У К Р А Ї Н И «Про внесення змін і доповнень до Земельного кодексу Української РСР», в якому ст. 3 говорить про «Форми власності на землю. Розпорядження землею.» А саме: «Власність на землю в Україні має такі форми: державну, колективну, приватну. Усі форми власності є рівноправними.
Розпоряджаються землею Ради народних депутатів, які в межах своєї компетенції передають землі у власність або надають у користування та вилучають їх.
Повноваження щодо передачі, надання та вилучення земельних ділянок місцеві Ради народних депутатів можуть передавати відповідно органам державної виконавчої влади або виконавчим органам місцевого самоврядування.» Які нажаль так і не створені за Конституцією України.
Акцентуємо, що на національних зборах – референдумі 01.12.1991 року, в ході якого був погоджений Акт проголошення незалежності України, народом України ми не визначали ніякої приватної власності на землю. Народ щиро вірив у примноження національного багатства (!!!) під керівництвом відповідальних перед народом рад, довірили їм свою долю, але вони зрадили довіру і довели Україну до війни. Саме тому ми, громадяни України – єдині виключні власники національного багатства – аналізуючи суспільно політичну ситуацію, причини війни 2014 року і сьогоднішніх подій військового стану, під час якого відбувається відверте розкрадання всього народного багатства під компанією приватизації, безпосередньо визначаємо систему господарювання на підставі Декларації України про державний суверенітет, акцентуючи увагу на її 6 му розділу https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/55-12
(Просимо Вас як керівника судової установи ще раз уважно ознайомитись з її змістом) і Конституції України ( вимоги якої, ми сподіваємось, добре знаєте). Виявилось що попередні «представники Українського народу» проігнорували наказ свідомих громадян – патріотів як то http://vyhid-e.org.ua/?p=4836 , http://vyhid-e.org.ua/?p=4960 Тому допоки не будуть виконані вимоги прийняти Закон «Про державні символи України», ми не маємо ні права, ні обов’язку звітуватись перед гастролерами у «органах державної влади», походження яких більшість не знає з причини капіталізації ЗМІ, які не інформують народ про розслідування реальних причин кризи, війни і не пропонують конституційні шляхи їх подолання. Одночасно до з’ясування народом – переможцем всіх державотворчих акцентів визнавати рішення судів ми не маємо права;
4. ми, користувачі землі по вул. Пухівська акцентуємо на тому, що така дія як «нормативно грошова оцінка земель міста Києва» має ознаки складу злочину, яка тимчасово не отримала відповідну кваліфікацію з боку правоохоронних органів лише з причини відсутності відповідальності їх перед громадянами м. Києва, відсутності розпорядчих актів про їх створення в територіальних громадах адміністративно – територіальних одиниць, в тому числі і Києва, що конче потрібно системно провести на рівні всієї держави Україна, чим відновити їх конституційну відповідальність перед власниками держави Україна. ( Аналітику питання провели і виклали в посиланні для народу України http://vyhid-e.org.ua/?p=4082 );
5. незважаючи на систематичне порушення прав громадян органами влади всіх рівнів, норм прямої дії викладених в Конституції України, обкрадання публічної власності українського народу – національного багатства у т.ч. її головного елемента – землі народу з боку чиновників усіх рівнів та представників великого бізнесу, що хаотично, безпідставно і неконтрольовано зайняли земельні ділянки на вул. Пухівська з метою підприємницької діяльності, що в більшості своїй завдає колосальної шкоди екології, ( як то рейдерство піску, організацію звалища сміття поруч водойми, злиття хімічних відходів та ін.), з метою припинення суспільної кризи довіри один до одного, колективних сварок, насильства та з метою побудови правової, демократичної, соціальної Держави Україна – республіки після перемоги над ворогом ми зобов’язані через діалог з чиновниками усіх рівнів унормувати всі сфери життя громадян України з метою забезпечення постійного зростання добробуту і здоров’я за нормами Українського державотворчого законодавства. Судова гілка влади займає важливу роль в тому діалозі пошуку справедливих рішень.
Акцентуємо, що дані землі ми знайшли як безхазяйні і маємо на меті повернути їх у власність територіальної громади Деснянського району з тим, щоб право на землю реалізували за Конституцією України ті, хто це право не виконав, а має і бажання і можливості використовувати його за призначенням як для себе так і для народу України, втратив житло з причини не лише агресії Росії, а і втративши його з причини відчуження за сформовані великим капталом борги. Такі дії можливі лише за умовах відсутності справедливого розподілу національних багатств України, антинародної політики уряду всіх років незалежності, коли народ був викреслений з права виконання вимог місцевого самоврядування. Безліч людей постраждало від непосильних кредиторських зобов’язань і корупційних схем мають шукати заробіток на життя на чужині. ТОМУ!!!
Даний проект захисту київської землі в 375 га, за який взялась ГО «Самоврядна громада» є пілотним конституційним проектом вирішення земельного питання в Україні. Люди що взяли відповідальність використовувати землю за призначенням садово – дачні ділянки знаходяться в ЗСУ та в загонах територіальної оборони, є тимчасово переміщені, що вщент втратили своє житло, є волонтери по забезпеченню деокупованих територій і потреб фронту. Багатодітні змушені рятувати дітей подалі від України, оскілки вона закидається бомбами. Суд за таких умов зобов’язаний припинити розгляд справ щодо «приватизації» землі України. Війна закінчиться, отримаємо перемогу і виконаємо правозахисний проект для всієї України, якому Ви маєте шанс стати підтримкою в правосудному, виключно конституційному рішенні. Маємо надію.
Даний лист надісланий з метою ознайомлення з значенням судової справи для киян і значенням наслідків у випадку неправомірного замовного судового рішення на користь рейдерів землі київської громади, про яких повна інформація надавалась у відомих засобах ЗМІ і оцінка роботи суду як помічників рейдерів.
Робота суду має бути реабілітована. Потерпілим народ України бути не може в подібних справах., особливо під час війни. Соціальну напругу, що стоїть на межі бунту маємо зупинити здоровим і правовим глуздом. Розраховуємо на усвідомлення всіх приведених фактів розслідування фахових громадських діячів – просвітителів і пошук способів відтермінування вирішення всіх справ пов’язаних з землею після перемоги у визвольній війні над Російською навалою.
Підпис, печатка
Голови правління ГО “Самврядна громада”
P.S. Засідання суду відбуватиметься 11.10. в 10.00 за адресою Шолуденка ,1А., І незважаючи на всі військові обставини в Україні ми будемо пильнувати за ходом процесу і зважувати на докази всіх сторін, що відстоюють правоту.
Правда на боці Основного Закону України має перемогти.