Шукаємо реальних власників «приватизованих» квартир

          расписіваемся Моніторимо ситуацію навколо злободенної теми «1липня в комунальній сфері». Повідомляємо вам  новини від тих, хто викрав наші права на представницьку владу, узурпував нашу волю і диктує нам поняття комерційного життя,  видаючи їх за закони.  Два різних акценти у ЗМІ вашій увазі, щоб зрозуміли що нам приготовано замість відтермінування створенняОСББ.

http://ukr.segodnya.ua/economics/gkh/rada-prinyala-vazhnyy-zakon-po-kommunalnoy-reforme-s-osmd-724572.html

http://ua.censor.net.ua/news/393257/rada_prodovjyla_robotu_jekiv

        Колисковою піснею для народу такі рішення не назвеш. Самі провокують  напруження в суспільстві. Ми ж робимо акценти і висновки.

         Маєм визнати що при відсутності доступу у ЗМІ команда встановлення конституційного устрою в Україні не за дарма працювала всі ці роки і має  результат: не вдалось їм нас сонними,  без перешкод  позбавити житла, закріпивши підписами вже здійснену раніше за заразком передачу передача будинків 001 наших будинків від конституційних власників – громадян України в руки великого капіталу,  що найняв агентів, назвавши їх «ініціативними групами по створенню ОСББ».

Депутати в рішеннях проти власності громадян одностайні:  «ОСББ ніхто не відмінив!!», «При створенні ОСББ голосувати площами !!!», «Бути комунальним підприємсвам чи ні вирішувати чомусь не громадянам !!!» 

Хто з вбьорців давав такі  накази так званим «обранцям» ?   Звісно що ніхто. Тому   свідомих громадян ми мотивуємо до розповсюдження нашої інформації і висновків зроблених в ході  практики правового захисту і аналітики дій залежних від олігархів чиновників.

               Відомий вам з наших попередніх публікацій http://vyhid-e.org.ua/?p=2771 один з перших конституційних будкомів України Комітет будинку «Предслава», що заявив про позицію встановлення конституційного устрою в будинку і «приватної власності» на квартири в публічних реєстрах власників – ТЕРИТОРІАЛЬНІЙ ГРОМАДІ Печерського району м. Києва отримав  попередження про ЗБОРИ по обранню управителя.  Управителі 001

Агенти олігархів, працюють  по перереєстрації приватного житла кожного громадянина – за статусом власника  в квартиро наймача – орендаря. Нам в зразок вони ставлять ЄВРОПУ, Америку,  а не звертають увагу на їх економічний стан.  Все життя американців відбувається в кредит. В нас же закріплені наші права в Конституції України: ми є власники.(!) Ми маємо стати власниками реальних речей,  а не лише власниками прав.

             Рекомендуємо в якості методичного семінару прослухати висновки відомого нам економіста, голову ГО «Народна солідарність» з м. Львів, Ольгу Яремків.

              З прослуханого робимо висновки, що створення ОСББ – це механізм узаконити викрадене в нас житло і  свідоме або без свідоме («активістами – ініціативними групами») оформлення  його  у власність керуючих компаній.  Обрання членів правління ОСББ, управителів це політтехнології через збір підписів під «добровільною передачею» власних квартир нібито в обслуговування, а в дійсності переведення себе за правовим становищем ( враховуючи необґрунтовані ціни на тарифи) в статус орендарів.

           Зважаючи на висновки фахових спеціалістів формуємо подальший план дій в будинках, який реалізовуємо складом демократично обраних членів будинкового комітету. А саме: нам всім потрібно на руках мати СВІДОЦТВО ВЛАСНОСТІ, а не свідоцтво права власності.

                     Для цього

  1. Доводимо до відому своїх сусідів про необхідність не лише отримати технічний паспорт на будинок (в склад якого має входити бланк акту прийому передачі будинку з заповненими графами, балансову вартість будинку) АКТ ПРИЙМАННЯ БУДІВЛІ ,  а і повідомляємо про необхідність розшукати  власну (кожного власника) ПРИВАТИЗАЦІЙНУ СПРАВУ, яка мала вестись чиновниками на дату приватизації вашої квартири початку 90-х років. (Маєте знати з неї балансову вартість будинку, квартири та ціну квадратного  метру площі. Важливо також всім знати, що під час оформлення приватизації квартири у власність власникам квартир оформлялись ряд документів і в кожному документі було написано «передати у власність  квартиру», але на справді нам  надали свідоцтво «на право власності». Знаючи про те, що наші будинки є власністю міської ради, то напрошується висновок, що при оформленні будинки оформлялись не нам у власність, а міській раді. Але під час запитів до Київради  виясняється,  що і в них будинки на балансі не стоять то виникає питання ДЕ ВОНИ?)  Тому і важливо спільними розслідуваннями дізнатись кому було виписано свідоцтво на власність. ( Типовий шаблон запиту про роз’яснення понять чиновниками надаємо у вкладеному файлі. ЗАП про розясненя понять)
  2. Негайно (!!!!), але спокійно кількістю не менше як 50 % будинків + 1 на конференціях об’єднатись будкомітетами в ОСН навколо ЖЕКІВ, які з «милості» депутатів продовжують обслуговувати наші будинки і  після 1 липня;
  3. Зібравшись в делегації з новообраних членів ОСН ( !!!!, а не призначених в минулі роки) з метою фіксації ходу становлення місцевого і безпосереднього самоврядування  з камерами і диктофонами прийти на прийоми в кабінети до  керівників  районних державних адміністрацій з вимогами:

1)  оприлюднити реальний майновий стан всіх громадян України і їх статус : (власник, правовласник, співвласник,  орендар, безхатченко …..)

2) для кожного власника розпочати процес оприлюднення приватизаційних справ  громадян в межах проживання громадян в  адміністративно територіальній одиниці;

3) утримати за локальними громадами приміщення  ЖЕКів з метою розміщення в них штату робітників комунальних підприємств створених конституційним шляхом, засновниками яких будуть територіальні громади – юридичні особи публічного права, які будуть не лише засновниками, але і  контролерами їх господарської  і фінансової діяльності ;

4)  розпочати процес підготовки громадян кожної  адміністративно  – територіальної одиниці до проведення загальних зборів громад через скликання демократично обраних в будинках голів будинкових комітетів, ( а не голів ОСББ, як посадових осіб призначених («обраних») для великого бізнесу в якості керівників колекторських комерційних установ) ;

5)  нагадати про адміністративну  відповідальність за невиконання Конституції України і Законів України і саботаж дій громадських діячів, які залучились до реалізації прав громад на безпосередню владу,  дану законодавством  громадянам України.

Далі про призначеного управителя

Управитель

          Знаючи таку норму закону надану депутатами, за якою в будь-який момент співвласники будинків можуть відмовитися від призначеного управителя та самостійно прийняти рішення щодо способу та форми управління будинком, вам доцільніше буде рішенням ОСН не допускати його призначення взагалі і не вступати в комерційну структуру  з назвою керуюча кампанія або ОСББ ( з яких вийти буде досить складно,  оскільки 75 % площі ви ніколи вже не отримаєте). Ви вже зараз  маєте всі права ігнорувати збори і  готуватись до припинення оплати його незаконних послуг в разі його самоуправного призначення місцевою радою, яка не має правовстановлюючих документів і якій  ви не надавали  доручення розпоряджатись своїм майном і власністю.  Одночасно радимо  звернутись до головного посадовця районної державної адміністрації та в місцеву раду з листом, застерігаючи  його від кримінальної відповідальності,  яка наступить в наслідок його сприяння  обкраданню громадян України.

Тому не зволікайте. Передавайте своїм рідним і друзям про негайну потребу дізнатись про зміст своєї приватизаційної справи і дізнатись чи належить йому квартира як власність.

Який статус громадян України у вже створених ОСББ або кооперативах?

В разі якщо ваша квартира вже знаходиться в ОСББ,  радимо задати правлінню наступний запит. ЗАП про власників в ОСББ Якщо відповідь відсутня – можете вважати свою квартиру орендованою у невідомого товстосума – власника. Доказом чого є необгрунтовані тарифи за послуги.

Що робити за умов відсутності відкритості посадовців і

публічної інформації?

Всі сили прикласти для створення за місцем проживання ОСН як мінімум і в міру свого вільного часу сприяти проведенню загальних зборів територіальної громади,  мотивуючи  своїх рідних, близьких і друзів. Адже від цього залежатиме лад і спокій в Україні і гарантія збереження власного житла своїм дітям.

Завжди в допомогу самоорганізації населення працює оргкомітет по встановленню конституційного устрою, в якому працює юридичний, економічний, інформаційно освітній і бюджетний  відділи.

Координатор Інна Плотнікова

P.S. в якості пояснення для новачків сайту.

Sergey Zhuravel 14 год ·

 Пам’ятаєте суспільне питання “чому ми так живемо?”. Відповідь в тому, що ми багато чого не знаємо, не вчимося, а деякі люди користуються нашою необізнаністю. Тож давайте вчитися, і чужому навчатися, і свого не цуратися. 
Наприклад чи багато з вас знає що існує така форма власності як публічна власність? А також існують два основні види юридичних осіб:
а) юридичні особи публічного права – створені для виконання функцій публічної влади – управління, забезпечення публічного правопорядку тощо;
б) юридичні особи приватного права – створені для досягнення мети, яка має приватний характер, для отримання прибутку та задоволення інших потреб їхніх засновників.
Дуже важлива відмінність цих двох видів юр. осіб – юр.особа публічного права не є платником податків.
За КУ та ЦКУ у нас існують дві основні юр.особи публічного права: Держава Україна та територіальна громада. Цим юр.особам публічного права на основі права власності належить усе публічне майно українців, наше національне багатство.
Може хтось з вас вже помітив що “Комунальні Підприємства” у наших містах є платниками податків, та отримувачами прибутку? Бо вони зареєстровані як юр.особи приватного права. Вивчаючи законодавство України дізнаємося що юр.особа (наша тер.громада) може створювати свої структурні підрозділи на основі Положення про цей підрозділ, не створюючи юр.особу, а значить без вимоги платити податки. Тобто у нас є можливість створювати Комунальні Підприємства як структурні підрозділи територіальної громади на основі Положення про конкретний підрозділ.
Також ми можемо створювати ОСНи як структурні підрозділи тер.громади, що не є юр. особами, не є платниками податків, а є частинками тер.громади. Закон про ОСН описує два варіанти створення ОСН – конституційний (шляхом повідомлення і на основі Положення), і антиконституційний – через утворення юр.особи.
Наша обізнаність є першим кроком до відновлення конституційного ладу. Давайте вчитися, громадо! Поширюйте, коментуйте)

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *