Енергія по собівартості для громадян (виключних власників) – вимога Конституції України

Відключили від мереж?
Підключись і не турбуйся.

       Звістка про унікально безпрецедентну практику захисту права власності на електроенергію облетіла соціальну мережу ФБ і набула неймовірно високої популярності серед тих, хто шукає шляхів у  щасливе майбутнє України. Запитання і прохання пояснити юридичні підстави конституційної позиції мотивують до чергового висвітлення  роботи Рімми Білоцерківської. Без заперечень, вона перша  в Україні встала  в захист і відновлення конституційного  права власності на об’єкти народної власності. Авжеж це вірно, оскільки влада не в того в кого мандат довіри, а влада в того в кого власність. (!)Тож готуємось до конституційних виборів, де виборець прибуде на вибори громадянином – власником, а не мігрантом з ІНН. Час тих виборів залежатиме від кожного.

        Даний матеріал з посиланнями на особисті сторінки юристів – практиків допоможе колективній свідомості  вийти на новий рівень самозахисту, як  фундаменту самоорганізації самодостатніх громадян.

Тож почалась подія повернення свого права власності на електроенергію  з відомої  форми листування Р. М. Білоцерківської з посадовцями –  форми повідомлення. ( Не заява, ні звернення, а повідомлення власників. )

В ньому було все: і обґрунтування, і доводи, і законодавство, тому і виглядало впевнено і принципово.

Отаким  був його зміст. Просимо уважно ознайомитись.

До Верховної ради України
01008, м. Київ, вул. Грушевського, 5
До НКРЕКП
03057 м. Київ, вул. Смоленська, 19
Богуславська районна державна адміністрація
09700, Київська область, м. Богуслав, вул.Франка,4
До «Київобленерго»
м.Київ, 04136, вул.Стеценка, 1а

паспорт громадянина України з зображенням неіснуючого герба за неіснуючою Постановою ВРУ №2137 від 19.02.1992 року Серія ЕМ №593355 від 19.01.1998 року 
Свідоцтво про народження Серія V-УР № 0607050 від 14 травня 1963 року , с.Ново-Червоное ,Троїцького району , Луганської області.

Усвідомлюючи свою відповідальність перед Богом, власною совістю, попередніми, нинішнім та прийдешніми поколіннями, керуючись Декларацією про державний суверенітет та Актом проголошення незалежності України від 24 серпня 1991 року, схвалених 1 грудня 1991 року всенародним голосуванням та Конституцією України – Основним Законом України прямої дії
відповідально заявляю свою вимогу: про негайне забезпечення мене громадянина України, Рімми Миколаївни Білоцерківської, як виключного ( невід’ємного, незаперечного, невідворотного і невідчужуваного) власника електричної енергії виробленої на державних підприємствах конституційної унітарної республіки Україна через організовану до експлуатації енергосистему держави Україна відповідно до ст.92п.1 пп.5 Конституції України та розділу VI Декларації про державний суверенітет України

             Відповідно до VI розділу Декларації про державний суверенітет України здійсненої референдумом 01.12.1991 року, через прийняття Акту проголошення незалежності України, де я і моя сім’я визначені ,як виключні власники природніх ресурсів та промислового потенціалу та ст. 13 Конституції України а також ст. 142-143 Конституції України у тому числі електричної енергії виробленої на державних і комунальних підприємствах України та використовуючи організовану до експлуатації енергосистему держави Україна за пп.5п.1 ст.92 Конституції України з дати 01.01.2019 року, надавати мені, громадянину України Білоцерківській Ріммі Миколаївні, електричну енергію державного походження і по собівартості для забезпечення моїх побутових і не побутових потреб громадянина України за адресою :________________ відповідно до пн.5 ст. 92 Конституції України.


           Довожу до відома, що з дати 28.06.1996 року і не прийняттям Державного Герба України у відповідності до ст.20 Конституції України жодне рішення НКРЕКП без печатки з зображення Державного Герба України, Президента України від імені держави Україна є поваленням конституційного ладу України за ст. 109 КК України і геноцидом проти кожного громадянина України у тому числі і проти мене особисто та моєї сім,ї. 
Будь які дії проти мене, виключного власника енергетичної системи України та електричної енергії державного походження, як і проти інших громадян України без документів оформлених з використанням Державних символів України, а саме : Державного Герба України відповідно до ст.20 Конституції України, є злочином і підлягає відшкодуванню особисто кожним , хто фізично своїми рішеннями, чи власними руками нанесе шкоду і позбавить мене права користуватися власними продуктами використання природних ресурсів у тому числі електричної енергії, що виробляється в конституційній державі Україна і передається мені через енергетичну систему України відповідно до виключного права власності на неї згідно з VI розділом Декларації про державний суверенітет України та ст. 13, 92, 142 та 143 Конституції України.

 
           А для липових постачальників–розподільників (цілісної енергетичної системи України) і виключно моєї власної електричної енергії та викрадених у виключних її конституційних власників, громадян України, у тому числі і у мене ,___________________________________________, повідомляю наступне:

1 за нормами статті 92 Конституції України «виключно за законами України визначаються:
5) засади ( принципи (рос.)) використання природних ресурсів, виключної (морської) економічної зони, континентального шельфу, освоєння космічного простору, організації та експлуатації енергосистем …

 
       Тому до мене, як громадянина України і виключного власника електричної енергії та енергосистеми конституційної України можливо застосувати виключно Закон України «Про організацію та експлуатацію енергосистеми України»  і з печаткою з зображенням Державного Герба України за ст.20 Конституції України (якого ще немає).
Закон про ринок електричної енергії так само і підзаконні акти НКРЕКП застосувати до мене , громадянина України і виключного власника електричної енергії та енергосистеми не можливо і злочинно.

Додаток:
1. ПАМЯТКА конституційного громадянина України і виключного власника національного багатства України складена відповідно до VI розділу Декларації про державний суверенітет України та ст. 13, 92, 142 та 143 Конституції України-____ аркушів.

«______»_________________ 2019 року ________________

ПАМЯТКА КОНСТИТУЦІЙНОГО ГРОМАДЯНИНА УКРАЇНИ
і виключного власника національного багатства України

складена відповідно до VI розділу Декларації про державний суверенітет України

та ст. 13, 92, 142 та 143 Конституції України

01.12.1991 року ми з тобою, РАЗОМ з народом України і від імені своїх дітей, онуків , прийдешніх поколінь громадян України провели загальнонародний референдум, а фактично загальні збори держави УРСР і прийняли Акт проголошення незалежності України, яким ствердили , що :
– здійснюючи Декларацію про державний суверенітет України, 
Верховна Рада Української Радянської Соціалістичної Республіки 
урочисто  п р о г о л о ш у є  н е з а л е ж н і с т ь  У к р а ї н и
та створення самостійної української держави – УКРАЇНИ.
Здійснюючи референдумом Декларацію про державний суверенітет ( далі Декларація) затвердили, що: “Від імені всього народу може виступати виключно Верховна Рада Української РСР ( держави ,яку ми загальнодержавним референдумом назвали Україна) ( розділ 2 Декларації ).

Декларація є ОСНОВОЮ для нової Конституції, законів України Прикінцеві положення Декларації.
               ОСНОВА за Декларацією – є статутним фондом держави Україна про що в Конституції України в Преамбулі так і зазначено: “Верховна Рада України від імені Українського народу – громадян України всіх національностей, приймає цю Конституцію – Основний Закон України”. 
Слова: Основний Закон України з Заглавної Літери за правилами українського правопису говорять про те, що Конституція України це Закон про Основу Держави, Національне багатство України (прописане у шостому Декларації).
             Серед іншого за референдумом здійснено і VI розділ ЕКОНОМІЧНА САМОСТІЙНІСТЬ Декларації про таке:

 “Українська РСР самостійно визначає свій економічний статус і 
закріплює його в законах.

         Народ України має виключне право на володіння, користування і розпорядження національним багатством України. Земля, її надра, повітряний простір, водні та інші природні 
ресурси, які знаходяться в межах території Української РСР, природні ресурси її континентального шельфу та виключної (морської) економічної зони, весь економічний і науково-технічний потенціал, що створений на території України, є власністю її народу, матеріальною основою суверенітету Республіки і використовуються з метою забезпечення матеріальних і духовних потреб її громадян”.


ВИКЛЮЧНЕ право володіти, користуватись і розпоряджатись національним багатством України – це значить, що немає поміж нами, громадянами України і виключно нашим національним багатством України нікого: ні Президента України ( і навіть справжнього Президента і справжньої держави Україна), ні ВРУ ( також справжньої конституційної), ні будь-якого органу чи особи (нкрє кп, нафтогазу… та юрособи ) тим більше приватної юридичної особи, а саме -ПрАТ «Київобленерго».

              Виключне право не оспорюється у судах, воно безперечне і невідчужуване, як право і на життя громадянина України, як людини .

              Тому виключне право власності громадян України на національне багатство і державу Україна підлягає негайному виконанню і відкриттю рахунків кожного у національному Банку України через баланси територіальних громад унітарної республіки Україна де вони і проживають.
               Виключне право власності громадян України на національне багатство України – це майнове право на використання лише власниками і на видачу лише ним же, власником ,дозволу чи заборони використання власності іншими.
               Отже в конституційній державі Україна ми, громадяни України, ЄДИНІ власники майна в територіальних громадах і державі. І поки національне багатство України не оформлено дозволу ніхто не надавав користуватись майном , що у спільній неподільній власності за VІ розділом Декларації про державний суверенітет України.

          Крім того на теперішній день, цього зробити від імені ствердженої держави Україна за референдумом 01.12.1991 року зробити ніхто не може оскільки не виконано і досі ст.20 Конституції України і не прийнято опису і порядку використання Державного символа України , Державного Герба України, про що немає закону з дати 28.06.1996 року.
Отже в конституційній державі Україна немає жодного Державного герба України ,який би міг надати будь-якому органу починаючи від президента України ,ВРУ і до місцевих рад діяти від імені ВИКЛЮЧНИХ ВЛАСНИКІВ ДЕРЖАВИ , громадян України з огляду на наступне.
Оскільки державний герб УРСР втратив свою чинність з дати 17.04.1992 року.
Оскільки з 1978 року і до 17.04.1992р.діяла стаття 166 Конституції УРСР у наступній редакції:
«Державний герб Української Радянської Соціалістичної Республіки являє собою зображення серпа і молота, розміщених на щиті у променях сонця і в обрамленні колосся, з написом на стрічці: внизу вінка – “Українська РСР”, на правому витку – “Пролетарии всех стран, соединяйтесь!” і на лівому “Пролетарі всіх країн, єднайтеся!”. Над щитом між колоссям – п’ятикутна зірка.»

14.02.1992р. Верховна рада України прийняла Закон №2113-XII від 14.02.1992р. «Про внесення змін і доповнень до Конституції (Основного Закону) України», яким внесла зміни до Конституції УРСР 1978р. та затвердила нову редакцію ст.166 Конституції УРСР 1978р. наступного змісту:  «Символами України як незалежної держави є її Державний герб, Державний прапор та Державний гімн. Державний герб України, Державний прапор України та Державний гімн України затверджуються Верховною Радою України.»
Закон № 2113-XII від 14.02.1992 р. не передбачав особливого способу або певної дати набрання ним чинності і набув чинності у відповідності чинної редакції ст. 97 Конституція України 1978 року.

          Згідно чинної у період з 14.02.1992 р. по 17.04.1992р. редакції ст. 97 Конституція України 1978 року єдиним органом законодавчої влади України є Верховна Рада України.
Закон набуває чинності після десяти днів з моменту його опублікування, якщо інше не передбачено самим законом, але не раніше дня його опублікування.
(Із змінами, внесеними згідно з Законами N 404-12 від 24.10.90, N 2113-12 від 14.02.92)
          Закон №2113-XII від 14.02.1992р. вперше офіційного опубліковано в газеті «Голос України» від 07.04.1992р.  Таким чином ст.166 Конституції УРСР 1978р. у новій редакції згідно із Законом № 2113-XII від 14.02.1992р. набрала чинності 17.04.1992р. До дати 17.04.1992 року діяли норми про Державний герб УРСР, які з цієї  дати 17.04.1992 року втратили свою чинність. І з цієї ж дати 17.04.1992 року не прийнято ЖОДНОГО документа про Державний Герб України ні постанови ВРУ, яка з цієї дати 17.04.1992 року набула повноважень встановлювати державні сисмволи України за статтею 166 Конституції УРСР 1978 року, ні з дати прийняття Конституції України 28.06.1998 року і до цього часу не прийнято закону про Державні символи України за 20 статтею Конституції України.
Згідно чинної Конституції України починаючи з 28.06.1996р. редакції статті 20 Конституції України встановлює, що Великий Державний Герб України встановлюється з урахуванням малого Державного Герба України та герба Війська Запорізького законом, що приймається не менш як двома третинами від конституційного складу Верховної Ради України. Головним елементом великого Державного Герба України є Знак Княжої Держави Володимира Великого (малий Державний Герб України).

              Опис державних символів України та порядок їх використання встановлюються законом, що приймається не менш як двома третинами від конституційного складу Верховної Ради України. З 28.06.1996р. – дати набрання чинності Конституцією України перелік і визначення опису і порядку використання державних символів України встановлено приписами ст. 20 Конституції України. Станом на даний час не існує чинного закону, який відповідно до ст. 20 Конституції України прийнято не менш як двома третинами від конституційного складу Верховної Ради України та яким встановлено опис державних символів України та порядок їх використання, в тому числі Державного Герба України. 
І оскільки немає законодавчого акту про Державний Герб України , то немає жодного органу державної влади ,який би діяв від імені держави Україна та мав печатку з зображенням Державного Герба України, у тому числі і того до кого я звертаюсь чи того , кому такий орган надав дозвільні документи.


І якщо хтось помилково використовує у своїй діяльності документи з неіснуючим гербом за нечинною Постановою №2137-XII від 19.02.1992р. «Про Державний герб України» Верховна Рада України повинен НЕГАЙНО припинити будь-які дії проти громадянина України , ВИКЛЮЧНОГО ВЛАСНИКА ДЕРЖАВИ УКРАЇНА . 
Слава Україні!

П А М Я Т К А 
до приватних облгазів і обленерго

В статті 133 Конституції України визначено систему адміністративно-територіального устрою України складають: …області…. До складу України входять: Автономна Республіка Крим, Вінницька, Волинська, Дніпропетровська, Донецька, Житомирська, Закарпатська, Запорізька, Івано-Франківська, Київська, Кіровоградська, Луганська, Львівська, Миколаївська, Одеська, Полтавська, Рівненська, Сумська, Тернопільська, Харківська, Херсонська, Хмельницька, Черкаська, Чернівецька, Чернігівська області, міста Київ та Севастополь.
А за нормами статті 92 Конституції України” виключно за законами України визначаються:
5) засади ( принципы (рос.))… організації та експлуатації енергосистем …
Тому енергосистема і система адміністративно територіального устрою до складу якої входять: Автономна Республіка Крим, Вінницька, Волинська, Дніпропетровська, Донецька, Житомирська, Закарпатська, Запорізька, Івано-Франківська, Київська, Кіровоградська, Луганська, Львівська, Миколаївська, Одеська, Полтавська, Рівненська, Сумська, Тернопільська, Харківська, Херсонська, Хмельницька, Черкаська, Чернівецька, Чернігівська області і є … 
Додумуйте самі.

Пастка повалення конституційного ладу в конституційній державі Україна починається саме з тебе, того хто платить у не конституційні і не енергосистеми з конституційними назвами приватних «…облгазві»і «…обленерго».

Стаття 141. До складу сільської, селищної, міської, районної, ОБЛАСНОЇ ради входять депутати, які обираються жителями села, селища, міста, району, області на основі загального, рівного, прямого виборчого права шляхом таємного голосування. 
Стаття 142. Територіальні громади сіл, селищ і міст можуть об’єднувати на договірних засадах об’єкти комунальної власності, а також кошти бюджетів для виконання СПІЛЬНИХ проектів або для СПІЛЬНОГО фінансування (утримання) комунальних підприємств, організацій і установ, створювати для цього відповідні органи і служби.

Стаття 143. Територіальні громади села, селища, міста БЕЗПОСЕРЕДНЬО або через утворені ними органи місцевого самоврядування управляють майном, що є в комунальній власності; 
ОБЛАСНІ та районні ради затверджують програми соціально-економічного та культурного розвитку відповідних областей і районів та контролюють їх виконання; затверджують районні і ОБЛАСНІ бюджети, які формуються з коштів державного бюджету для їх відповідного розподілу між територіальними громадами або для виконання СПІЛЬНИХ проектів та з коштів, залучених на договірних засадах з місцевих бюджетів для реалізації СПІЛЬНИХ соціально-економічних і культурних програм, та контролюють їх виконання; вирішують інші питання, віднесені законом до їхньої компетенції.

Немає тут нічого про приватні -ЕНЕРГО і -ГАЗИ з конституційними назвами областей держави Україна.

Отримавши дану вимогу свідомого підприємця, і зрозумівши акценти  діяльності групи правозахисників, що опікуються об’єктами  власності народу України

працівники ПРАТ «Київенерго» в м. Богуславі не примусили довго себе чекати  і увірвались у виробництво як сепаратисти, відрізали проводи на електричній підстанції  і залишили без роботи виробників меблів.  Але не на довго, бо натрапили на берегиню не лише власної родини і власного виробництва , а і всього національного багатства для українців – громадян всіх націй, проживаючих  в Україні.

      Далі було наступне  в подробицях  і деталях. Маємо повторювати дану практику, не допускаючи позбавлення нас енергоресурсів.

«Богуслав. Повертаємо право власності народу на електричну підстанцію»

Сподіваємось, чоловіків відкритих  до процесу прибуде і справа позбавлення олігархів стратегічних  об’єктів національного багатства  стане показником  відданості Україні.     

Для свідомих і ефективних власників народної власності постійно набуває і поширює досвід оргкомітет по встановленню  конституційного устрою, щоб звести сталу систему розвитку суспільства республіки Україна.

Інна Плотнікова     

1 коментар до “Енергія по собівартості для громадян (виключних власників) – вимога Конституції України

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *