Волонтерську роботу членів ГО "Самоврядна громада" можна фінансово підтримати через карту Приват банку 4149 6258 0986 9652

«Київенерго» всіх рахунками дістало, на зборах вирішили сплачувати мало!

Дата публікації: Січень 28, 2017

          Провівши консультації з відомими вам правозахисниками, економістами, юристами і практиками ЖКГ, самоорганізовані в будинкові комітети кияни прийшли до висновку скористатись наробітками першопроходьців правового самозахисту від свавілля комунальників і включитись в роботу по контролю за надавачами послуг за місцем проживання, залучити своїх сусідів, що на кухнях скаржаться на своє убоге життя.
Правова платформа підходу детально викладена у листі будинкового комітету, який для відправки адресату прийняв її за основу. Вона може бути використана і окремими самостійними громадянами, щоб цивілізовано і без наслідків відстояти свої права власників. Однак важливо в цьому напрямку оволодіти всіма документами , які згадуються в додатках до статті щоб бути впевненим, що справа до суду не дійте, а якщо і дійде по беспределу, то бути здатним вийти на суді переможцем. І в цих умовах ми маємо беззаперечний механізм успіху.
Тож вивчайте і приймайте зважене рішення. В разі того, якщо послуги збільшені в десяти, а то і сотні разів вас не лякають і вам не шкода утримувати  в переважній іноземні компанії, то сплачуйте. А  якщо маєте повагу до себе і до України, яка потребує  господаря, то станьте ним і  будьте ГРОМАДЯНИНОМ.  ( Для роздруківки даної статті і подачі даного матеріала посадовцям  –Керівництву Київенерго прав)

Генеральному директору
Апарату управління
ПАТ «КИЇВЕНЕРГО»
Фоменко О. В.
Меру м. Києва В.Клічко

Голови ОСН – будинковий комітет
____________________________
(представницький орган власників житлово майнового комплексу ( створений зборами громадян, зареєстрованих за адресою ____________________________ , легалізований шляхом повідомлення в Київську міську раду вх № ___________________від __________)
ПІБ_________________________
Конт. тел _____________________

Повідомлення – заява

« Про економіко – правовий стан ПАТ «Київенерго»
та рішення про сплату за електроенергію та теплопостачання
з грудня 2017 року по тарифам за 2012рік.»

          З огляду на ситуацію, пов’язану з «космічними» нарахуваннями за послуги в платіжка, в яких на думку працівників ПАТ «Київенерго» «відображені точні обсяги споживання, коректні нарахування та реквізити особового рахунку», 26.12.2017р. складом членів будинкового комітету було проведено розширене засідання з приводу обговорення тексту повідомлення – заяви « Про економіко – правовий стан ПАТ «Київенерго» та рішення про сплату за електроенергію та теплопостачання з січня 2017 року по тарифам за 2012рік.» Збори проводились під відео фіксацію для публікації матеріалів в статті __________________
з метою оприлюднення наукового підходу до оцінки ресурсів і прикладу конституційної самоорганізації громадян України – власників держави.
На засіданні був доведений до відому всіх присутніх графік наступного підвищення цін для населення на комун послуги ,що був наданий на (дивина сторінку видалили) ЗМІ не замислюючись над причинами та наслідками лише констатують факт, чим допомагають монополістам, обікравши націю. Конституційного власника – народ України і Бога підмінили структурою НКРЄ КП , зареєстрованою по розслідуванням правозахисників не в нашій державі ( www.epravda.com.ua),  ігнорують думку українкського народу  і чітко блокують аналітику питання для громадськості. Нові тарифи на гарячу воду та опалення. ( Для довідки : рішення НКРЕКУ №220 від 22.06.15 р.визнно незаконним і нечинним з моменту його прийняття окружним адмінсудом м.Київа№826/6875/15 від 8.09.15 р. за позовом В.Блащука суддею О .Кротюк .)

         З достовірних джерел ми дізнались що на сьогоднішній день власниками пакетів акцій 10% і більше є ПАТ «Київенерго» складається за – DTEK Holdings Limited (Кіпр) – 40,0611%, DTEK ENERGY B.V. (Нідерланди) – 29,0928%, ТОВ «ДТЕК ЕНЕРГО» (Україна)– 18,3035% акцій, держава в особі ФДМУ – 25% акцій. Матеріали прес-брифінгу «Київенерго», який був присвячений поясненням нарахувань за централізоване опалення за грудень розкрив нам повну картину біди.

     Маємо у відповідь офіційно вам завити наступне. Ті пояснення, які надавали в своїх виступах Ваші представники, (Комерційний директор «Київенерго» Євген Бушма та директор з правового забезпечення Ольга Ієвлєва ) і намагались донести причини «аномально великих сум у рахунках киян за опалення», є поверховими, не несуть за собою експертної аналітики в галузі теплоенерго, а це значить, що ви не усвідомлюєте для суспільства і держави наслідки подібних необґрунтованих рішень в енергетичному секторі м. Києва.

На брифінгу ваші представники Київенерго
назвали абсолютно другорядні причини підвищення
тарифів за опалення:
– « системні вади законодавства;
– відсутність 100%-ного індивідуального комерційного обліку та солідарної системи оплати по факту спожитого тепла;
– нова календарна методика розрахунку, яку постачальники намагалися «підігнати» по строкам до бюджетної системи нарахування субсидій;
– огріхи самих споживачів, постачальників та їх партнерів – обслуговуючих компаній ЖКХ;
– перевищення календарного місяця в оплаті, пов’язане з нібито механізмом нарахування субсидій ( близько 30%) , які нараховуються за весь календарний місяць;
– зняття показань будинкових лічильників (а таких 90% в Києві – Авт.), яке здійснює ПАТ «Київенерго» для нарахувань за опалення в 2 останніх дня місяця, а не з 19-го до 26-го числа, як раніше;
– несвоєчасна передача сусідами даних квартирних лічильників у будинку ( як пояснив Євген Бушма, за діючими правилами розрахунок проводиться шляхом віднімання від місячних показників будинкового теплолічильника – сумарних показань усіх наявних квартирних приладів обліку. Різниця розподіляється на квартири без лічильників пропорційно опалювальній площі»)
Ми розуміємо, що організація даного брифінгу без громадськості і без висвітлення її у широких колах ЗМІ є доказом того, що ви розумієте реальний стан проблем, передумови кризи, в якій опинилась тепло комун енерго, однак не наважуєтесь їх донести до споживачів і разом зі споживачами – громадянами України розпочати відновлення даної галузі у відповідності до Конституції України, реалій соціального і фінансового стану громадян України, а не у відповідності до замовлень будь – якої іноземної держави. Ми явно бачимо, що ви намагаєтесь приховати грабунок через методику нарахувань платежів за тепло, яку ми дізнались з матеріалів брифінгу. Це є найболючіше і найцікавіше питання для населення України.

Питання нарахування плати за ЦО 31 Січня 2017

Питання нарахування плати за ЦО 19 Березня 2015

https://www.facebook.com

https://www.facebook.com/t.melihova/posts/810331702431688

Як зазначив Євген Бушма, «вартість централізованого опалення залежить і від зовнішньої температури повітря, і технічних характеристик будинку». Він в цьому питанні посилається на постанову КМУ №1037 від 19 грудня 2015 року за якою уряд запровадив новий розрахунок вартості послуги з централізованого опалення. “Формула складна, сказав він. Вона залежить від температури повітря на вулиці та кількості днів, коли подавалося опалення. З цих даних розраховується температурний коефіцієнт. Він множиться на опалювальну площу, встановлений тариф і таким чином отримуємо суму до сплати.» В результаті таких розрахунків «середньозважену» (!!) вартість опалення в грудні для жителів багатоповерхових будинків без лічильників тепла підрахували в 31,27 грн / м². (!!!) Це середня ціна одного квадратного метра опалення в будинках столиці з лічильниками, на основі яких визначено вартість опалення для будинків не оснащених приладами обліку.»

      Ми заявляємо, що дані пояснення розрахунків є незрозумілими навіть для людей з спеціальною освітою, голів ОСББ. Вони не в змозі пояснити своїм мешканцям звідки і як розраховується температурний коефіцієнт і не можуть надати питання чому до цього часу так і не вдалось економічно обґрунтувати встановлений тариф за опалення, газ та електроенергію в тому числі. Акцентуємо вам на тому, що ринкове формування тарифів кияни ніколи не замовляли. Ви, ігноруючи позицією конституційного власника в декілька десятків разів завищили ціну за опалення. Вона не відповідає фінансовим можливостям громадян України особливо починаючи з 2012року. Дана схема на сайті не допомагає розумінню.
«Тариф, який ви запропонували для населення в 31,27 грн / м². не є науково обґрунтованим з точки зору права, бухгалтерського обліку і економічних розрахунків.» – дає оцінку даній ситуації відомий економіст О. М. Яремків, автор Історико економічного- правового аналізу перехідного періоду в Україні (1991-2000року) «Обкрадена Україна». (З новими доповненнями аналітики є в паперовому варіанті.) Тому ми вимагаємо на всіх доступних вам інформаційних та новинних ресурсах підняти тему обговорення наукового ціноутворення енергоресурсів. Потрібно розпочати процес вивчення таких питань, як калькуляція (визначення ціни одиниці продукції) тепла та електроенергії. Радимо не вважати суспільство темним в даних питаннях, не винаходити «велосипед»- нові поняття, а публічно визначити ціну, використовуючи алгоритм, що безперебійно працював на користь держави і народу на початку років незалежності України і був відхилений невідомо з яких причин.
З метою визначення вартості одиниці тепла ( з рекомендацій економістів )
потрібно виконати калькуляцію, тобто збір затрат на певному пункті,
що виготовляє тепло, а саме:
1. заробітну плату всіх працівників, які задіяні в виробництві тепла (перевірити співвідношення мінімальної і максимальної заробітної плати працівників обслуговуючого персоналу і керівного складу ПАТ «Київенерго», довести це співвідношення до розумних меж);
2. зібрати затрати обслуговування тепломережі;
3. підрахувати затрати на електроенергію;
4. отримати від управління статистики середній рівень рентабельності, з тим, щоб з’ясувати правомірність націнки її у відпускній ціні, яку встановлюють виробники – ( по 2 копійки за КВт), коли собівартість її складає – 1 копійка.(по інформації науковців даної сфери )
5. включити вартість і кількість води, яку використовують при виробництві тепла;
6. включити вартість газу ( собівартість якої є менше 1 копійки за куб ).
7. з’ясувати і оприлюднити для населення всі інші затрати, які ми не врахували і не включати в затрати власні потреби розкоші.
Щоб остаточно визначити вартість одиниці тепла, говорить О. М Яремків, маємо виконати наступні дії: всі зібрані затрати плюс середній рівень рентабельності поділити на площу, яку обігрівають (подають тепло). Визначаємо вартість одного метра площі обігріву, а потім індивідуально кожному власнику квартири множимо на його житлову площу квартири і визначаємо кожному жителю суму його оплати за надане тепло квартири. Це і буде справедлива, економічно обґрунтована і тому доступна ціна опалення споживачу.

Що до впливу температурного режиму то вартість оплати буде залежати від кількості використаних ресурсів. Винаходи нових понять таких як гігакалорії, і інші показники є надуманими з метою заплутати населення і зробити реальну вартість і прибутки державного підприємства непідконтрольними споживачам – власникам.
Нагадуємо вам, як монополістам теплопостачання в Києві, наступну вимогу. Щоб доводити сплату її до споживача, зареєструвавши її показники в Мінюсті, потрібно погодити її з Міністерством статистики, з міністерством економіки, антимонопольним комітетом, вказати ПІБ посадових осіб, які формують ціну і несуть юридичну відповідальність за правильність і законність її формування. Ми цими даними так і не володіємо.
Якщо будуть виконані всі ці умови формування і вона буде відповідати собівартості затрат, то не буде проблем з цінами на опалення, оскільки вона буде доступною для громадян України. Тому ви маєте негайно оприлюднити всі реальні затрати виробництва тепла для споживачів, а не маніпулювати невідомими нікому поняттями .
З повідомлення керівника апарату КМДА Володимира Бондаренко у ЗМІ  ми дізнались, що в кінці грудня 2017 року закінчує дію угода з компанією “Київенерго».

З метою контролю над державним підприємством, яке не в конституційний спосіб привласнило собі ПАТ «Київенерго» і до кінця грудня 2017 року має бути повернуто в публічну власність територіальної громади м. Києва ( природні ресурси мають належати і управлятись власним народом.), ми розпочали досліджувати існуючий стан речей не лише в підприємстві, але і правової сфери діяльності держави. Дізнались про відсутність конституційного устрою в Україні, що і виявилось причиною кризи в енергетичному секторі – відсутність енергетичного балансу держави. Саме тому українці і переплачують мільярди гривень за всі види неспожитих енергоносіїв та комунальних послуг. В цих умовах ні українська влада, ні Міжнародний валютний фонд, що фінансує безодню неконтрольованих народом проектів, через які відбувається викачка ресурсів України, не помічають як колосальні фінанси зникають в «чорних дірах» житлово-комунального господарства (ЖКГ). Без виявлення цих коридорів не вдасться нам навести лад в системі і зупинити підвищення тарифів для населення.
Щоб нормалізувати ситуацію, потрібно негайно узаконити права конституційного власника на природні ресурси. ( просимо юристів довести до відому персоналу підприємтсва зміст додатку № 1 Вимога громадян до посадовців ).
Оскільки ви, як і Уряд, самі не можете прийняти вольове політичне рішення щодо обліку та націоналізації енергетичних та природніх ресурсів, ми змушені на правах норми прямої дії конституційного власника – первинного суб’єкта – територіальної громади, ініціювати його в Києві і мотивувати вас до даного процесу. Адже в противному випадку ви разом і кожний окремо з посадових осіб підприємства персонально, цілеспрямовано знищуєте Україну як незалежну самостійну державу – республіку, підриваєте фундамент національної безпеки.
Оскільки без статусу територіальної громади – власника, юридичної особи публічного права, ми не можемо самі встановити ціни на комунальні послуги, з метою захисту конституційних прав власників, економічних інтересів України та відповідно до

ст. 21 Загальної декларації прав людини ( воля народу повинна бути основою влади уряду);
ст. 5 Конституції України ( Україна є республікою. Носієм суверенітету й єдиним джерелом влади в Україні є народ. Народ здійснює владу безпосередньо і через органи державної влади та органи місцевого самоврядування. Ніхто не може узурпувати державну владу.)
ст. 38 Конституції України Стаття (Громадяни мають право брати участь в управлінні державними справами,…

ст. 38 Конституції України  (Громадяни мають право брати участь в управлінні державними справами,…)
ст 68 Конституції України (Кожен зобов’язаний неухильно додержуватися Конституції України та законів України, не посягати на права і свободи, честь і гідність інших людей.)
реалізуємо норми прямої дії

1. до моменту публічного оприлюднення, роз’яснення населенню всіх розрахунків економічно обґрунтованих тарифів з урахуванням вище наданих рекомендацій ( персонального погодження їх з керівниками названих вище міністерств та відомств), спроможності сплачувати їх середньостатистичному українцю, сплату за електро теплопостачання з січня 2017 р. проводимо по тарифам 2012року (рік найбільш реальної і доступної для населення ціни  Дані за цей рік бажано знайти в кожномубудинку самостійно і сплачувати відповідно них.) ;
2. надаємо запити про публічну інформацію ( додаток 1, 2, 3, Запит 1 Київенерго про власність на мережі, Запит 2 по методику нарахувань, Запит 3 ФДМ про передачу майна) чим розпочинаємо громадські розслідування щодо стану справ власності ПАТ «КИЇВЕНЕРГО»

Відповіді оприлюднюємо.


3. Збираємо підписи в петицію редагувавши формуліровку «Повернення повного майнового і технологічного комплексу “Київенерго” у власність ГРОМАДИ міста Києва » ( Залучаємось до петиції з вимогою правки. Розділяти поняття місто та громада є політтехнологічним інструментом впливу капіталу. Тому експертною робочою групою фахівців правового захисту вимагаємо повернення комунальних підприємств в публічну власність територіальних громад районів м. Києва. Лише це встановить громадівський контроль над природними ресурсами, державними і комунальними підприємствами. )
4. запрошуємо свідомих і патріотично налаштованих представників ПАТ «Київенерго» в склад робочої групи (оргкомітет по встановленню конституційного устрою в Україні ( громадяни України, члени ГО «Правовий простір», ГО «Народна солідарність», ГО «Самоврядна громада», ГО « Громадянське суспільство» та ін…) по урегулюванню стану справ в енергетичному секторі м. Києва

         Сподіваємось на розуміння піднятих проблем і співучасть в процесі реформування енергетичної сфери та тарифної політики в Україні.

Члени будинкового комітету

P.S. Оскільки пишемо для широкого кола читачів і переймаємось доступністю викладання для всх  верств населення, пропонуємо для роздруківки і спрощенного читання настпуний варіант статті.  Спрощений текст статті.

Дата публікації: Січень 28, 2017

4 Responses to «Київенерго» всіх рахунками дістало, на зборах вирішили сплачувати мало!

Дата публікації: Січень 28, 2017

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *