Волонтерську роботу членів ГО "Самоврядна громада" можна фінансово підтримати через карту Приват банку 5168 7422 1182 5942

Для А. Яценюка СТРАТЕГІЯ припинення геноциду: досить брехати, красти, знущатись

Дата публікації: Червень 23, 2015

       Яценюк реф  Ну що, панове, нашу групу – оргкомітет  по встановленню  конституційного устрою,  вже  помітив  і ПРЕМЄР міністр Адресній Яценюк, як тільки ми зробили  виклик  із заявили : « Час прийшов спитати  олігархів за борги громадян» – http://vyhid-e.org.ua/?p=2316  Різко написали, категорично і вже ввечері  він заспокоював народ на екрані телебачення 1+1,  закликав бути слухняними і терпеливо  навчатись в Польщі та Грузії їх реформам  і радив забути мріяти про те, що можна «ПРОБУДИТИСЬ» в іншій державі.  https://www.youtube.com/watch?v=GEu79cw0__0 

            Тільки ми свою позицію не змінимо, оскільки народ дістало від брехні керманичів, що вони бажають змін; від того, що не визнають своєї участі в геноциді проти українського народу всі ці 23 роки, а продовжують в реформах політику регіоналів, розпочату в 2010 році в Києві об’єднав громади районів в Києві; що не зробили висновки поводирі   МАЙДАНУ і   політики невпинно знищують чоловіче населення України….

         Наші статті, методичні поради, ґрунтуються не лише на юридичних доказах,  але і на економічних показниках поглиблення жебрацького стану  нації,  на економічному аналізі історії незалежної України відомого економіста, юриста, голови ГО «Народна солідарність»  Ольги Михайлівни Яремків. Зі своєю аналітичною платформою вона виступала  під час Науково-практичної конференції «Шляхи виходу України із економічної кризи», що відбувалась 28 травня 2015 року в конференц-залі Української Академії Наук в м. Київ, вул. Семешка, 13. Її  виступ нажаль не звучить у відомих каналах ЗМІ і нам громадськості  залишається одне – шукати  національні перлини серед народу,  перебираючи чутки.  Ми  знайшли цей виступ і  отримали  текст її ексклюзивної доповіді, який заслуговує оприлюднення.  https://www.youtube.com/watch?v=cgKls8mYGiI

З надією надаємо, щоб підсилити наші з вами  вимоги і дати зрозуміти Арсенію Яценюку і його команді урядовців, що він мусить визнати свою співучасть в знищенні державності, припинити бути на телебаченні А. Кашпіровським і ще скористатися  можливістю сісти за стіл переговорів з цією жінкою і разом з групою свідомих правозахисників обговорити  єдину можливість порятунку України. Доводимо до відому урядовців і до пересічних українців платформу, що передує розробленій нашим оргкомітетом робочій програмі, що реалізовується ініціаивними групами по всій Україні.

Аналіз причин та наслідків пограбування українського народу і Держави України за період з 1992р. по 2015р.

Геноцид українського народу 1992-2015 роки.

1.Геноцид 30 -х – тема, що висвітлена в багатьох джерелах – книги, фільми, пам’ятники. Багато країн визнали голодомор, як геноцид українського народу.

2.За роки вільної незалежної України ми не назвали прізвища винних осіб і не розпочали судового процесу, не компенсували українському народу втрат, не здійснили судового процесу над ініціаторами та виконавцями геноциду. Кати народу нашого залишились непокараними.

«Я ненавиджу тих хто проти помсти, одним шляхом з такими не піду, хто за наругу ворога не змусив відповісти той стріне, ще глумливішу біду» (переклав з англійської В.Ковалик)

1.Минуле ми не можемо змінити, але змінити хід подій сьогодення ми зобов’язані!

2.Розглянемо зміни в українській державі, що розпочались з 90-х років і тривають по сьогоднішній день. Ці зміни були проведені під виглядом реформ різного виду: економічних, політичних, пенсійних, податкових. Насправді ці зміни не що інше, як планомірне виконання програми знищення народу та держави Україна. Характерні ознаки цього неогеноциду є «законодавчо» обґрунтовані дії чинної влади, усіх її гілок.

На початку 90-х років 20 століття Українська держава вступила в новий період розвитку, що характеризується зміною суспільно-економічної формації, в основу якої покладено нові поняття політичної та економічної основи держави. Одним із найважливіших перетворень останніх років є передача державної власності у приватні руки, тобто роздержавлення (приватизація).

В 1992 році були прийняті основні закони, які гарантували кожному громадянинові України отримати майно в сумі 30 тис. карбованців, що еквівалентно 54 200$. Однак в результаті урядових фальсифікацій майновий сертифікат було знецінено до суми 10 грн. 50 коп. Таким чином ніхто не отримав свого гарантованого державою майна. Зміна форми власності, як економічної основи держави, була проведена, як злочин проти народу України.

Відповідно до постанови Кабінету Міністрів № 655 від 25 листопада 1992 року, пункт 3 цієї постанови гласить: “Ощадному банку України забезпечити відкриття кожному громадянинові України іменного приватизаційного депозитного рахунку на вартість одного приватизаційного майнового сертифіката за умовами внесення громадянином першого платежу за об’єкт, що приватизується”.

На даний час у кожного громадянина на особистому рахунку в Ощадбанку мала би бути сума – понад 1млн. грн. (це фактична вартість майнового сертифікату плюс дивіденди за цей період).

Таким чином влада за 2 десятиліття заборгувала населенню сотні трильйонів грн. (з розрахунку на 50 млн. осіб).

Обкрадання народу також відбулось за рахунок заниження заробітної плати і пенсій в десятки разів від їх реальної вартості.

Якщо заробітна плата до 1990 року становила 100 крб. ~ 200 $, то в перехідний період після 1992 року вона вже становила = 7 $. Це нижче, ніж забезпечення в’язнів концтабору, часів соціалізму, це був період найвищої смертності пенсіонерів. Таким самим нормам відповідав прожитковий мінімум прийнятий постаново КМ України який не переглядався більше 15 років.

Така зарплата та пенсія була встановлена Декретами та Постановами Кабінету Міністрів, а також Постановами Верховної Ради за рахунок неправильного застосування індексів інфляції та індексації заробітної плати та пенсії.

Як наслідок ~ понад 80% зарплат та пенсій було привласнено існуючою владою. Точну суму можна встановити маючи статистичні дані про суми зарплат та пенсій за цей період.

Такий стан речей приводить до висновку, що це сплановане винищення людей (геноцид).

Щодо заощаджень, які були вкладені нашими громадянами до 1992 року, то уряд часто перекладав відповідальність на Росію, вводив народ в оману. Але, як бачимо Міжнародна Угода від 13.02.1992 року засвідчує, що

Україна взяла на себе відповідальність за повернення цих коштів і взяла відповідне

матеріальне забезпечення для виконання цього зобов’язання.

Сума боргу по заощадженнях (з урахуванням відсотків) складає приблизно понад трильйони гривень.

Вся ця сума є внутрішнім боргом держави перед народом. При цьому борг по заощадженнях слід перераховувати у співвідношенні: за 1000 заощаджених карбованців вкладених до 1992року, держава зобов’язана повернути 50 000 грн.(при курсі долара 1:8)

Податок на додану вартість – це кримінальний податок, який є джерелом для збагачення одних та розорення інших. За 25 років в кожного працюючого забрано 55 заробітних плат, а у пенсіонерів 55 пенсій.

Податок на додану вартість приймають у інших державах у разі потреби зупинити кризу перевиробництва. Оскільки у нас була криза недовиробництва, то такий податок виконав роль руйнатора вітчизняного виробництва.

Кожному громадянину України потрібно заповнити декларацію, в якій відобразити борги держави перед ним.

Сума заборгованості держави по деклараціях всіх громадян дає право кожному звернутися до суду і оформити угоду про взаємозалік з державою за комунальні послуги, а не випрошувати субсидії. Та ставити питання про термін повернення суми боргу кожному з нас.

А підприємці вправі вимагати взаємозалік по сплаті податків та оголосити податкові канікули! Тоді Уряд, Президенти, Верховна Рада України (депутати), представники влади на місцях будуть зобов’язані думати як виконати свої зобов’язання перед народом. Тобто погашати внутрішній борг держави.

І повірте, не буде часу на політичні інтриги та розкрадання бюджету

І ще один дуже важливий факт.

Якщо точно порахувати внутрішній та зовнішній борг держави і порівняти його з активами держави, то виникне цікаве співвідношення цих показників. У зв’язку з чим, звертаюсь до влади: «А чи не пора вами надати звіт?» (Додаю пропозиції 22 пункти , щодо виходу з кризи Української держави.)

Ми зробили екскурс в минуле, але те що відбувається сьогодні 2014-2015р.р. також вартує уваги і проведення юридично – економічного аналізу.

Для аналізу сьогоднішньої ситуації, розглянемо інфляцію та вплив її на наш стан економіки і матеріальний, моральний, психологічний стан кожного з нас.

Мінімальна заробітна плата в 2015р. становить 1218грн. еквівалентно 50 доларів, це при значному рості цін. За самими скромними підрахунками Уряд України викрав в українського народу із заробітних плат і пенсій понад 1 трильйон гривень, це річна сума втрат працюючих та пенсіонерів, за рахунок невідповідності темпів інфляції та не проведеної індексації, які він хоче ніби компенсувати надаючи субсидії на 24 млрд. грн.

Отже громадяни України втративши 1трильйон грн.. отримають аж 24 млрд. грн. Кошти з Державного бюджету України будуть забрані та перераховані олігархам. Подібні речі вже мали місце в 2011році, було перераховано – 24 млрд. грн. в 2013 р. – 28 млрд. грн.

За останні 25років долар знецінився в десятки разів (квартиру можна було купити в 90 роках за 3000 доларів,  а 2008-2013р.р. за 30 000 -40 000 доларів)

(Додаю додаток з нормативними актами держави України в яких показано невідповідність темпів інфляції та індексації, що спричинило різке зниження заробітної плати і пенсії)

Згідно Закону України «Про доступ до публічної інформації» ми подали запит стосовно інфляції та формування цін на енергоносії та газ тощо, процитуємо деякі пункти цих запитів, на які Уряд не надає відповіді:

  1. Хто, який державний орган України чи орган іншої держави, і яким законодавчим встановлює курс долара та євро?
  2. Хто робить цей розрахунок і яке економічне підґрунтя с для цього?
  3. Хто створив передумови для такого курсу? Хто несе персональну юридичну відповідальність за цей розрахунок, адже такими діями нанесені колосальні збитки народу і державі. ’
  4. На чиїх рахунках осіли, ці викрадені в народу кошти?
  5. В який спосіб і коли Уряд планує компенсувати ці втрати громадянам України Адже інфляція, це справа бюджетна. І тільки держава, і фінансовий орган/перед народом несе моральну матеріальну фінансову і юридичну відповідальність, і тільки він може зупинити цей злочин.
  6. Чому не доводять громадянам інформацію про інфляційні процеси,
  7. Чому не застосовують бухгалтерський облік адаптований до умов інфляції та гіперінфляції тобто чому відсутні стаття витрат обігу на інфляцію з інформацією з яких рахунків бюджету держава нам повинна погашати ці втрати. ( запит додається)

Наступний Інформаційний запит в порядку ЗУ Про доступ до публічної інформації»

щодо формування ціни на газ для українських споживачів

З метою недопущення в майбутньому злочину перед нашими громадянами, для аналізу структури ціни на газ:

ВИМАГАЄМО надати з посиланням на нормативно правові документи, наступну інформацію:

  1. З якої української видобувної компанії і по якій ціні закуповується і доставляється газ у «Львівгаз»
  2. Хто, вказати поіменно є власником «Укргазу» в тому числі «Львівгазу» і кому належить контрольний пакет акцій.

–        надати належно завірену копію статутних документів, нотаріальну угоду, дані про засновників, вказати їх громадянство і національність.

–        Порядок набуття ними власності «Укргазу» та «Львівгазу»( правові підстави )

  1. Яка різниця в цінах закупівельних і відпускних для споживача.
  2. На яких банківських рахунках акумулюються ці кошти, дані про рух коштів на цих рахунках.
  3. Надати інформацію про розрахунковий рахунок №26037303412 відкритий у ВАТ «Державний ощадний банк», рух коштів по цьому рахунку прихідна і розхідна частина.

–        хто є власником цього рахунку ?

  1. Скільки податків з цієї спекулятивної різниці % і сума сплачують в державний бюджет і в бюджет якої держави( дані завірити податковим органом).
  2. Надати підставу зняття ПДВ із споживачів, рух коштів по прихідній і розхідній частині рахунку по цьому податку за 2004-2014р.р. Оскільки для підприємців та інших споживачів, це є витрати обігу (віднята вартість) ви нам оподатковуєте, як додану, чи законодавець переплутав дві арифметичні дії додати і відняти?
  3. Неодноразово з високої трибуни наші керманичі заявляли, що Янукович В.Ф. весь український газ за ціною 235грн за 1000 куб. м. продавав за кордон і гроші в Україну не поверталися. Виникає питання, хто продавав цей газ до Януковича В.Ф. впродовж 15 років (за якою ціною і де кошти), а також надати інформацію, хто продає газ зараз 2014-2015р. р. і де осідають кошти за газ.
  4. Обґрунтуйте структуру ціни, хто її формує, чи ця ціна погоджена з мінфіном, Мінстатом Мін економікою, Антимонопольним комітетом перед їх реєстрацією в Мінюсті. Вказати прізвища посадових осіб, які формують ціну і несуть юридичну відповідальність за правильність і законність формування цієї ціни. Який рівень рентабельності підприємства виробника газу і який рівень рентабельності посередника, спекулянта газом і в скільки разів він перевищує середній рівень рентабельності по Україні.
  5. Надати розмір цін на газ видобувника і підприємства перепродувача станом на сьогоднішній день.
  6. Нам відомо, що в 2009 році для найбільших газовидобувних підприємств України національна комісія встановила такі відпускні ціни (із ПДВ): для Укргазвидобування -235грн. за 1000куб м., Укрнафти – 239,04грн. ( при ціні долара 7,9грн).

Нам відомо, що весь газ українського видобутку має забезпечувати потреби громадян України.

  1. Чи динаміка росту цін на газ відповідає динаміці росту заробітної плати і пенсії в порівнянні з базисним періодом 1990р.

Лише на деякі з цих питань нам надана інформація і я хочу довести цю інформацію вам , оскільки вона не всім відома: Міністерство енергетики та вугільної промисловості України листом від 15.04.2015р.. 04/13-818 надало нам інформацію на звернення ЛОГО «Народна солідарність»

З якої ми довідались що НКРЕКП встановлює ціни на газ для споживачів України.

З 01.01.2014 постановою НКРЕКП від 30.12.2013 № 1851 встановлено ціну на товарні природний газ власного видобутку для ПАТ «Укргазвидобування» у розмірі 349,20 грн за 10( куб. м (без урахування ПДВ).

ПАТ «ДАТ «Чорноморнафтогаз» у розмірі 452,00 грн за 1000 м3 без ПДВ (постиноі НКРЕ від ЗО. 12.2013 № 1852)’,

ПАТ «Укрнафта» у розмірі 562,50 грн за 1000 м без ПДВ (постанова НКРЕ від 3( 12.2013 № 1853);

НГВУ «Полтаванафтогаз» ПАТ «Укрнафта» (Україна) і ТОВ «Надра- Інвест» (Україні відповідно до договору Спільної діяльності від 21.12.2000 № 5/56 у розмірі 1496,00 грн за 1000 N без ПДВ (постанова НКРЕ від 30.12.2013 № 1854)

Разом з тим повідомляємо, ПАТ «Укрнафта», не погоджуючись з цінами на природний газ,  що встановлювалась НКРЕ для ПАТ «Укрнафта» та для підприємств спільної діяльності з ПАТ «Укрнафта» не здійснювала продаж товарного природного газу НАК «Нафтогаз України» для потреб населення оскаржуючи постанови Комісії в судовому порядку. Є багато  позовів по Україні, з вимогою про скасування ціни 1590грн за 1000м. куб.

З 01.04.2015 постановою НКРЕКП від 03.03.2015 № 502 встановлено ціну на товарний природний газ власного видобутку для ПАТ «Укргазвидобування» у розмірі 1 590,00 грн. за 1000 куб. м (без урахування ПДВ).

Нам відомо що Україна видобуває понад 20 млрд. м. кубічних газу, а споживає населення 17 млрд. метрів кубічних.

Постановою НКРЕ від 10.03.1999р. № 310 «Про роздрібні ціни на газ природний, що використовується для населення на комунально побутові потреби встановлений 175грн за 1000 м. куб..

При цьому середньозважена ціна імпортованого природного газу за прогнозними оцінками – при збереженні валютного курсу 21,7 грн. за 1 дол. США, становитиме близько 5 425 гри, за 1000 куб. м (без урахування ПДВ, збору у вигляді цільової надбавки до діючого тарифу на природний газ для споживачів усіх форм власності, тарифів на послуги з транспортування, розподілу постачання природного газу за регульованим тарифом.

З якого часу уряд ПДВ почав називати цільовою добавкою у відповідності до якого закону, уряд робить цю підміну понять?

Слід відмітити, що ціна імпортованого газу 5 425грн., а з ПДВ приблизно до 7000 грн. появилася завдяки підписаним угодам з Росією бувшим Прем’єр Міністром України – Ю. Тимошенко, яка визнала і нав’язала нам ціну на газ, яка не існувала в природі (надумана, немає економічного підґрунтя, невідома структура ціни, не проведена економічна та юридична експертиза ціни)

Після поданого інформаційного запиту ЛОПЗО «Народна солідарність» в березні 2015р., стосовно ціни на газ Ю. Тимошенко почала активно працювати з цінами за комунальні послуги.

Будучи депутатом Верховної Ради, це треба було починати робити ще в 1999 році – коли річної мінімальної заробітної плати не вистачало, щоб поплатити річну суму за поданий в квартиру газ.

Залишаючи мінімальну зарплату на рівні геноциду, верхню межу максимальний розмір пенсії та зарплат збільшували в 10-12 разів, а також був період, що верхня межа була без обмеження. Нагадуємо вам, що в 1992 році співвідношення мінімальної та максимальної заробітної плати та пенсії було 1:2, тоді діяв громадянський кодекс УРСР з впровадженням цивільного кодексу України з 01.01.2004 р. мінімальну заробітну плату залишили на рівні геноциду, а максимальну без обмеження, це великомасштабний злочин проти українського народу,порушення принципів соціальної справедливості .

Наші народні депутати плутають поняття політичної відповідальності з юридичною відповідальністю аналогічно вони плутають політичну недоторканість з юридичною недоторканістю. Ми їм нагадуємо, що в них політична недоторканість, а за економічні злочини та інші злочини перед законом всі рівні, від Президента до прибиральниці.

Вони так само плутають додану вартість з віднятою вартістю, для прикладу комунальні послуги – віднімаючи в нас цю суму за послуги оподатковують ПДВ ніби нам її додають.

Відповідно до статті 12 Конституції України земля та її надра є власністю українського народу.

Тому не НАК «Нафтогаз» та експерти аудитори чужих держав, а ми український народ встановимо ціну, за якою будемо купувати свій український газ.

Долар, який лихоманить нашу економіку, державу і народ, який був кримінальний за часів соціалізму, його треба вважати і сьогодні кримінальним, вилучити з обороту і піднімати вартість української гривні на міжнародному рівні .

В нас багато ще недосліджених і не вивчених проблем, тому закликаємо до дискусії та детального аналізу цих проблем усіх небайдужих та кваліфікованих фахівців, науковців, представників контролюючих органів, громадських організацій, політичних партій, до продовження вивчення, внесення певних корективів і доповнень до моїх пропозицій та розпочати процес щодо втілення їх у життя.

Нам треба зупинити, це безладдя!

«Не знаю хто, але так праведно сказав, якщо народ твій, ворог, як отаву косить, хтось мусить закричати Досить»!

Яремків Ольга Михайлівна

Радник голови комітету народного контролю України,

Голова ЛОПЗО «Народна солідарність»

         А тепер послухайте тих,  кому надають максимально часу для того щоб вкласти в свідомість присутніх неспроможність України відновити економіку. https://www.youtube.com/watch?v=cgKls8mYGiI

       Саме ці люди і були організаторами даного заходу,  щоб змінити  Конституційний устрій в Україні і залишити  для українців лише ЕКСТЕРИТОРІАЛЬНІ УТВОРЕННЯ, що фактично є як народ без територій,  облікувати його  за паспортами ЛЮДЕЙ – так званих  корінних народів , що не мають власної ЗЕМЛІ і як наслідок не мають власної ДЕРЖАВИ. Над цим і працює нині АКАДЕМІЯ Наук України під контролем  Українського економіста, політолога, громадського діяча; автора книги шукача програми «Як підняти українську економіку»,  кандидата економічних наук,  голови Комітету економістів України,  що займав місце  в президії зали.  Незважаючи на  почутий аналіз кризи викладений вище і запропонований вихід з нього від  Ольги Яремків, він на своїй сторінці виклав ганебні для України висновки. Новак 1

 Але не тіштеся, панове керманичі. Для нас в Києві стратегія вже відома і набирає силу слово ДОСИТЬ!!! Питання часу і наслідків для вас. Ніякими поступками і компромісами цю ситуацію не вирішити.

 Припинивши гуртом сплату за необґрунтовані  тарифи на приватні рахунки олігархів, ми  примусимо вас  визнати свої злочини проти НАРОДУ і УКРАЇНИ. Прийшов час припинити знущання цих лукавих чиновників. Маємо всі права. Новак 2

Інна Плотнікова

Дата публікації: Червень 23, 2015

2 Responses to Для А. Яценюка СТРАТЕГІЯ припинення геноциду: досить брехати, красти, знущатись

Дата публікації: Червень 23, 2015

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *